eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › remont budynku Sądu Rejonowego w Lubartowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-21

POZYCJA 32190

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: remont budynku Sądu Rejonowego w Lubartowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Sąd Okręgowy w Lublinie, do kontaktów: Dariusz Bartoszcze, ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359164, fax 081 5359164, e-mail: dbart@so.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.so.lublin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał; Inne:Sąd. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynku Sądu Rejonowego w Lubartowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 21-100 Lubartów ul. Lubelska 57. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia elewacji wełną mineralną wraz z fakturą zewnętrzną, ocieplenie oraz izolacja przeciwwilgociowa fundamentów, wymiana stolarki okiennej (częściowa) oraz drzwiowej zewnętrznej, wymiana parapetów wewnętrznych, oświetlenie terenu posesji, okablowanie pod monitoring zewnętrzny budynku, ocieplenie stropodachu przez wdmuchiwanie granulatu, wykonanie pokrycia dachu papą termozgrzewalną wraz z niezbędnymi obróbkami w budynku Sądu Rejonowego w Lubartowie przy ul. Lubelskiej 57. Remont prowadzony będzie w funkcjonującym obiekcie . W związku z tym prace o dużym natężeniu hałasu należy wykonywać po godzinach pracy Sądu. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany przez Wykonawcę osobiście w zakresie wszystkich robót konstrukcyjno-budowlanych z wyłączeniem robót instalacyjnych. KLASYFIKACJA ROBÓT WG. SŁOWNIKA CPV 45111200-9 Roboty rozbiórkowe 45400000-1 Roboty wykończeniowe 45263220-3 Układanie rynien i rur spustowych 45261420-4 Obróbki blacharskie 45261214-7 Papy termozgrzewalne 45421135-9 Montowanie okien i drzwi 45324000-4 Tynkowanie 45442100-8 Roboty malarskie 45320000-6 Roboty izolacyjne 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45233260-9 Nawierzchnie z betonowej kostki brukowej ZAKRES PRAC OBEJMUJE: 1. Roboty rozbiórkowe w tym m.in.: - rozebranie rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, elementów konstrukcji betonowych - murki oporowe, demontaż stolarki drzwiowej i okiennej oraz parapetów wewnętrznych, rozebranie głównych schodów wejściowych, nieczynnych słupów oświetleniowych, opaski z kostki brukowej, odbicia tynków oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 2. Roboty wewnętrzne i zewnętrzne budowlane w tym m.in.: - remont kominów, wykonanie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej, montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu, montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenia fundamentów, wykonanie nowych murów oporowych, wykonanie nowych schodów zewnętrznych, ocieplenie budynku wełną mineralną wraz z wykonaniem warstw wykończeniowych, zabezpieczenie ścian środkami antygrafiti, remont bocznych schodów oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 3. Roboty brukowe w tym m.in.: - wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej gr. 6 cm wraz z podbudową i innymi pracami towarzyszącymi, 4. Roboty elektryczne w tym m.in.: - wykonanie ogrzewania rur spustowych, oświetlenie zewnętrzne, okablowanie pod monitoring zewnętrzny, remont instalacji odgromowej oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia 5. Inne niezbędne do wykonania całości zamówienia. Zgodnie z dokumentacją projektową w której skład wchodzą: - projekt budowlano-wykonawczy remontu budynku Sądu Rejonowego w Lubartowie przy ul. Lubelskiej 57, - projekt budowlano-wykonawczy instalacji nadzoru wizyjnego CCTV Sądu Rejonowego w Lubartowie przy ul. Lubelskiej 57, - projekt budowlano-wykonawczy remontu instalacji odgromowych, oświetlenia zewnętrznego i instalacji ogrzewania rynien i rur spustowych Sądu Rejonowego w Lubartowie przy ul. Lubelskiej 57, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiary robót, 6. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zorganizować zaplecze techniczne oraz socjalne budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 7.W trakcie wykonania robót związanych z ingerencją w wewnętrzne pomieszczenia sądowe (przy wymianie okien, parapetów wewnętrznych, obróbki glifów itd.) Wykonawca zobowiązany jest wykonać w pomieszczeniach kurtyny z grubej folii budowlanej w celu zabezpieczenia pomieszczeń przed zabrudzeniem związanym z prowadzonymi pracami. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. - WYMAGANE OŚWIADCZENIA A - Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne każdy Wykonawca składa w myśl art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych oświadczenie, że: 1.Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. B - Oświadczenia wymienione w punkcie A od 1 do 4 składają również podwykonawcy biorący udział w realizacji zamówienia. 2. - WYMAGANE DOKUMENTY Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u. p. z. p., wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, także z zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata/kandydatów na każde n/w stanowisko: 1. Kierownik budowy - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w specjalności i zakresie niezbędnym do kierowania robotami konstrukcyjno - budowlanymi, 2. Kierownik robót elektrycznych - uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności i zakresie niezbędnym do kierowania robotami elektrycznymi, Wszystkie osoby wymienione w ofercie winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości ,daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie . Podwykonawcy składają informację z ostatnich pięciu lat dotyczącą wykonywania prac podobnych do powierzonych im do realizacji w niniejszym zamówieniu. Brak udokumentowania praktyki, o której mowa powyżej, spowoduje odrzucenie oferty. 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Kwota ubezpieczenia nie może być niższa niż 1000000,00 zł. w okresie realizacji przedmiotu zamówienia UWAGA! Dokumenty, o których mowa w punktach od 1 do 8 mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: ZAKRES PRAC OBEJMUJE: 1. Roboty rozbiórkowe w tym m.in.: - rozebranie rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, elementów konstrukcji betonowych - murki oporowe, demontaż stolarki drzwiowej i okiennej oraz parapetów wewnętrznych, rozebranie głównych schodów wejściowych, nieczynnych słupów oświetleniowych, opaski z kostki brukowej, odbicia tynków oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 2. Roboty wewnętrzne i zewnętrzne budowlane w tym m.in.: - remont kominów, wykonanie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej, montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu, montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenia fundamentów, wykonanie nowych murów oporowych, wykonanie nowych schodów zewnętrznych, ocieplenie budynku wełną mineralną wraz z wykonaniem warstw wykończeniowych, zabezpieczenie ścian środkami antygrafiti, remont bocznych schodów oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 3. Roboty brukowe w tym m.in.: - wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej gr. 6 cm wraz z podbudową i innymi pracami towarzyszącymi, 4. Roboty elektryczne w tym m.in.: - wykonanie ogrzewania rur spustowych, oświetlenie zewnętrzne, okablowanie pod monitoring zewnętrzny, remont instalacji odgromowej oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia 5. Inne niezbędne do wykonania całości zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każda oferta, zgodnie z art. 45 prawa zamówień publicznych musi być zabezpieczona wadium w wysokości 25000.00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki; Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat : - minimum dwóch zamówień dotyczących wykonania wymiany stolarki okiennej oraz drzwiowej, - minimum dwóch zamówień dotyczących wykonania ocieplenia elewacji budynków o pow. elewacji min. 1000 m², - minimum dwóch zamówień dotyczących wykonania pokrycia dachowego z papy o pow. min. 500 m², Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca musi wykazać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 1 000 000,00 zł. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1 000 000,00 zł, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia złożyli wszystkie wymagane przez SIWZ oświadczenia i dokumenty, złożyli wypełniony formularz oferty z załącznikami, wnieśli wadium przed upływem terminu składania ofert i załączyli dowód wniesienia wadium, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: KRYTERIUM - CENA - 100 %; KRYTERIUM : C min Ilość punktów = ----------- x 100 , gdzie: Cx C min - najniższa zaproponowana cena, C x - cena rozpatrywanej oferty Punktacja - do 100 punktów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.so.lublin.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie Sądu w godzinach 9-14 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.07.2006, godzina 12:00, Sąd Okręgowy w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 43 sala konferencyjna nr 29.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.