Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-19
Gorzów Wielkopolski: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ LATAREK HALOGENOWYCH.
Numer ogłoszenia: 321775 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.gorzow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ LATAREK HALOGENOWYCH..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) przedmiotem dostawy jest 500 szt. latarek halogenowych, b) źródło światła - halogen, c) zasilanie - akumulatorowe, d) rodzaj ładowania - 230 V i 12 V DC, e) obudowa - latarka kształtu typu (paluch) w kolorze czarnym, f) siła światła - halogen, min. 28.000 candeli oraz min. 65 lumenów, g) czas świecenia - min. 1,5 h na akumulatorze (bez konieczności jego ładowania) h) ładowarka akumulatorów zasilana prądem przemiennym 230 V i prądem stałym 12V z akumulatora samochodowego poprzez gniazdo zapalniczki, i) nasadka sygnalizacyjna barwy czerwonej, j) uchwyt pierścieniowy koloru białego (250 szt.) oraz koloru czarnego (250 szt.), umożliwiający noszenie latarek na pasie. k) możliwość regulowania skupienia wiązki światła. l) latarki o stopniu ochrony IP 54 tj. zapewniające ograniczoną ochronę przed pyłem oraz ochronę przed cieczą robryzgiwaną, m) Latarki powinny posiadać dodatkowe wyposażenie: - dodatkowe źródło światła np. diodowego, - dodatkowy akumulator, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie towaru równoważnego - przy czym jego wydajność, jakość oraz parametry techniczne nie mogą być mniejsze niż określone przez Zamawiającego w SIWZ. Wykazanie równoważności przedmiotu zamówienia (zgodnie z art. 30 ust. 5) spoczywa na Wykonawcy. Każda latarka wraz z wyposażeniem dodatkowym musi być pakowana osobno w karton zabezpieczający przesuwanie się podczas transportu. Do dostarczanych latarek będą dołączone karty gwarancyjne zawierające numer seryjny, termin i warunki ważności gwarancji. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy. Miejsce dostawy: zamówienie należy dostarczyć od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:00 na koszt Wykonawcy na adres: Baza magazynowa KWP Gorzów Wlkp. - Łagodzin 11(B); 66-446 Deszczno, szczegółowe opis warunków odbioru jest określony w projekcie umowy - zał. nr 5 do SIWZ. Okres gwarancyjny na dostarczony nowy sprzęt powinien wynosić - minimum 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. Szczegółowy opis warunków gwarancji i obsługi serwisowej jest zawarty w projekcie umowy - zał. nr 5 do SIWZ. Termin płatności wynosi 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego. Faktury winny być wystawione na Komendę Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp., Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 22.12.2008r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.13.20 - Latarki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie postawionych warunków. Wszystkie dokumenty jakie Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu są wymienione w SIWZ (dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.lubuska.policja.gov.pl.) 4) Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej należy traktować jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05). 5) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (Konsorcjum-Spółka Cywilna) warunki wymienione w rozdz. III.2) lit a) i d) niniejszego ogłoszenia - muszą być spełnione przez każdego z członków Konsorcjum osobno- przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej, natomiast warunki wymienione w rozdz. III.2) lit b),c) niniejszego ogłoszenia członkowie Konsorcjum/Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie Spółki Cywilnej mogą spełniać wspólnie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o dokumentach jakie Wykonawca musi załączyć do oferty: 1) Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058.). b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej.; c) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ninijeszym punkcie lit. b, musi załączyć do oferty dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006r.) 2) Na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ Wykonawca musi załączyć do oferty: a) oświadczenie, że Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego dotyczących posiadania przez Wykonawcę na oferowany przedmiot zamówienia stopnia ochrony klasy IP 54. b) Oświadczenie Wykonawcy - w formie tabeli do wypełnienia przez Wykonawcę w kwestii oferowanych parametrów technicznych - zgodnie ze wzorem który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - Wykaz wymaganego oraz oferowanego przedmiotu zamówienia 3) Oferta wykonawcy musi zawierać: a) Formularz Ofertowy; b) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo lub upoważnienie określające zakres czynności do których jest umocowany c) oświadczenie o podwykonawcach d) podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę Projekt Umowy e) oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, f) W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy załączyć oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę. 4) Szczegółowy opis dokumentów , które Wykonawca musi załączyć do oferty zawiera pkt XIV SIWZ która jest dostępna na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl. Wzory formularzy stanowią załączniki do SIWZ - również są dostępne na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art.24 ust.2 pkt.2 Ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Funkcjonalność: czas świecenia żarówki w latarce ocenianej - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego tj.:
Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp.
Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, warunki zmiany: - omyłka pisarska, - zmiana zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art.9 ust.1 ustawy P.z.p.) w języku polskim. Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować do Sekcji ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych; fax 095/7211435; e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy podziemnej budowli ochronnej.
- Dostawa zestawów komputerowych
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie gotowości obronnej i poprawa bezpieczeństwa w Gminie Myszyniec
- "Dostawa 300 sztuk plecaków ewakuacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wyszkowie" w ramach programu: ,,Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej".
- Realizacja zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Zakup specjalistycznego sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- "Zabezpieczenie logistyczne na terenie gminy Goworowo"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
więcej: Latarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





