eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Dostawa laptopów, sprzętu multimedialnego i sprzętu biurowego w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-01

Brzesko: Dostawa laptopów, sprzętu multimedialnego i sprzętu biurowego w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim.
Numer ogłoszenia: 32177 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6941 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Brzesku, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa laptopów, sprzętu multimedialnego i sprzętu biurowego w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzynastu laptopów z systemem operacyjnym, czterech projektorów multimedialnych, jednej tablicy interaktywnej, ośmiu flipchartów, trzynastu sztuk oprogramowania biurowego, jednego urządzenie wielofunkcyjnego w związku z realizacją projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim w zakresie i w ilościach jak w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w podziale na następujące zadania: Zadanie 1: 13 laptopów z systemem operacyjnym. Zadanie 2: 4 projektory multimedialne. Zadanie 3: tablica interaktywna. Zadanie 4: 8 flipchartów z akcesoriami. Zadanie 5: 13 sztuk oprogramowania biurowego. Zadania 6: Urządzenie wielofunkcyjne. Sprzęt jest przeznaczony dla Biura Projektu działającego w Brzesku, przy ul. Piastowskiej 2B. Dostawa jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia: 1) Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 Do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwana dalej SIWZ). 2) Dostarczone sprzęt musi być fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany. 3) Sprzęt musi być zgodny z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. W pozycjach gdzie określono parametry minimalne Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach technicznych równych lub wyższych. 4) W ramach zadania sprzęt musi być tego samego modelu, tych samych parametrów i właściwości. 5) Sprzęt należy dostarczyć w dni robocze w godzinach 7.30-15.30 własnym transportem i na własny koszt do Biura Projektu mieszczącego się w Brzesku przy ul. Piastowskiej 2B oraz wnieść do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 6) W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak prace przygotowawcze, transport, ubezpieczenie na czas transportu oraz wszelkie inne dodatkowe usługi niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, takie jak pomoc techniczna w uruchomieniu oraz serwis gwarancyjny. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo zapłaty faktury w terminie do 30 dni od dnia jej wystawienia. 8) Co najmniej 2 dni robocze przed planowaną dostawą należy zgłosić (faksem lub mailem) Zamawiającemu gotowość do dostarczenia sprzętu. W przypadku braku takiej informacji Zamawiający nie odpowiada za ewentualną niemożliwość odbioru dostawy. 9) Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia, co potwierdzać będzie oznaczenie CE, które będzie umieszczone na sprzęcie zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r. nr 138 poz. 935 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z 2007 nr 155, poz. 1089). 10) Wymagana wydajność procesorów oraz kart graficznych podawana jako wynik osiągany przez dany typ procesora, czy karty graficznej w teście: Performance Test, opracowanym przez firmę PassMark Software Pty Ltd. - do pobrania ze strony producenta: www.passmark.com/products/pt.htm . Do oferty zaleca się dołączyć wydrukowane wyniki testów potwierdzające otrzymany rezultat punktowy. Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca powołał się na wyniki testów, opublikowane przez firmę PassMarkR na stronie: www.cpubenchmark.net/cpu_list.php - dla procesorów www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php - dla kart graficznych. Punktem odniesienia będą wyniki opublikowane w dniu 9 stycznia 2013r. 11) Dostarczony sprzęt musi być objęty gwarancją na terenie Polski oraz: a) Okres gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbiorczego. b)Gwarancja jest obsługiwana przez dostawcę, nie może być krótsza niż gwarancja producenta i mniej korzystna niż świadczona przez producenta. c)) Zamawiający ma prawo zgłoszenie awarii poprzez telefon, e-mail i faks. d) Czas reakcji od momentu zgłoszenia do rozpoczęcia naprawy gwarancyjnej / odbioru sprzętu 2 dni robocze. e) W przypadku awarii dysku twardego uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego. f) W przypadku konieczności wymiany lub naprawy sprzętu dysk twardy pozostaje u Zamawiającego. g) Jeżeli czas naprawy przekroczy 7 dni roboczych Wykonawca na wniosek Zamawiającego dostarczy sprzęt zastępczy umożliwiający wykonywanie dalszej pracy na stanowiskuz którego sprzęt został zabrany do naprawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 48.92.00.00 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych 48.30.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt: Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim Projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.5, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2: 4 projektory multimedialne.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Spółka Jawna, ul. Kościuszki 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6675,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8364,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8364,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12373,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie 3: tablica interaktywna.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2936,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3997,50

  • Oferta z najniższą ceną: 3960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7995,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie 4: 8 flipchartów z akcesoriami.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Artur Maruszczyk A-Z KOMP, ul. Św. Wojciecha 93, 41-922 Radzionków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2242,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1592,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1592,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6020,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie 5: 13 sztuk oprogramowania biurowego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Artur Maruszczyk A-Z Komp, ul. Św. Wojciecha 93, 41-922 Radzionków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6792,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6629,87

  • Oferta z najniższą ceną: 6629,87 / Oferta z najwyższą ceną: 20775,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadania 6: Urządzenie wielofunkcyjne.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Spółka Jawna, ul. Kościuszki 1, 26-600 Radom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4125,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4059,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3093,14 / Oferta z najwyższą ceną: 5928,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.