eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielceprzedmiotem zamówienia jest przekazywanie za pośrednictwem wykonawcy świadczeń z rolniczego ubezpieczenia społecznego świadczeniobiorcom zamawiającego na ich indywidualne konta rozrachunkowo-oszczędnościowe (ROR)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-05

POZYCJA 32169

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kielce: przedmiotem zamówienia jest przekazywanie za pośrednictwem wykonawcy świadczeń z rolniczego ubezpieczenia społecznego świadczeniobiorcom zamawiającego na ich indywidualne konta rozrachunkowo-oszczędnościowe (ROR) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, do kontaktów: Marzena Adamczyk, ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3481900, 3481904, fax 041 3481920, e-mail: marzena.adamczyk@krus.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krus.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Inne:Ubezpeczenia rolnicze. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest przekazywanie za pośrednictwem wykonawcy świadczeń z rolniczego ubezpieczenia społecznego świadczeniobiorcom zamawiającego na ich indywidualne konta rozrachunkowo-oszczędnościowe (ROR). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Teren działania zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przekazywanie za pośrednictwem wykonawcy świadczeń z rolniczego ubezpieczenia społecznego świadczeniobiorcom zamawiającego na ich indywidualne konta rozrachunkowo-oszczędnościowe (ROR). 2. Nazwa i kod określone we Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 66100000-1 Usługi pośrednictwa finansowego z wyjątkiem inwestycji budowlanych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych. 3. Elektroniczny nośnik informacji (dyskietka lub płyta CD), zawierający dane świadczeniobiorców, dane ich indywidualnych kont i kwotę świadczenia będzie przekazywany wykonawcy wraz ze sporządzonym przez zamawiającego wydrukiem jego zawartości, najpóźniej na 3 dni przed terminem płatności świadczenia. Wykonawca potwierdzi fakt otrzymania w/w materiałów - data i podpis upoważnionego pracownika. 4. Przekazywanie przez zamawiającego środków pieniężnych na wypłatę świadczeń oraz na prowizję dla wykonawcy następować będzie poleceniem przelewu na rachunek wykonawcy najpóźniej na 3 dni przed terminem płatności świadczenia - elektroniczny przekaz (\ELIKSIR\). W celu realizacji zamówienia zamawiający nie przewiduje zakładania odrębnego rachunku u wykonawcy. 5. Terminy wypłat świadczeń: -dla wypłat miesięcznych - do 5, 10, 15, 20 i 30 (włącznie) dnia każdego miesiąca kalendarzowego. -dla wypłat świadczeń jednorazowych i wyrównań świadczeń - poza w/w terminami. 6. Potwierdzeniem realizacji usługi będzie wydruk syntetyczny z elektronicznego przekazu sporządzony przez wykonawcę, zawierający kwotę zbiorczą, opatrzony pieczątką firmową wykonawcy i podpisany przez upoważnionego przez niego pracownika. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania środków pieniężnych na rachunki ROR świadczeniobiorców zamawiającego w takim terminie, aby kwota świadczenia była do dyspozycji klienta nie później niż w terminie płatności świadczenia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa ilość świadczeń do przekazania na konta świadczeniobiorców zamawiającego wynosi 20.000 sztuk miesięcznie, co przez okres 36 miesięcy wykonywania zamówienia daje łączną maksymalną liczbę wynoszącą 720.000 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.09.2007; lub data zakończenia: 31.08.2010

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia przez wykonawców wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) działają na mocy ustawy Prawo bankowe lub Prawo pocztowe, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, d) posiadają swoje przedstawicielstwo (Oddział, Filię, Punkt Kasowy) na terenie miasta Kielce, e) spełniają wymagania określone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane do potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ; b) Zezwolenie (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania) na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w w/w terminie jego aktualności przez organ wydający;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.06.2007, godzina 10:15, Siedziba zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce pokój 306 (sala konferencyjna, III piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.