Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-17
Poznań: Remont schodów zewnętrznych wejściowych
Numer ogłoszenia: 321562 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu , ul. Dąbrowskiego 12, 60-908 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8416866, faks 061 8416866.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont schodów zewnętrznych wejściowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu schodów zewnętrznych wejściowych wraz z pracami towarzyszącymi w siedzibie Inspektoratu w Poznaniu przy ul. Fabrycznej 27/28 w budynku A segment A-1. Szczegółowy zakres rzeczowo-ilościowy przedmiotu zamówienia wynika ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. nr 1 do SIWZ), wzoru kosztorysu ofertowego (zał. nr 2 do SIWZ) wraz z przedmiarem robót (zał. nr 3 do SIWZ)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępując do postępowania Wykonawcy winni spełnić następujące wymagania : 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Powinni a)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonać na przestrzeni ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty posadzkarsko-kamieniarskie o wartości brutto ponad 30 tys. zł każda. b)posiadać potencjał techniczny lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c)dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownik robót posiada uprawnienia do kierowania budową lub robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien dostarczyć: 1.Oświadczenie, którego wzór stanowi zał. nr 5 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne za-świadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz prac wykonanych na przestrzeni ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla potwierdzenia iż Wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty posadzkarsko-kamieniarskie o wartości brutto ponad 30 tys. zł każda(zał. nr 6 do SIWZ), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (dokumenty te muszą potwierdzać, iż roboty zostały należycie wykonane, a więc nie dopuszcza się dokumentów wystawianych w trakcie realizacji danej roboty). 4. Oświadczenie złożone w Karcie oferty, iż kierownik robót posiada uprawnienia do kierowania budową lub robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu
ul. Dąbrowskiego 12
60-908 Poznań
pok. 502.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 60-908 Poznań pok. 237.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa przeprowadzenia animacji na terenie strefy Aquaparku w terminie od 26.12.2025 do 30.12.2025 roku w godzinach 10:00 - 18:00.
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w 2026 roku
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz pomocniczych siedziby WUP w Poznaniu w latach 2026-2027
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





