eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszęcin › zakup autokaru

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-01-18

POZYCJA 3217

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Koszęcin: zakup autokaru Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Pieśni i Tańca "Śląsk" im. Stanisława Hadyny, do kontaktów: Alicja Szybka, Piotr Kamiński, ul. Zamkowa 3, 42-286 Koszęcin, woj. śląskie, tel. 034 35-76-341 w. 360, e-mail: slask@slask.art.pl, www.slask.art.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup autokaru. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Autokar wysokopokładowy, o ilości miejsc 49+1+1,fabrycznie nowy, rok produkcji 2006, o max. wysokości 3720 mm, max. szerokości 2550 mm, max. długości 12000 mm. Układ napędowy: silnik wysokoprężny o normie EURO - 3, minimalnej mocy 420 KM, o pojemności skokowej max.12000 cm3 oparty na wtrysku paliwa przez pompowtryskiwacze, umieszczony z tyłu pojazdu.Skrzynia biegów: mechaniczna, 6 - biegowa + bieg wsteczny lub inna. Tylny most napędowy szybki, zawieszony na 4 miechach powietrznych z 4 amortyzatorami. Przednie zawieszenie niezależne. Hamulce tarczowe na obu osiach lub tarcz/bębny. Retarder olejowy. Kierownica ze wspomaganiem z regulacją położenia.Średnica zawracania nie większa niż 21000 mm. Układ bezpieczeństwa ABS, ASR. Autoalarm z immobilaizerem. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia w SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zespół Pieśni i Tańca Śląsk Koszęcin. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.20.00 - Autokary Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.15.00 - Autokary 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 31;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 15 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki okreslone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych i wymogi Zamawiającego oraz złożą oświadczenie o ich spełnianiu zgodnie z art. 44 Prawa zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniejniż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. List intencyjny lub umowa konsorcjum wszystkich podmiotów występujących wspólnie, ustanawiający (a) lidera konsorcjum i udzielający (a) mu pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi spełniać warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 4 w zwiazku z art. 24 ust.1 punkty 1 do 9 Prawa zamówień publicznych, złożyć oświadczenie o spełnieniu tego warunku i dołączyć dokumenty wyszczególnione w punktach 1-5. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 500.000 PLN. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający oceni spełnienie określonych warunków następująco: Jeżeli liczba wykonawców, którzy zgłoszą wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu i spełniających określone warunki będzie większa niż 10, zamawiający oceni stopień spełnienia przez tych wykonawców określonych warunków na podstawie wykazu dostaw. Zamawiający uzna za najpełniej spełniających warunki udziału w postępowaniu wykonawców i wystosuje zaproszenia do wykonawców, którzy przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania dostaw stanowiących przedmiot zamówienia o największej sumarycznej wartości wszystkich dostaw. W przypadku uzyskania przez wykonawców tej samej pozycji w rankingu o kolejności wniosku będzie decydować wyższa wartość zrealizowanej dostawy o najwyższej wartości sposród dostaw podlegających ocenie. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę dostaw, do których nie zostaną dołączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi dołączyć do wniosku dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Do wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP stosuje się unormowania paragrafu 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z 7 kwietnia 2004 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U.Nr 71, poz. 645). Wniosek wraz z załącznikami musi być podpisany na każdej stronie przez wykonawcę i złożony w zamkniętym opakowaniu z napisem Wniosek w przetargu ograniczonym na dostawę autokaru. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Pilna potrzeba udzielenia zamówienia wynikająca z częstej awaryjności posiadanego autokaru, z czego wynika konieczność zapewnienia właściwego transportu dla potrzeb koncertowych Zespołu, jak i wywiązanie się z podpisanych umów komercyjnych dotyczących przewozu osób. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 10. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 65% Warunki techniczne - 20% Układ bezpieczeństwa jazdy - 10% Serwis i gwarancja- 5% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PO/1/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.02.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.01.2006. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 31.01.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.02.2006, godzina 11:00, Sala konferencyjna siedziby Zespołu.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.