eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO STERYLNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-02

Szamotuły: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO STERYLNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer ogłoszenia: 32151 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.med.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szamotuly.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO STERYLNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w pakietach : Pakiet nr 1 - łączniki plastikowe, kraniki do terapii dożylnej, kanki doodbytnicze, filtry nawilżające i antybakteryjno-wirusowe, sonda sengstakena, zestaw do nefrostomii, zestaw do punkcji opłucnej, worki do zbiórki moczu, nebulizatory, dren do ssaka, katetery moczowodowe, przewody tlenowe, zestawy do odsysania pola operacyjnego. Pakiet nr 2 - igły iniekcyjne, igły punkcyjne, kaniule dożylne, przyrządy do przetaczania krwi, strzykawki, przedłużacze do pomp infuzyjnych, skalpele i ostrza, cewnik do podawania tlenu przez nos, dreny do jamy otrzewnowej, nakłuwacze automatyczne, zestaw z aparatem infuzyjnym. Pakiet nr 3 - wkłady do kontrastu. Pakiet nr 4 - zestawy do kaniulacji żył centralnych, igła do nakłuć tętniczych, nieinwazyjny system do mocowania drenów. Pakiet nr 5 - automat do iniekcji kostnych. Pakiet nr 6 - kaniule firmy HUDSON z drenem . 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach : Nr 3 A do SIWZ - dotyczący pakietu nr 1, Nr 3 B do SIWZ - dotyczący pakietu nr 2, Nr 3 C do SIWZ - dotyczący pakietu nr 3, Nr 3 D do SIWZ - dotyczący pakietu nr 4, Nr 3 E do SIWZ - dotyczący pakietu nr 5, Nr 3 F do SIWZ - dotyczący pakietu nr 6, 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert w częściach, to znaczy że Wykonawca może składać oferty w odniesieniu do jednego lub więcej pakietów . 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia przez Wykonawcę wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 pkt. 1 ustawy Pzp. i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wynikające z art. 24 Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (druk w załączeniu do SIWZ ) b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć: a) oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenia Wykonawcy dotyczące potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: a) prospektu, folderu , materiałów marketingowych itp. potwierdzających , że oferowany sprzęt spełnia wymagane parametry techniczne (dokumenty te mogą być w języku obcym jednakże z tłumaczeniem na język polski ); b) próbek oferowanego sprzętu - po 1 sztuce z każdego asortymentu. Każda próbka winna być czytelnie oznakowana przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia pisemnego wykazu załączonych próbek wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 1. Zamawiający odstępuje od konieczności dołączenia do oferty próbek o wartości powyżej 100 zł (sto złotych) za 1 sztukę, ale zastrzega sobie prawo do żądania dostarczenia ich w przypadku braku możliwości oceny właściwości użytkowych artykułu tylko na podstawie załączonego prospektu, folderu, itp. Nie dostarczenie wskazanych próbek w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego skutkuje odrzuceniem oferty. 2. dołączone do oferty próbki Wykonawcy, z którym nie zawarto umowy w sprawie zamówienia publicznego, podlegają zwrotowi na pisemnie złożony przez Wykonawcę wniosek. Odbiór w terminie do 30 dni od daty ukazania się ogłoszenia o rozstrzygnięciu postępowania. Odbiór próbek - własny na koszt Wykonawcy. 3. próbki o wartości powyżej 100 zł (stu złotych) za 1 sztukę dołączone do oferty, która zostanie wybrana do realizacji, zostaną rozliczone w ramach pierwszej dostawy. c) oświadczenie Wykonawcy dotyczące potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia, posiada odpowiednią jakość i właściwości użytkowe oraz spełnia wymagania określone w aktualnie obowiązującej ustawie o wyrobach medycznych(Dz. U. nr 93/2004 poz.896 z 20 kwietnia 2004 roku); d) dokumenty potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań dotyczące tego rodzaju sprzętu medycznego, obowiązujące zarówno w Polsce jak i Unii Europejskiej - tj. dokumenty przewidziane w aktualnie obowiązującej ustawie o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93/2004 poz.896 z 20 kwietnia 2004 roku);.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szamotułach ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotuły.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szamotułach ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotuły Sekretariat Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.