eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszyna › MODERNIZACJA I ROZBUDOWA BUDYNKU GMINNEGO GIMNAZJUM PUBLICZNEGO W OLSZYNIE - ETAP I



Ogłoszenie z dnia 2005-07-04

POZYCJA 32192

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olszyna: MODERNIZACJA I ROZBUDOWA BUDYNKU GMINNEGO GIMNAZJUM PUBLICZNEGO W OLSZYNIE - ETAP I

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Olszyna, do kontaktów: Krzysztof Rozenbajger, ul. Wolności 6, 59-830 Olszyna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7212368, fax 075 7212050, e-mail: poczta@olszyna.pl, http://www.bip.olszyna.tensoft.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA I ROZBUDOWA BUDYNKU GMINNEGO GIMNAZJUM PUBLICZNEGO W OLSZYNIE - ETAP I. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje roboty budowlane związane z modernizacją i rozbudową budynku Gminnego Gimnazjum Publicznego w Olszynie takie, jak m.in.: - roboty rozbiórkowe - wykonanie stropu nad II piętrem - wykonanie dachu (konstrukcja drewniana więźby i pokrycie dachówką) - termoizolacja ścian zewnętrznych - montaż stolarki okiennej PCV. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Olszyna, ul. Wolności 17. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Rozbiórka: dachu (754 m2), stropu nad II piętrem (588 m2), stolarki okiennej (205 m2) Wywóz gruzu z rozbiórek (403 m3). Wykonanie stropu nad II piętrem (563 m2). Wykonanie dachu - konstrukcja drewniana więźby i pokrycie dachówką (690 m2). Termoizolacja ścian zewnętrznych ( 1135 m2). Montaż stolarki okiennej PCV ( 205 m2). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 02.08.2005; data zakończenia: 31.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Pzp oraz warunki określone w niniejszym ogłoszeniu w zakresie: - Warunek Nr 1 (W1): Doświadczenie - waga 80 % Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania robót dachowych, tj. wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 2 zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zamówieniem - za porównywalne z zamówieniem uważa się należycie zrealizowanie zadanie o podobnym charakterze co przedmiot niniejszego zamówienia, mającego w swoim zakresie wykonanie konstrukcji więźby drewnianej wraz z pokryciem dachu o powierzchni co najmniej 500 m kw. - przy każdym zrealizowanym zadaniu - co należy wykazać w Załączniku nr 7 oraz potwierdzić dokumentami stanowiącymi Załączniki nr 7.(1-n). Załączone dokumenty - Załączniki nr 7.(1-n) - muszą być podpisane przez inwestora, opatrzone datą i zawierać informacje, że zamówienie zostało wykonane należycie. W przypadku, gdy Wykonawca był podwykonawcą zamówień należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia zawierające w/w dane, podpisane przez zleceniodawcę i potwierdzone przez inwestora. Warunek Nr 2 (W2): Suma obrotów - waga 10% Wykonawca osiągnął sumę obrotów w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - min 3 000 000,00 PLN (łącznie za 3 lata), co należy potwierdzić Załącznikiem nr 8.(1-n). Warunek Nr 3 (W3): Dostęp do środków finansowych - waga 10% Wykonawca posiada dostęp do środków finansowych (potwierdzony w formie informacji z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy - Załącznik Nr 9) w kwocie co najmniej 500 000 PLN. Spośród wykonawców, którzy spełniają w/w warunki zamawiający wybierze 5 wykonawców spełniających powyższe warunki wartościowe w największym stopniu, tj. tych, którzy otrzymają największą ilość punktów wg następującego wzoru: W (1-n) = W1+ Wn gdzie: W(1-n) = B/A x 100 punktów x waga(%) A - wartość największa w danym kryterium podmiotowym B - wartość kryterium badanego wniosku 100 punktów w danym kryterium podmiotowym W(1-n) otrzyma wykonawca, który spełnia to kryterium w największym stopniu. W przypadku gdy 2 wykonawców otrzyma taką samą ilość punktów kwalifikującą wykonawcę na piąte miejsce, wówczas zamawiający zaprosi do złożenia ofert sześciu wykonawców. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagania stawiane w Warunku Nr 1 (W1) muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie, natomiast w Warunkach Nr 2 i 3 (W2 i W3) powinny być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (zawierającego m.in. dane wykonawcy - przykładowy wzór formularza wniosku oraz oświadczeń i wykazów, dostępny jest w siedzibie zamawiającego) na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć wymagane dokumenty: 1. Formularz wniosku 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - przedłożone w oryginale; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków, jako Załącznik nr 1 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego - Załącznik nr 2 oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Załącznik nr 3 potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W/w zaświadczenia (Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 ) muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, potwierdzające, że osoby fizyczne, wspólnicy spółek jawnych, partnerzy lub członkowie zarządu spółek partnerskich, komplementariusze spółek komandytowych lub spółek komandytowo-akcyjnych, urzędujący członkowie organu zarządzającego osób prawnych - będący wykonawcą, nie byli skazani prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków - Załącznik nr 4.(1-n) 6. Aktualna informacja Krajowego Rejestru Karnego, potwierdzająca, że podmioty zbiorowe - będące wykonawcą, nie są podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków - Załącznik nr 5 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca - Załącznik nr 6 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania - Załącznik nr 7 8. Dokumenty potwierdzające że zamówienia wymienione w pkt. 7 zostały wykonane należycie -Załączniki nr 7.(1-n). Załączone dokumenty muszą być podpisane przez inwestora, opatrzone datą i zawierać informacje, że zamówienie zostało wykonane należycie. W przypadku, gdy Wykonawca był podwykonawcą robót należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia zawierające w/w dane, podpisane przez zleceniodawcę i potwierdzone przez inwestora. 9. Sprawozdanie finansowe (Załącznik nr 8.(1-n)), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu/Załącznik nr 8.(1-n).a/ lub oświadczenie Wykonawcy o braku konieczności sporządzania opinii biegłego rewidenta o sprawozdaniu finansowym /Załącznik nr 8.(1-n).a/ - albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności /Załącznik nr 8/ - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 10. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków - Załącznik nr 9. 11. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego , w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 10. 12. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik Nr 11 13. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - załącznik Nr 12. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 i 3, należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio par. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645). W przypadku wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy z wykonawców z osobna musi przedstawić oświadczenia i dokumenty wymienione powyżej. W takim przypadku muszą oni także ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa do poszczególnych czynności. Pełnomocnictwo musi być załączone do wniosku w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii i opatrzone znakami opłaty skarbowej zgodnie z art. 1 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U. Nr 253, poz. 2532 z 2004 r.).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 14.07.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.07.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.07.2005, godzina 10:00, Urząd Miejski w Olszynie; ul. Wolności 6, 59-830 Olszyna; pok. nr 5.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.