eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinRęczne zamiatanie, w tym ręczne usuwanie skutków zdarzeń losowych oraz koszenie trawników, rowów wraz z grabieniem, usuwanie chwastów i traw obejmujących obszar pasa drogowego dróg gminnych na terenie os. Ustronie i os. Wyżykowskiego w Lubinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-09

Lubin: Ręczne zamiatanie, w tym ręczne usuwanie skutków zdarzeń losowych oraz koszenie trawników, rowów wraz z grabieniem, usuwanie chwastów i traw obejmujących obszar pasa drogowego dróg gminnych na terenie os. Ustronie i os. Wyżykowskiego w Lubinie
Numer ogłoszenia: 321872 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190470 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Rynek 28, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 7249940, faks (76) 7249950.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ręczne zamiatanie, w tym ręczne usuwanie skutków zdarzeń losowych oraz koszenie trawników, rowów wraz z grabieniem, usuwanie chwastów i traw obejmujących obszar pasa drogowego dróg gminnych na terenie os. Ustronie i os. Wyżykowskiego w Lubinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest ręczne zamiatanie, w tym ręczne usuwanie skutków zdarzeń losowych oraz koszenie trawników, rowów wraz z grabieniem, usuwanie chwastów i porastających traw obejmujących obszar pasa drogowego dróg gminnych na terenie os. Ustronie i os. Wyżykowskiego w Lubinie. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRAC: A.Ręczne zamiatanie, w tym ręczne usuwanie skutków zdarzeń losowych: 1)Ręczne zamiatanie jezdni, chodników, ciągów komunikacji pieszej, parkingów, zatok i miejsc postojowych, ścieżek rowerowych oraz zbieranie papierów, niedopałków i innych zanieczyszczeń wraz z wywozem zmiotek, grabienie liści z trawników dywanowych pasa drogowego, w tym usuwanie wszelkich bezprawnie podrzuconych zanieczyszczeń. 2)Usuwanie chwastów i traw porastających nawierzchnie zamiatanych elementów drogi, chodników oraz ścieżek rowerowych. 3)Prace wymienione w pkt 1 i 2 wykonywane będą w następujący sposób: - na bieżąco oraz na zlecenie Zamawiającego ze wskazaniem konkretnych ulic, - każdorazowo po wystąpieniu zjawisk atmosferycznych powodujących zanieczyszczenie terenu miasta (tj. wichury, powodzie) wg wskazań Zamawiającego natychmiast od zakończenia ich wystąpienia. 4)Termin wykonania usługi należy uzgodnić z Zamawiającym oraz zgłosić wykonanie do odbioru. Całkowita powierzchnia ręcznego zamiatania, w tym ręcznego usuwania skutków zdarzeń losowych: 155.616,00 m3. Okres realizacji zadania: 3 miesiące w czasie trwania umowy (maj, czerwiec, lipiec 2013 r.). B. Koszenie trawników, rowów wraz z grabieniem, usuwanie chwastów i porastających traw: a) Koszenie wraz z grabieniem rowów odwadniających, trawników dywanowych pasa drogowego oraz wywozem biomasy zielonej. Termin wykonania usługi należy uzgodnić z Zamawiającym oraz zgłosić gotowość do odbioru. Całkowita powierzchnia koszenia trawników, rowów, wraz z grabieniem, usuwanie chwastów i porastających traw: 65.213,00 m2. Krotność wykonania zadania: 3 razy w czasie trwania umowy (w miesiącach: maju, czerwcu i lipcu 2013 r.). 6. Wykonawca zapewni odbiór odpadów (wytworzonych w związku z realizacją przedmiotu umowy) przez Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK). 7. Szczegółowy wykaz jezdni, chodników, zatok postojowych oraz zieleni zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PD WORK SERVICE Sp. z o. o., ul. M. Skłodowskiej-Curie 98, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68790,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51159,63

  • Oferta z najniższą ceną: 51159,63 / Oferta z najwyższą ceną: 66343,71

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.