To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-29
Gdańsk: Roboty remontowe w budynku Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 6
Numer ogłoszenia: 321374 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167293 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 6.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynku Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 6, 2. Wspólny słownik zamówień ( CPV ) 45.00.00.00 - 7; 45.40.00.00 - 1; 45.26.19.20 - 9; 45.26.19.10 - 6; 45.26.00.00 - 7; 45.26.12.00 -6 ; 45.26.20.00 - 1. 3. Zakres robót obejmuje : 1) konserwację drewnianych dźwigarów dachowych, 2) wymianę rynien i rur spustowych, 3) remont części pomieszczenia 0056. Ad1) konserwacja drewnianych dźwigarów dachowych nad wejściem przy bankomacie w tym: - wykonanie konserwacji i renowacji drewnianych dźwigarów dachowych z usunięciem starych powłok malarskich, oczyszczeniem miejsc zaatakowanych sinizną oraz przygotowanie podłoża do impregnacji, - trzykrotne malowanie farbą zapewniającą utrzymanie istniejącego koloru, - wykonanie 5 warstw powłok lakierniczych zapewniających zaimpregnowanie powierzchni drewna. Ad 2) wymiana rynien i rur spustowych w tym: - roboty demontażowe, - wymiana wszystkich rynien i rur spustowych na rynny z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej fi 150 mm i rury spustowe z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej fi 120 mm, - wymiana pasów nad i pod rynnowych, - włączenie nowych rur spustowych do istniejących czyszczaków kanalizacji deszczowej, Ad3. remont części pomieszczenia 0056 w tym: - montaż 2-ch ścianek gipsowo - kartonowych z płyt wodoodpornych i ognioodpornych, na rusztach z profili metalowych z wypełnieniem, wełną mineralną, - montaż 2-ch szt. stolarki drzwiowej wewnętrznej o wymiarach w świetle 90cm x200 cm wraz z ościeżnicami regulowanymi, opaskami, klamkami i wkładkami patentowymi, - malowanie ścian dwukrotnie farbą emulsyjną, zmywalną w jasnym kolorze wraz z przygotowaniem podłoża, wygładzeniem i szpachlowaniem. 4. Zakres prac obejmuje również roboty towarzyszące np. rozbiórkowe, wywóz i utylizacja materiałów porozbiórkowych, przygotowawcze, zabezpieczające, porządkowe, sprzątanie po wykonanych pracach, sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. itp. 5. Wszystkie materiały przed wbudowaniem muszą być uzgodnione z inspektorem nadzoru. Kolorystykę oraz dobór materiałów wykończeniowych należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót a ponadto uzgodnić w formie pisemnej z przedstawicielem Użytkownika i inspektorem nadzoru. Należy przyjąć wysoki standard wykonywanych robót. 6. Zakres robót przedstawia załącznik nr 9 .- dokumentacja techniczna ze specyfikacją techniczną. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy ( ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu przetargu ponosi Wykonawca). 7. Wymagany okres gwarancji - minimum 36 miesięcy (rękojmia 39 miesięcy) 8. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu. 9. Wszelkie podane w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej rozwiązania materiałowe oraz wskazania producentów i dystrybutorów materiałów i urządzeń są przykładowe i służą określeniu standardów technicznych jakie są wymagane przy realizacji zamówienia i mogą być zastąpione równoważnymi. W przypadku zastosowania innych materiałów niż zaproponowane, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że są to materiały równoważne. 10. Zamawiający będzie traktował zaoferowany przez Wykonawcę wyrób lub materiał, jako równoważny w stosunku do wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia produktu referencyjnego, jeżeli Wykonawca wykaże, że zaoferowany wyrób lub materiał posiada nie gorsze od produktu referencyjnego cechy i parametry. W szczególności posiadał będzie nie gorsze właściwości funkcjonalne, jakościowe, wytrzymałościowe właściwe dla danego produktu referencyjnego wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 11. Wykonawca , który wygra przetarg , ma obowiązek dostarczyć kosztorys ofertowy wraz z cenami jednostkowymi i zestawieniem materiałów oraz kopię polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż przedmiot zamówienia, do dnia podpisania umowy. Kosztorysy te będą wykorzystane do obliczenia wynagrodzenia w przypadku wykonania części zamówienia oraz ustalenia wartości zamówień dodatkowych i uzupełniających . W takim przypadku cena robót zostanie obliczona na podstawie parametrów cenotwórczych z kosztorysu ofertowego ,a ceny materiałów na podstawie średnich cen wg cennika SEKOCENBUD za kwartał poprzedzający okres wbudowania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.19.20 - Konserwacja dachów 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usług Instalacyjno -Dekarskich Witold Labuda, ul. Pokoju 3, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63846,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 114347,99
Oferta z najniższą ceną: 114347,99 / Oferta z najwyższą ceną: 341694,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania pom. dla rowerów i pom. wytwornicy suchego lodu na pom. odpadów w budynku MWB UG i GUMed przy ul. Abrahama 58 w Gdańsku.
- Remont attyki murowanej, zabytkowej w budynku nr 12 Wydziału Elektrotechniki i Automatyki usytuowanego na terenie kampusu Politechniki Gdańskiej.
- Druk materiałów dla Europejskiego Centrum Solidarności
- Organizacja podróży uczestników w związku z wydarzeniami organizowanymi przez MNG: seminarium w ramach CONSERVING CANVAS ; spotkania Dokumentacja, digitalizacja i ekspozycja obrazu Sąd Ostateczny.
- Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania w czystości sanitariatów znajdujących się na terenie Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego
- Dostawa płyt granitowych wraz z ich transportem
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa dostępności do edukacji szkolnej w Mieście i Gminie Buk. Szkoła podstawowa, ul. Szkolna 64, 64-320 Dakowy Suche
- Naprawa ubytków nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu obornickiego
- Wykonanie oznaczenia schodów wg systemu FON oraz remont sal w Szkole Podstawowej w Dobieżynie
- Przebudowa parkingu w Skale wraz z utworzeniem przejścia dla pieszych oraz utwardzenie terenu - wykonanie miejsc postojowych przy arboretum w Wądrożu Wielkim
- Utworzenie zielonych terenów rekreacyjnych przy Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach
- Budowa infrastruktury elektroenergetycznej 15/0,4kV zasilającej ładowarki mobilne do zasilania autobusów elektrycznych - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.