eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek Zdrój › Zagospodarowanie i prowadzenie kompleksu SPA na lądeckim Rynku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-07

Lądek Zdrój: Zagospodarowanie i prowadzenie kompleksu SPA na lądeckim Rynku
Numer ogłoszenia: 321777 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury i Rekreacji , plac Staromłyński 5, 57-540 Lądek Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 81 46 562, faks 74 81 46 245.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie i prowadzenie kompleksu SPA na lądeckim Rynku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie - organizacja kompleksu SPA w okresie ferii zimowych 2012 r. na lądeckim Rynku Lokalizacja kompleksu SPA teren Rynku (bez jezdni) położony przy budynku ratusza od strony północno-wschodniej i plac przy pręgierzu. Łączna powierzchnia terenu przewidziana do zagospodarowania 300 - 400 m2 w tym: a) Kompleks SPA o powierzchni 100 - 150 m2, w którym powinno się znajdować: 1. Sauna o powierzchni 8,0 m2 dla 8 osób może być w zabudowa, kontenerowa wolnostojąca. 2. Dwa odkryte baseny drewniane okrągłe o pojemności min. 6,0 m3 na 12 osób z podgrzewaną wodą (piecyk zanurzony). 3. Szatnie, przebieralnie na potrzeby sauny i basenów, mogą być w zabudowie kontenerowej. 4. Sanitariaty i umywalki typu toi toi lub kontenerowe. b) Namiot o powierzchni 150 m2 1. Bar lodowy o powierzchni 30,0 m2 serwujący: dania barowe i obiadowe; napoje bezalkoholowe, piwo, wino, drinki. 2. Kompleks SPA ma być ogrodzony umożliwiający nieskrępowane korzystanie z sauny i basenów. c) Plac zabaw dla dzieci 100 m2 w tym: 1. Przynajmniej dmuchany zamek i zjeżdżalnia dla dzieci. Godziny otwarcia od 12.00 do 22.00 codziennie w dniach od 14 stycznia do 26 lutego 2012 r. z możliwością przedłużenia czasu otwarcia podczas weekendów po wcześniejszym uzyskaniu stosownych zezwoleń. Oferent w ramach działalności ogródka SPA zapewni: 1. Na terenie kompleksu SPA minimum cztery dwudniowe festyny (sobota, niedziela) w którym każdy będzie zawierał przynajmniej jeden koncert. W programie festynu znajdzie się zabawa taneczna przy muzyce mechanicznej, konkursy, oraz mogą być organizowane stoiska handlowe. 2. Stałą przeszkoloną obsługę minimum w ilości 6 osób. 3. Uzyska wszelkie wymagane pozwolenia na prowadzenie działalności objętej ofertą. 4. Zapewni przestrzeganie przepisów bhp, sanitarnych i p.poż, ochrony środowiska, w tym niezbędne wyposażenie i sprzęt z tym związany. 5. Bezpieczeństwo na terenie kompleksu SPA. 6. Usunięcie na swój koszt wszelkich powstałych szkód wynikłych na skutek działalności kompleksu SPA. 7. Niezbędny sprzęt i urządzenia gastronomiczne, oświetleniowe elektroakustyczne. 8. Zapewni reklamę i promocję przedsięwzięcia uwzględniając dane Zamawiającego. 9. Ubezpieczy działalność kompleksu SPA. 10. Ureguluje należności od prowadzonej działalności rozrywkowej na rzecz ZAiKS. Wykonawca może pobierać opłaty za usługi prowadzone w kompleksie SPA. Zamawiający zapewni oferentowi: 1. Niezbędną powierzchnię na organizację kompleksu SPA. 2. Dostęp do źródła poboru energii elektrycznej w szafka na ścianie ratusza umożliwiającego pobór prądu trójfazowego do 35 kW. 3. Pobór wody pitnej z punktu umieszczonego w studzience położonej w pobliżu terenu przeznaczonego pod zagospodarowanie kompleksu SPA. 4. Umożliwi oferentowi poddzierżawianie części terenu przeznaczonego pod kompleks SPA. w okresie trwania umowy. 5. Umożliwi na 5 dni przed terminem otwarcia kompleksu SPA zagospodarowanie placu i podłączenie do źródła poboru wody i energii elektrycznej. 6. Zapewni reklamę przedsięwzięcia na stronie www.ladek.pl oraz udostępni miejsca do umieszczania plakatów. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualnie powstałe szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 14.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-oświadczenie o wpisie do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, -oświadczenie , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1.1. Zmiana terminu realizacji zadania: a) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia; b) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają; c) gdy organy i instytucje uzgadniające nie wydały uzgodnień w ustawowym terminie; 1.2. Pozostałe zmiany: a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np.: powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia); b) w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, dopuszcza się możliwość sporządzenia aneksu do umowy uwzględniającego zmianę wartości umowy z tego tytułu. c) przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji; d) obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy; e) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia i udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z Wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kultury i Rekreacji plac Staromłyński 5 57-540 Lądek Zdrój pok. 22 (II piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Centrum Kultury i Rekreacji plac Staromłyński 5 57-540 Lądek Zdrój pok. 22 (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.