eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Ogólnego w Bielsku-Białej w okresie 2 lata. ZP 20/2010-PN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-06

Bielsko-Biała: Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Ogólnego w Bielsku-Białej w okresie 2 lata. ZP 20/2010-PN
Numer ogłoszenia: 321384 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły , ul. Wyspiańskiego 26, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8272501, faks 033 8272505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bielsko.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Ogólnego w Bielsku-Białej w okresie 2 lata. ZP 20/2010-PN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania 10 000 oznaczeń rocznie z uwzględnieniem automatycznej kontroli jakości wykonywanej 1 raz w tygodniu na 3 poziomach oraz zapewnienie nieodpłatnej dostawy i wymiany wymaganych elektrod oraz sensorów w analizatorze w całym czasie trwania umowy wraz z dzierżawą jednego analizatora parametrów krytycznych dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Ogólnego w Bielsku-Białej w okresie 24 miesięcy (2 lat).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu nie wymaga się wpłyty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - sytuacji ekonomicznej i finansowej; Na potwierdzenie spełnienie ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia: a) stosownego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia określonych wyżej warunków na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów, w tym oświadczeń określonych w siwz. W tym celu Zamawiający sprawdzi kompletność złożonych oświadczeń i dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia / nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści tych oświadczeń i dokumentów i odnotowana na druku ZP 17 do protokołu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.3. Posiadają wiedzę i doświadczenie: Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga złożenia: a) stosownego wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem stosownych dokumentów, np. referencji, potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub, że są wykonywane należycie. Do każdego wymienionego zamówienia powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, lub że są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 siwz. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie (2) dwa zamówienia na dostawę o wartości nie niższej niż jego wartość, potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie, lub że jest ono wykonywane należycie. Zamawiający dokona oceny spełnienia określonych wyżej warunków na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów, w tym oświadczeń określonych w siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.4. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu. Zamawiający dokona oceny spełnienia określonych wyżej warunków na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów, w tym oświadczeń określonych w siwz. W tym celu Zamawiający sprawdzi kompletność złożonych oświadczeń i dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia / nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści tych oświadczeń i dokumentów i odnotowana na druku ZP 17 do protokołu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.4. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu. Zamawiający dokona oceny spełnienia określonych wyżej warunków na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów, w tym oświadczeń określonych w siwz. W tym celu Zamawiający sprawdzi kompletność złożonych oświadczeń i dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia / nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści tych oświadczeń i dokumentów i odnotowana na druku ZP 17 do protokołu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga dodatkowo przedłożenia: - opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, wykazania, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. 1.2.- 1.5., winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy Ci Wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt 1.5. powinien spełniać każdy z Wykonawców oddzielnie. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie ( wg pkt 1.1.) o spełnieniu każdego z warunków, o których jest mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Ci Wykonawcy wspólnie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawca powołując się na potencjał innych podmiotów w zakresie doświadczenia zobowiązany jest do wykazania spełnienia warunku poprzez wskazanie części zamówienia, jaką powierzy podwykonawcom. Zamawiający dokona oceny spełnienia określonych wyżej warunków na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów, w tym oświadczeń określonych w siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wymagane przepisami ustawy o wyrobach medycznych kopie deklaracji zgodności CE;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Spełnią warunki dodatkowe zamawiającego, takie jak: a) zaoferują termin płatności za wykonaną dostawę nie krótszy niż 30 dni od daty realizacji zamówienia i wpływu faktury VAT do siedziby zamawiającego; b) zagwarantują zamawiającemu ceny netto stałe, c) potwierdzą stosownym oświadczeniem (wraz z kopią deklaracji zgodności CE), że oferowany analizator, odczynniki i strzykawki zostały oznakowane znakiem CE i posiadają ważną deklarację zgodności CE , natomiast pozostałe materiały zużywalne oznakowany są znakiem CE- (wymagane przepisami ustawy o wyrobach medycznych ); d) zapewnią zamawiającemu dostarczenie wraz z analizatorem: - aplikacji, - instrukcji obsługi analizatora, oraz - metodyki wykonywania badań oraz oprogramowanie napisane w języku polskim; e) zagwarantują zamawiającemu w całym (2) dwu letnim okresie obowiązywania umowy wymaganą gwarancję analizatora, serwis, wymagane przeglądy oraz naprawy; Na potwierdzenie spełnienia tych warunków Zamawiający wymaga złożenia: a) wypełnionego formularza ofertowego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz oraz właściwego formularza asortymentowo-cenowego - załącznik 1A; b) wypełnionego formularza zestawienia parametrów i warunków wymaganych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4; c) oświadczenia (wraz z kopią deklaracji zgodności CE) potwierdzającego, że oferowany aparat, odczynniki testy posiadają ważną deklarację zgodności CE , a materiały zużywalne oznakowane są znakiem CE; d) oświadczenie o dostarczeniu instrukcji obsługi - załącznik nr 6 do siwz; W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty i oświadczenie, o których mowa w art. 1.7. a) do d) składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy Ci wykonawcy wspólnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bielsko.pl- na styronie BIP szpitala.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły w Bielsku-Białej, 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyspiańskiego 26. Cena SIWZ 15,00 zł brutto. Cena nie dotyczy pobrania SIWZ ze strony internetowej zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego- Sekretariat, przy ul. Wyspiańskiego 26, Ip..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.