Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-06
Legnica: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2011/2012
Numer ogłoszenia: 321558 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Legnickiego , Plac Słowiański 1, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7243560, faks 076 7243406.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.sp-legnica.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2011/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w standardzie IV i V w sezonie 2011/2012 na terenie gmin: Kunice, Ruja, Krotoszyce, Chojnów oraz miasta Chojnów. Łączna długość dróg do zimowego utrzymania 202,718 km.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy wybranemu w niniejszym przetargu zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości niniejszego zamówienia. Ma to być zamówienie polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju usług jak w zamówieniu podstawowym
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00 - 90.21.20.00 90.21.30.00 - 90.21.30.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium 1)Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 11 000 zł (jedenaście tysięcy). 2)Wadium należy złożyć do dnia 18.10.2011 r. do godz. 11:00. 3)Wadium może być wniesione w: pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego nr 81 1130 1033 0400 0000 0022 5025, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4)Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Świadczenie usług objętych niniejszym zamówieniem nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień; wymagane jest złożenie oświadczenia w trybie art. 22.1 (na załączniku 2 do formularza oferty)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22.1 (na załączniku 2 do formularza oferty) oraz dołączenie wykazu wykonanych w ciągu poprzednich 3 lat usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg - wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) zamówień polegających na zimowym utrzymaniu dróg na wartość minimum 450 tys. zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22.1 (na załączniku 2 do formularza oferty) oraz dołączenie wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętu, jakimi dysponuje Wykonawca - na załączniku nr 5 Potencjał techniczny - wymagane jest dysponowanie co najmniej czterema pługopiaskarkami, dwiema ładowarkami, w tym jedną do załadunku (pojemność łyżki minimum 1,10 m3) i jedną do odśnieżania (pojemność łyżki minimum 1,10 m3), dwoma pługami ciężkimi oraz jedną ciągnikową odśnieżarką wirnikową
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22.1 (na załączniku 2 do formularza oferty)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22.1 (na załączniku 2 do formularza oferty) - oraz dołączenie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującym zakres niniejszego zamówienia wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie w sprawie dysponowania odpowiednim składowiskiem materiałów do zimowego utrzymania dróg - Wykonawca musi dysponować składowiskiem materiałów do zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu legnickiego w odległości zapewniającej możliwość kolejnych załadunków w czasie nie dłuższym niż 1,5 godziny od momentu opróżnienia piaskarki do momentu stawienia się z ładunkiem na kolejnym odcinku drogi wskazanym przez dyżurnego Zamawiającego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu zakończenia realizacji umowy w przypadku pogorszenia się warunków pogodowych - za zgodą obu stron wyrażoną w formie aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sp-legnica.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziby Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2011 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pokój 202.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Wykonanie remontu - malowanie klatek schodowych w budynkach mieszkalnych w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56 - Zadanie Ia i ul. W. Gombrowicza 7-9-11-13 - Zadanie Ib.
- Wykonanie remontu - malowanie klatek schodowych w budynkach mieszkalnych w Legnicy przy ul. P. Gojawiczyńskiej 9-11 - Zadanie IIa i ul. Gen. K. Sosnkowskiego 9-11 - Zadanie IIb.
- Wykonanie remontu - malowanie klatek schodowych w budynku mieszkalnym w Legnicy przy ul. M. Wańkowicza 5-7 - Zadanie III.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1250D na odcinku Miłogostowice-Dobrzejów wraz z budową chodnika z odwodnieniem w miejscowości Miłogostowice
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA POTRZEB POGOTOWIA RATUNKOWEGO W LEGNICY
- 3/PNO/2024 Sukcesywne dostawy produktów leczniczych na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
więcej: przetargi w Legnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.