Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-28
Biała Podlaska: Wykonanie remontu pomieszczeń byłej biblioteki w Wydziale Wychowania Fizycznego i Sportu w Białej Podlaskiej
Numer ogłoszenia: 32132 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34, Wydział Wychowania Fizycznego i Sportu , ul. Akademicka 2, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 3428712, faks 83 3428712.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf-bp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pomieszczeń byłej biblioteki w Wydziale Wychowania Fizycznego i Sportu w Białej Podlaskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń byłej biblioteki w Wydziale Wychowania Fizycznego i Sportu w Białej Podlaskiej przy ul. Kopernika 9 w Białej Podlaskiej. 2. Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: - wykonanie robót rozbiórkowych, usunięcie gruzu i materiałów z rozbiórek oraz ich utylizacja, - wykonanie (uzupełnienie) ścianek działowych z płyt G-K, - wymiana stolarki okiennej (częściowa) i drzwiowej, montaż naświetli wewnętrznych, - wygładzenie tynków, wykonanie okładzin ściennych z glazury, wymiana podokienników z agglomarmuru (częściowo), - wykonanie okładzin podłogowych z płytek ceramicznych i PCV, cyklinowanie i lakierowanie parkietu, - malowanie ścian i sufitów, malowanie rur i grzejników, - wymiana osprzętu sanitarnego, wykonanie podejść pod urządzenia, - wymiana przewodów, opraw i osprzętu elektrycznego, - wyposażenie łazienek dla osób niepełnosprawnych, - montaż rolet okiennych. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załączony przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1a etap P i 1b etap L do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) wraz z rysunkiem, stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (wg. kosztorysu ofertowego)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 61.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia złożonej oferty wadium w wysokości: 6.000,00 PLN (słownie złotych: sześć tysięcy,00/100); 2. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem i godziną przewidzianą na składanie ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 1) pieniężnej; 2) poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że jest ono zawsze poręczeniem pieniężnym; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że przy realizacji zamówienia będzie dysponował, co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. (słownie złotych: dwieście tysięcy,00/100)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto na ofertę składają się następujące dokumenty: 1) formularz oferty (którego wzór stanowi załączniki nr 3 do SIWZ); 2) kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową (na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, potwierdzające uprawnienie osoby lub osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych Wykonawcy, dołączonych do oferty - złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) pisemne umocowanie (pełnomocnictwo) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, stwierdzające ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika (np. umowa konsorcjum / spółki cywilnej, jeżeli zawiera w/w informacje), 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, do oddania do dyspozycji Wykonawcy, niezbędnych do wykonania zamówienia zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp) - pisemne zobowiązanie może zastąpić np. umowa o podwykonawstwo, umowa przedwstępna, porozumienie, umowa o współdziałanie lub inny dokument, z którego będzie wynikać stosowne zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia Wykonawcy własnego potencjału, tzn. z dokumentów tych powinno precyzyjnie wynikać, kto komu przekazuje zasoby, jakie konkretnie zasoby zostaną przekazane i że zostaną udostępnione Wykonawcy na okres niezbędny do realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie warunków jej wykonania w szczególności z następujących powodów: 1) z powodu zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia niniejszej umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian, mających wpływ na realizację umowy; 2) zmiany materiałów budowlanych, sprzętu i urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu i urządzeń wskazanych w przedmiarach robót lub ofercie, stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowlanego - na materiały sprzęt i urządzenia, posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, pod warunkiem nie-zwiększenia ceny; 3) z powodu realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszego zamówienia, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań - powodujących konieczność wstrzymania robót objętych umową; 4) zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu prac objętych umową, wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy; 5) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 6) zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego; 7) zmiany kierownika budowy wskazanego przez Wykonawcę, na osobę o kwalifikacjach nie niższych niż wskazane w ofercie; 8) z powodu siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć i jemu zapobiec; 9) gdy zaistnieje inna, trudna do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zamówienia zgodnie z zawartą umową. 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczności nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy o ich dokonanie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf-bp.edu.pl/zamowienia-publiczne.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie w wersji papierowej w WWFiS w Białej Podlaskiej ul. Akademicka 2 w pok. 128 w godz. 8:00 - 15:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2014 godzina 12:00, miejsce: Wydział Wychowania Fizycznego i Sportu, 21-500 Biała Podlaska, ul. Akademicka 2, pokój nr 128 (Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Realizacja przedmiotu zamówienia nie będzie współfinansowana ze środków Unii Europejskiej; 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w sekcji III.4), III.5) albo III.6). Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki Wykonawca spełnia. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp., natomiast spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., Wykonawcy wykazują łącznie (warunki te musi spełniać, co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie, albo mogą je spełniać wszyscy Wykonawcy łącznie). 5. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, czytelnie, w formie pisemnej. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, a złożona oferta musi zawierać: 1) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego (dokument ten może stanowić np.: pełnomocnictwo, umowa konsorcjum / spółki cywilnej, jeżeli zawiera w/w informacje); 2) oferta musi być złożona i podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 3) wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez Wykonawców, jako reprezentantem pozostałych. 7. Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę, należy złożyć: 1) w oryginale - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ); 2) w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii - pełnomocnictwa; 3) w oryginałach albo kopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie (zapisem np.: za zgodność z oryginałem i data) - pozostałe dokumenty i oświadczenia; 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp., kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów, muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty; 5) jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia do wglądu oryginału lub odpowiednio kopii notarialnie poświadczonej; 6) dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski (w razie wątpliwości Zamawiający uzna, iż wersja polskojęzyczna jest wersją obowiązującą) - złożone odpowiednio w wymaganej powyżej formie. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy złożyć Zamawiającemu: 1) poświadczone za zgodność z oryginałem kopie uprawnień budowlanych do kierowania wskazanymi robotami budowlanymi wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby inżynierów budownictwa - wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wymienionych w załączonym do oferty wykazie osób. 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności na kwotę minimum 200.000,00 zł. (słownie złotych: dwieście tysięcy, 00/100) - polisa potwierdzająca ubezpieczenie może obejmować cały okres realizacji zamówienia lub krótszy, pod warunkiem dostarczenia jej kopii na kolejny okres ubezpieczenia w czasie, na który zostanie zawarta umowa. 3) w przypadku Wykonawców, wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy regulującą ich współpracę 9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, zaś w 30% pokryciu roszczeń z tytułu rękojmi. 10. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Podstawy pracy z komputerem z ECDL (Moduł B1)"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę dróg powiatowych wraz z budową ścieżki rowerowej łączącej dr. Nr 1068L, 1075L, 1074L i 1051L
- Zrekrutowanie z obszaru Indii 15 cudzoziemców - kandydatów na płatne studia na kierunku Pielęgniarstwo, prowadzone w języku angielskim, rozpoczynające się w roku akademickim 2024/2025
- Zrekrutowanie z obszaru Indii 15 cudzoziemców - kandydatów na płatne studia na kierunku Turystyka i Rekreacja, prowadzone w języku angielskim, rozpoczynające się w roku akademickim 2024/2025
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa samochodu służbowego
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- przebudowa dachów budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. F. Ratajczaka w Rydzynie - etap IV
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.