eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › AZ-12/2015 Dostawa sprzętu komputerowego dla Muzeum Narodowego w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-26

Poznań: AZ-12/2015 Dostawa sprzętu komputerowego dla Muzeum Narodowego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 321270 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Poznaniu , Al. Marcinkowskiego 9, 61-745 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8568132, faks 061 8515898.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnp.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AZ-12/2015 Dostawa sprzętu komputerowego dla Muzeum Narodowego w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa sprzętu komputerowego dla Muzeum Narodowego w Poznaniu. Zamówienie obejmuje dostawę m.in.: standardowego zestawu komputerowego z wyposażeniem, graficznego zestawu komputerowego z wyposażeniem, stacji graficznej z wyposażeniem, notebooka standardowego z wyposażeniem, drukarki laserowej kolorowej, programów komputerowych w zakres który wchodzą: system operacyjny, pakiet biurowy program antywirusowy. Szczegółowy zakres dotyczący przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do przedmiotowej specyfikacji. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia z uwzględnieniem części XIII siwz i na zasadach opisanych we wzorze umowy (załącznik nr 7 do siwz), na okres długości co najmniej: komputer standardowy z wyposażeniem: jednostka centralna: minimum 36 miesięcy monitor: minimum 36 miesięcy komputer graficzny z wyposażeniem: jednostka centralna: minimum 36 miesięcy monitor: minimum 60 miesięcy stacja graficzna z wyposażeniem: jednostka centralna: minimum 36 miesięcy monitor: minimum 60 miesięcy notebook standardowy z wyposażeniem: minimum 12 miesięcy drukarka laserowa kolorowa: minimum 12 miesięcy pozostały przedmiot zamówienia: minimum 12 miesięcy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c)gwarancjach bankowych d)gwarancjach ubezpieczeniowych e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr: 89 1130 1088 0001 3026 9720 0015 Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Poznaniu Zostanie ono wniesione skutecznie, jeżeli powyższy rachunek bankowy zostanie uznany na kwotę wadium w terminie składania oferty. Wniesienie wadium w innej formie niż pieniężna powinno spełniać poniższe wymagania: a)w formie poręczeń bankowych - oświadczenie banku poręczyciela powinno być pod rygorem nieważności udzielone na piśmie, treść poręczenia musi określać kto jest poręczycielem, kto dłużnikiem a kto wierzycielem a także okoliczności wypłaty kwoty poręczenia (zgodne z punktami: 10 i 11 niniejszej części siwz, art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp), termin ważności, b)w formie gwarancji bankowej - udzielonej na piśmie pod rygorem nieważności, z treści której wynika na czyje zlecenie i na czyją rzecz jest wystawiona, jakich zobowiązań dotyczy, jaką wierzytelność zabezpiecza i w jakiej wysokości oraz w jakim terminie działa. W treści gwarancji musi się znaleźć klauzula, że kwota gwarancyjna zostanie wypłacona na każde pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu banku. Warunki (traktowane rozłącznie jako alternatywa) kiedy wadium zostanie wypłacone przez bank określone są w punkcie 10 i 11 niniejszej części siwz (art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp), c)w formie gwarancji ubezpieczeniowej - w treści musi określać warunki, na jakich jest udzielana (przedmiot gwarancji, kwota gwarancji, okoliczności wypłaty gwarancji - określone w punkcie 10 i 11 niniejszej części siwz, klauzula płatności na pierwsze żądanie bez protestu) określająca kto jest gwarantem, beneficjentem i dłużnikiem, d)w formie poręczenia podmiotu gospodarczego - wymagania takie jak od poręczeń bankowych. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej - art. 46 ust. 4a ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy - art. 46 ust. 5 Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Wykonali przynajmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego, każda o jednorazowej wartości co najmniej 150000 zł brutto (słownie: stu pięćdziesięciu tysięcy złotych brutto). Przez sprzęt komputerowy Zamawiający rozumie komputerowe materialne urządzenia elektroniczne (z ang. hardware), w szczególności takie jak: komputery stacjonarne (jednostki centralne), komputery przenośne (notebooki), urządzenia peryferyjne (np. monitory, klawiatury, myszy komputerowe, skanery, drukarki, skanujące i drukujące urządzenia wielofunkcyjne). Za sprzęt komputerowy zamawiający nie uzna dostaw oprogramowania komputerowego (z ang. software).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • inne dokumenty

    Dot. pkt III 5. Próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego:Karty katalogowe oferowanego sprzętu i oprogramowania potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry oraz pozostałe dokumenty dotyczące parametrów technicznych zamawianych urządzeń, wymienione w załączniku nr 1 do siwz; dopuszcza się wydruki ze strony internetowej producenta, na której widoczny jest link do jego strony; dopuszcza się karty katalogowe w języku angielskim, niemieckim i francuskim. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich: Zaświadczenie lub dokument, z którego będzie wynikać, iż wykonawca posiada certyfikat ISO 9001 lub inne równoważne zaświadczenie lub dokument, wydane przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi - odpowiadające normie ISO 9001.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostarczone jednostki centralne - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza: 1)zmianę wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2)zmianę terminów wykonania niniejszej umowy: a)z powodu wystąpienia, niezależnych od Wykonawcy okoliczności, których nie można było przewidzieć, b)z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mnp.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 9, Poznań, pokój nr 209..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Muzeum Narodowe w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 9, Poznań, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.