eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa ZROBOTYZOWANEGO SYSTEMU DO MANIPULACJI OPTYCZNYM SYSTEMEM POMIAROWYM 3DMADMAC



Ogłoszenie z dnia 2007-06-05

POZYCJA 32149

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa ZROBOTYZOWANEGO SYSTEMU DO MANIPULACJI OPTYCZNYM SYSTEMEM POMIAROWYM 3DMADMAC Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Warszawska, do kontaktów: Robert Sitnik, Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2346206, 2346630, fax 022 2346217, 6286075, e-mail: poreda@ca.pw.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pw.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Instytut Mikromechaniki i Fotoniki, Wydział Mechatroniki Politechniki Warszawskiej, Robert Sitnik, ul. św. Andrzeja Boboli 8, 02-525 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 234 86 02, fax 022 234 86 01, e-mail: imif@mchtr.pw.edu.pl, www.pw.edu.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Mikromechaniki i Fotoniki, Wydział Mechatroniki Politechniki Warszawskiej, Robert Sitnik, ul. św. Andrzeja Boboli 8, 02-525 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 234 86 02, fax 022 234 86 01, e-mail: imif@mchtr.pw.edu.pl, www.pw.edu.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Instytut Mikromechaniki i Fotoniki, Wydział Mechatroniki Politechniki Warszawskiej, Robert Sitnik, ul. św. Andrzeja Boboli 8, 02-525 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 234 86 02, fax 022 234 86 01, e-mail: imif@mchtr.pw.edu.pl, www.pw.edu.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa ZROBOTYZOWANEGO SYSTEMU DO MANIPULACJI OPTYCZNYM SYSTEMEM POMIAROWYM 3DMADMAC. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Instytut Mikromechaniki i Fotoniki, Wydział Mechatroniki Politechniki Warszawskiej ul. św. Andrzeja Boboli 8, 02-525 Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ZROBOTYZOWANEGO SYSTEMU DO MANIPULACJI OPTYCZNYM SYSTEMEM POMIAROWYM 3DMADMAC 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Do udziału w przetargu dopuszcza się wyłącznie udział firm, które nie są wykluczone na podstawie art. 24 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ustawy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.56.73.00 - Roboty przemysłowe Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.73.00 - Roboty przemysłowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: dostawa ZROBOTYZOWANEGO SYSTEMU DO MANIPULACJI OPTYCZNEGO SYSTEMU POMIAROWEGO 3DMADMAC 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 42

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 4.1Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 4.1.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, tzn. mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji niniejszego zamówienia w wysokości ceny oferty (przy uwzględnieniu zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień); 4.1.3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 4.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.2.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie techniki pomiarowej oraz robotyki. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.1. 4.2.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.2. 4.2.3. W zakresie warunków wskazanych w punkcie 4.1.1 i 4.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełninia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się w oparciu o formułę spełnia- nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty podpisane przez uprawnione do tego osoby 5.1.1. Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien wykazać, że zapewnia niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także osoby zdolne do wykonania Zamówienia. Rozpatrywane będą wyłącznie oferty Wykonawców, którzy przedstawią: -wykaz wykonanych co najmniej pięciu dostaw w ciągu ostatnich 4 lat, na terenie Polski, sprzętu komputerowego, automatyki przemysłowej lub pomiarowego do współrzędnościowych pomiarów kształtu elementów mechanicznych o charakterze i złożoności oraz wartości porównywalnej z zakresem zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, którego dotyczy oferta, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; 5.1.2. Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: -sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; -informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert; -polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej z dowodem zapłaty aktualnej składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. W przypadku Wykonawcy zagranicznego, nie mającego zarejestrowanej działalności w Polsce - odpowiednie dokumenty wymagane prawem kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę. 5.1.3. Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: -oświadczenie (Załącznik 1) -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; -zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; -dowód wpłaty wadium W przypadku Wykonawcy zagranicznego, nie mającego zarejestrowanej działalności w Polsce - odpowiednie dokumenty wymagane prawem kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.06.2007, godzina 12:30, Gmach Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej, ul. św. Andrzeja Boboli 8, 02-525 Warszawa, pokój 623.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.