Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-06
Rybno: Usługa w zakresie przeprowadzenia kursu - Ozdabianie bombek, jajek itp. techniką decupage, dla uczestniczek projektu pn. Bierność? nie! Aktywność? tak!.
Numer ogłoszenia: 321824 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Ul. Zajeziorna 58, 13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 696 63 39, faks 23 696 63 39.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie przeprowadzenia kursu - Ozdabianie bombek, jajek itp. techniką decupage, dla uczestniczek projektu pn. Bierność? nie! Aktywność? tak!..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) Kurs - Ozdabianie bombek, jajek itp. techniką decupage - dla uczestniczek projektu pn. Bierność? nie! Aktywność? tak!. Kursem objętych będzie 6 osób - zamieszkujących na terenie Gminy Rybno, bezrobotnych, korzystających ze wsparcia Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rybnie w wieku aktywności zawodowej bez lub z niskimi kwalifikacjami zawodowymi. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia szkolenia w Klubie Integracji Społecznej we wsi Tuczki. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom warunki w oparciu o zasady BHP. Wykonawca na okres trwania szkolenia wyposaży salę szkoleniową w odpowiedni sprzęt i materiały niezbędne do prawidłowej pracy na zajęciach. Wykonawca w ramach zajęć zapewni uczestnikom catering tj. kawa, herbata, woda mineralna (gazowana i niegazowana), ciastka lub inne słodycze oraz catering w postaci ciepłego posiłku (np. ziemniaki lub frytki, sałatka, kotlet schabowy, napój). Odbiór posiłków potwierdzony zostanie przez każdego uczestniczkę podpisaniem stosownego oświadczenia. Wykonawca zapewni uczestnikom zajęć materiały dydaktyczne i materiały niezbędne do pracy na zajęciach. Odbiór materiałów dydaktycznych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika, uczestniczkę podpisem stosownego oświadczenia. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników/uczestniczek zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres szkolenia. Wykonawca dokona ubezpieczenia kursantów na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopie polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. Wymaga się, aby powyższe zajęcia były realizowane od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych ustawowo od pracy, w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych Szczegółowy harmonogram warsztatów. Kurs - Ozdabianie bombek, jajek itp. technika decupage, dla 6 osób - 15 godzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: Oświadczenie, że wykonawca posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, tzn. powierzenie podwykonawstwa tym, którzy posiadają dokumenty potwierdzające zezwolenie prowadzenia działalności w danym kierunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Kurs Decupage Kwalifikacje do prowadzenia zajęć w danym kursie muszą wynikać z wykształcenia albo doświadczenia w zakresie przedmiotowym podanym w SIWZ Wykładowca posiadający stosowne wykształcenie lub kwalifikacje do prowadzenia zajęć w danym szkoleniu muszą wynikać z wykształcenia albo doświadczenia w zakresie przedmiotowym podanym w SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie odpowiednio dostosowanego sprzętu do przeprowadzenia szkolenia dla przeszkolenia grupy osób, pomocy dydaktycznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacja ekonomiczna i finansowa, czyli posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywania prowadzonej działalności w wysokości nie niższej niż oferowana cena za realizacje usługi
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w przypadku, gdy: 1.) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach, którego realizowane jest zamówienie; 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 4) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony: 5) nastąpi konieczność zmiany osób wykonujących zamówienie z następujących powodów: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie; - nie wywiązanie się osób wykonujących zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań;- jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawców (Np. rezygnacji). Zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższym niż zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminarybno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rybnie, ul. Zajeziorna 58, 13-220 Rybno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rybnie, ul. Zajeziorna 7,13-220 Rybno.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 2. Projekt pn. Bierność? nie! Aktywność? Tak! realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego. Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI RYBNO
- Przebudowa zbiornika wodnego o charakterze retencyjnym na działce nr ew. 32 w m. Truszczyny, obręb geodezyjny Truszczyny, gmina Rybno
- Przebudowa zbiornika wodnego o charakterze retencyjnym na działce nr ew. 109 w m. Naguszewo, obręb geodezyjny Naguszewo, gmina Rybno.
- "System gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Rybno" - postępowanie II
- "Przebudowa zbiornika wodnego o charakterze retencyjnym na działce nr ew. 129 w m. Dębień, obręb geodezyjny Dębień, gmina Rybno"
- Przebudowa zbiornika wodnego o charakterze retencyjnym na działce nr ew. 776/1 w m. Rybno, obręb geodezyjny Rybno, gmina Rybno
więcej: przetargi RYBNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego utrzymania ciągłości druku wraz z dzierżawą nowych i używanych urządzeń na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa i wdrożenie bezterminowej licencji gotowego zintegrowanego systemu Bibliotecznego i aplikacji mobilnej, migracją danych i przeprowadzenie szkoleń w Bibliotece Publicznej Mokotów m.st. Warszawy
- Zakup szkoleń informatycznych z zakresu: Bazy danych, bezpieczeństwo sieci, Cyberbezpieczeństwo, Konteneryzacja, Python, Rozwiązania Chmurowe, SQL, Usługi sieciowe, VBA
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie czterech szkoleń z zakresu doskonalenia techniki jazdy dla 150 kierowców.
- Zakup szkoleń informatycznych z zakresu: CompTIA, EDB, HPE, IBM, ITIL, Microsoft, Mile2, Red Hat, SAP, SUSE, Vmware
- szkolenia specjalizacyjne dla pielęgniarek i położnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.