eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BOLESŁAWCU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-07

Bolesławiec: ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BOLESŁAWCU
Numer ogłoszenia: 321911 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Cicha 7, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6457823, faks 075 6457824.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.boleslawiec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BOLESŁAWCU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w miejscach zamieszkania podopiecznych MOPS Bolesławiec, w łącznym przewidywanym wymiarze 38100 godzin w ciągu roku, dla 155 osób. 2. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, jak też możliwości wykonawcze potencjalnych wykonawców prowadzących tego typu działalność na rynku, zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące zakresy zamówienia: 2.1. Część 1: świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w szacunkowym wymiarze 30100 godzin w roku, zapewniających pomoc i opiekę dla 110 podopiecznych wymagających pomocy innych osób, w oparciu o art. 17 ust. 1 pkt 11 ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 roku (Dz. U z 2009 nr 175 poz. 1362 ze zm.) o pomocy społecznej, w zakresie: 2.1.1. Podstawowej opieki higienicznej - toaleta chorego w łóżku, podawanie lekarstw, golenie, ubieranie, pranie bielizny osobistej, zmiana bielizny pościelowej. 2.1.2. Utrzymania czystości pomieszczeń - sprzątanie, palenie w piecach, mycie okien w pomieszczeniu klienta; 2.1.3. Pomocy w przygotowywaniu posiłków; 2.1.4. Załatwiania spraw: wykup recept, opłata rachunków, zamawianie domowych wizyt lekarskich w razie potrzeby. 2.2. Część 2: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w szacunkowym wymiarze 8000 godzin w roku, zapewniających pomoc i opiekę dla 45 podopiecznych - w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi - wymagających pomocy innych osób, w oparciu o art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 roku (Dz. U z 2009 nr 175 poz. 1362 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 roku w sprawie rodzajów specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U z 2005 nr 189 poz. 1598) , w zakresie: 2.2.1. Uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia - w wymiarze 900 godzin. 2.2.2. Pielęgnacji jako wspierania procesu leczenia - w wymiarze 5350 godzin. 2.2.3. Rehabilitacji fizycznej i usprawniania zaburzonych funkcji organizmu - w wymiarze 1500 godzin. 2.2.4. Pomocy mieszkaniowej - w wymiarze 200 godzin. 2.2.5. Zapewnienia dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych - w wymiarze 50 godzin..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzenia spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia - załącznik nr 1 dla CZĘŚCI 1 i CZĘŚCI 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzenia spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia - załącznik nr 1 dla CZĘŚCI 1 i CZĘŚCI 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzenia spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia - załącznik nr 1 dla CZĘŚCI 1 i CZĘŚCI 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Dla CZĘŚCI 1 zamówienia: - dysponowanie co najmniej 17 osobami posiadającymi minimum podstawowe wykształcenie oraz ukończony kurs uprawniający do opieki nad osobą wymagającą pomocy innych osób; 2. Dla CZĘŚCI 2 zamówienia: - dysponowanie co najmniej 5 osobami spełniającymi warunki określone w § 3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22.09.2005 roku, w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189 poz. 1598

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzenia spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia - załącznik nr 1 dla CZĘŚCI 1 i CZĘŚCI 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy dla CZĘŚCI 1 i CZĘŚCI 2

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: 1.1 zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w sposobie wykonania przedmiotu umowy; 1.2 ustawowej zmiany stawki podatku VAT; 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mops.boleslawiec.ibip.pl/public/?id=161693
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS ul. Cicha 7, 59-700 Bolesławiec sekretariat pok. nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 10:00, miejsce: MOPS ul. Cicha 7, 59-700 Bolesławiec sekretariat pok. nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w szacunkowym wymiarze 30100 godzin w roku, zapewniających pomoc i opiekę dla 110 podopiecznych wymagających pomocy innych osób, w oparciu o art. 17 ust. 1 pkt 11 ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 roku (Dz. U z 2009 nr 175 poz. 1362 ze zm.) o pomocy społecznej, w zakresie: 2.1.1. Podstawowej opieki higienicznej - toaleta chorego w łóżku, podawanie lekarstw, golenie, ubieranie, pranie bielizny osobistej, zmiana bielizny pościelowej. 2.1.2. Utrzymania czystości pomieszczeń - sprzątanie, palenie w piecach, mycie okien w pomieszczeniu klienta; 2.1.3. Pomocy w przygotowywaniu posiłków; 2.1.4. Załatwiania spraw: wykup recept, opłata rachunków, zamawianie domowych wizyt lekarskich w razie potrzeby..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w szacunkowym wymiarze 8000 godzin w roku, zapewniających pomoc i opiekę dla 45 podopiecznych - w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi - wymagających pomocy innych osób, w oparciu o art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 roku (Dz. U z 2009 nr 175 poz. 1362 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 roku w sprawie rodzajów specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U z 2005 nr 189 poz. 1598) , w zakresie: 2.2.1. Uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia - w wymiarze 900 godzin. 2.2.2. Pielęgnacji jako wspierania procesu leczenia - w wymiarze 5350 godzin. 2.2.3. Rehabilitacji fizycznej i usprawniania zaburzonych funkcji organizmu - w wymiarze 1500 godzin. 2.2.4. Pomocy mieszkaniowej - w wymiarze 200 godzin. 2.2.5. Zapewnienia dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych - w wymiarze 50 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.