eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Roboty remontowe w budynku Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 6

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-29

Gdańsk: Roboty remontowe w budynku Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 6
Numer ogłoszenia: 321374 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167293 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 6.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynku Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 6, 2. Wspólny słownik zamówień ( CPV ) 45.00.00.00 - 7; 45.40.00.00 - 1; 45.26.19.20 - 9; 45.26.19.10 - 6; 45.26.00.00 - 7; 45.26.12.00 -6 ; 45.26.20.00 - 1. 3. Zakres robót obejmuje : 1) konserwację drewnianych dźwigarów dachowych, 2) wymianę rynien i rur spustowych, 3) remont części pomieszczenia 0056. Ad1) konserwacja drewnianych dźwigarów dachowych nad wejściem przy bankomacie w tym: - wykonanie konserwacji i renowacji drewnianych dźwigarów dachowych z usunięciem starych powłok malarskich, oczyszczeniem miejsc zaatakowanych sinizną oraz przygotowanie podłoża do impregnacji, - trzykrotne malowanie farbą zapewniającą utrzymanie istniejącego koloru, - wykonanie 5 warstw powłok lakierniczych zapewniających zaimpregnowanie powierzchni drewna. Ad 2) wymiana rynien i rur spustowych w tym: - roboty demontażowe, - wymiana wszystkich rynien i rur spustowych na rynny z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej fi 150 mm i rury spustowe z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej fi 120 mm, - wymiana pasów nad i pod rynnowych, - włączenie nowych rur spustowych do istniejących czyszczaków kanalizacji deszczowej, Ad3. remont części pomieszczenia 0056 w tym: - montaż 2-ch ścianek gipsowo - kartonowych z płyt wodoodpornych i ognioodpornych, na rusztach z profili metalowych z wypełnieniem, wełną mineralną, - montaż 2-ch szt. stolarki drzwiowej wewnętrznej o wymiarach w świetle 90cm x200 cm wraz z ościeżnicami regulowanymi, opaskami, klamkami i wkładkami patentowymi, - malowanie ścian dwukrotnie farbą emulsyjną, zmywalną w jasnym kolorze wraz z przygotowaniem podłoża, wygładzeniem i szpachlowaniem. 4. Zakres prac obejmuje również roboty towarzyszące np. rozbiórkowe, wywóz i utylizacja materiałów porozbiórkowych, przygotowawcze, zabezpieczające, porządkowe, sprzątanie po wykonanych pracach, sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. itp. 5. Wszystkie materiały przed wbudowaniem muszą być uzgodnione z inspektorem nadzoru. Kolorystykę oraz dobór materiałów wykończeniowych należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót a ponadto uzgodnić w formie pisemnej z przedstawicielem Użytkownika i inspektorem nadzoru. Należy przyjąć wysoki standard wykonywanych robót. 6. Zakres robót przedstawia załącznik nr 9 .- dokumentacja techniczna ze specyfikacją techniczną. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy ( ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu przetargu ponosi Wykonawca). 7. Wymagany okres gwarancji - minimum 36 miesięcy (rękojmia 39 miesięcy) 8. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu. 9. Wszelkie podane w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej rozwiązania materiałowe oraz wskazania producentów i dystrybutorów materiałów i urządzeń są przykładowe i służą określeniu standardów technicznych jakie są wymagane przy realizacji zamówienia i mogą być zastąpione równoważnymi. W przypadku zastosowania innych materiałów niż zaproponowane, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że są to materiały równoważne. 10. Zamawiający będzie traktował zaoferowany przez Wykonawcę wyrób lub materiał, jako równoważny w stosunku do wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia produktu referencyjnego, jeżeli Wykonawca wykaże, że zaoferowany wyrób lub materiał posiada nie gorsze od produktu referencyjnego cechy i parametry. W szczególności posiadał będzie nie gorsze właściwości funkcjonalne, jakościowe, wytrzymałościowe właściwe dla danego produktu referencyjnego wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 11. Wykonawca , który wygra przetarg , ma obowiązek dostarczyć kosztorys ofertowy wraz z cenami jednostkowymi i zestawieniem materiałów oraz kopię polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż przedmiot zamówienia, do dnia podpisania umowy. Kosztorysy te będą wykorzystane do obliczenia wynagrodzenia w przypadku wykonania części zamówienia oraz ustalenia wartości zamówień dodatkowych i uzupełniających . W takim przypadku cena robót zostanie obliczona na podstawie parametrów cenotwórczych z kosztorysu ofertowego ,a ceny materiałów na podstawie średnich cen wg cennika SEKOCENBUD za kwartał poprzedzający okres wbudowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.19.20 - Konserwacja dachów 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Instalacyjno -Dekarskich Witold Labuda, ul. Pokoju 3, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63846,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 114347,99

  • Oferta z najniższą ceną: 114347,99 / Oferta z najwyższą ceną: 341694,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.