eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Nr sprawyAZP/261/D/118/BG/1/2015 Dostawę czasopism polskich i zagranicznych drukowanych i elektronicznych do Biblioteki Głównej i Kancelarii Ogólnej UMB oraz dostęp do czasopism elektronicznych w 2016 roku, z podziałem na 10 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-26

Białystok: Nr sprawy: AZP/261/D/118/BG/1/2015 Dostawę czasopism polskich i zagranicznych drukowanych i elektronicznych do Biblioteki Głównej i Kancelarii Ogólnej UMB oraz dostęp do czasopism elektronicznych w 2016 roku, z podziałem na 10 części.
Numer ogłoszenia: 321256 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku , ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy: AZP/261/D/118/BG/1/2015 Dostawę czasopism polskich i zagranicznych drukowanych i elektronicznych do Biblioteki Głównej i Kancelarii Ogólnej UMB oraz dostęp do czasopism elektronicznych w 2016 roku, z podziałem na 10 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa czasopism polskich i zagranicznych drukowanych i elektronicznych do Biblioteki Głównej i Kancelarii Ogólnej UMB w 2016 roku oraz dostęp do czasopism elektronicznych Taylor&Francis (Informa Healthcare) Medical Library i czasopism elektronicznych wydawnictwa BMJ w 2016 roku, z podziałem na 10 części, jak niżej: Część nr 1 - czasopisma zagraniczne print + online, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego ilości zamówienia zawiera załącznik A do SIWZ - Formularz cenowy Część Nr 1 oraz załącznik 7A do SIWZ - wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. Część nr 2 - czasopisma zagraniczne online, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego ilości zamówienia zawiera załącznik B do SIWZ - Formularz cenowy Część Nr 2, oraz załącznik 7B do SIWZ - wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. Część nr 3 - czasopisma zagraniczne online, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego ilości zamówienia zawiera załącznik C do SIWZ - Formularz cenowy Część Nr 3, oraz załącznik 7C do SIWZ - wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. Część nr 4 - czasopisma zagraniczne online, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego ilości zamówienia zawiera załącznik D do SIWZ - Formularz cenowy Część Nr 4, oraz załącznik 7D do SIWZ - wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. Część nr 5 - czasopisma polskie do Biblioteki Głównej UMB, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego ilości zamówienia zawiera załącznik E do SIWZ - Formularz cenowy Część Nr 5, oraz załącznik 7E do SIWZ - wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. Część nr 6 - czasopisma polskie do Kancelarii Ogólnej UMB, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego ilości zamówienia zawiera załącznik F do SIWZ - Formularz cenowy Część Nr 6 oraz załącznik 7F do SIWZ - wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. Część nr 7 - czasopisma polskie do Biblioteki Głównej UMB, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego ilości zamówienia zawiera załącznik G do SIWZ - Formularz cenowy Część Nr 7, oraz załącznik 7G do SIWZ - wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. Część nr 8 - czasopisma polskie do Kancelarii Ogólnej UMB, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego ilości zamówienia zawiera załącznik H do SIWZ - Formularz cenowy Część Nr 8, oraz załącznik 7H do SIWZ - wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. Część nr 9 - czasopisma elektroniczne Taylor&Francis (Informa Healthcare) Medical Library, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego ilości zamówienia zawiera załącznik I do SIWZ - wykaz czasopism Część Nr 9, oraz załącznik 7I do SIWZ - wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. Część nr 10 - czasopisma elektroniczne wydawnictwa BMJ, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego ilości zamówienia zawiera załącznik J do SIWZ - wykaz czasopism Część Nr 10, oraz załącznik 7J do SIWZ - wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. Uwaga! W części 1 (print + online) jeśli wydawca traktuje online jako wersję podstawową należy wycenić tylko wersję online. Uniwersytet Medyczny w Białymstoku jest członkiem konsorcjów Wiley, Elsevier i Springer, ma więc uprawnienia ddp przy prenumeracie czasopism tych wydawców. W przypadku uzyskania 50% dofinansowania MNiSW do prenumeraty czasopism Nature Publishing Group przed końcem 2015 roku Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia tytułów tego wydawcy (formularze cenowe: część 2 pozycja 1-6 i część 3 pozycja 3). 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp). 3. W przypadku złożenia oferty, w której zostanie zaoferowany przedmiot zamówienia o parametrach równoważnych - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z opisem przedmiotu zamówienia (wg załącznika nr 6 do SIWZ). Wykonawca powinien wskazać (podać) dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań. Zamawiający korzystając ewentualnie z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych rozwiązań oraz zdecyduje o ich równoważności. W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. Uwaga! Powyższe oświadczenie należy wypełnić i dołączyć do oferty tylko w przypadku złożenia oferty równoważnej..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W stosunku do części 1-8, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy, stanowiących nie więcej, niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 1 dostawę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Przez dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie co najmniej: a) dla 1 części: 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia w części 1 zamówienia o wartości min. 50 000,00 zł brutto, b) dla 2 części: 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia w części 2 zamówienia o wartości min. 83 000,00 zł brutto, c) dla 3 części: 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia w części 3 zamówienia o wartości min. 12 000,00 zł brutto, d) dla 4 części: 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia w części 4 zamówienia o wartości min. 185 000,00 zł brutto, e) dla 5 części: 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia w części 5 zamówienia o wartości min. 17 000,00 zł brutto, f) dla 6 części: 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia w części 6 zamówienia o wartości min. 15 000,00 zł brutto, g) dla 7 części: 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia w części 7 zamówienia o wartości min. 24 000,00 zł brutto, h) dla 8 części: 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia w części 8 zamówienia o wartości min. 1 000,00 zł brutto, i) dla 9 części: 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia w części 9 zamówienia o wartości min. 53 000,00 zł brutto, j) dla 10 części: 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia w części 10 zamówienia o wartości min. 45 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; W przypadku zamówień wykonywanych zrealizowana wartość umowy nie może być mniejsza niż wartości podane wyżej dla poszczególnych części zamówienia. W przypadku podania kwoty w walucie obcej, Wykonawca ma obowiązek przeliczyć tą wartość na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3. INNE DOKUMENTY: 3.1) wypełniony przez Wykonawcę Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 3.2) wypełniony FORMULARZ CENOWY - załączniki Nr A- H do SIWZ (dot. Części 1-8), 3.3) pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2. pkt 2) - w oryginale lub poświadczone notarialnie, 3.4) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć Załącznik Nr 4 do SIWZ), 3.5) wypełniony Załącznik Nr 6 do SIWZ - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Jednocześnie strony oświadczają , że nie będą dokonywać zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzać nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której udzielono zamówienia Wykonawcy, chyba że konieczność takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych (lewe skrzydło Pałacu Branickich, I piętro, pok. 231) Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ul. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria UMB (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter) ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1.1. nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu; 1.2. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; 1.3. w przypadku, o którym mowa w art. 91 ust. 5 ustawy Pzp, zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie, 1.4. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 1.5. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: czasopisma zagraniczne print + online.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego ilości zamówienia zawiera załącznik A do SIWZ - Formularz cenowy Część Nr 1 oraz załącznik 7A do SIWZ - wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00-9.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: czasopisma zagraniczne online.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego ilości zamówienia zawiera załącznik B do SIWZ - Formularz cenowy Część Nr 2, oraz załącznik 7B do SIWZ - wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. W przypadku uzyskania 50% dofinansowania MNiSW do prenumeraty czasopism Nature Publishing Group przed końcem 2015 roku Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia do umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00-9.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: czasopisma zagraniczne online.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego ilości zamówienia zawiera załącznik C do SIWZ - Formularz cenowy Część Nr 3, oraz załącznik 7C do SIWZ - wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. W przypadku uzyskania 50% dofinansowania MNiSW do prenumeraty czasopism Nature Publishing Group przed końcem 2015 roku Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia pozycji 3 załącznika C do umowy, w wyniku czego wynagrodzenie ulegnie zmniejszeniu o wartość pozycji 3 wskazanej w załączniku C do umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00-9.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: czasopisma zagraniczne online.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego ilości zamówienia zawiera załącznik D do SIWZ - Formularz cenowy Część Nr 4, oraz załącznik 7D do SIWZ - wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00-9.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: czasopisma polskie do Biblioteki Głównej UMB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego ilości zamówienia zawiera załącznik E do SIWZ - Formularz cenowy Część Nr 5, oraz załącznik 7E do SIWZ - wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00-9.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: czasopisma polskie do Kancelarii Ogólnej UMB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego ilości zamówienia zawiera załącznik F do SIWZ - Formularz cenowy Część Nr 6 oraz załącznik 7F do SIWZ - wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00-9.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: czasopisma polskie do Biblioteki Głównej UMB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego ilości zamówienia zawiera załącznik G do SIWZ - Formularz cenowy Część Nr 7, oraz załącznik 7G do SIWZ - wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00-9.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: czasopisma polskie do Kancelarii Ogólnej UMB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego ilości zamówienia zawiera załącznik H do SIWZ - Formularz cenowy Część Nr 8, oraz załącznik 7H do SIWZ - wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00-9.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: czasopisma elektroniczne Taylor&Francis (Informa Healthcare) Medical Library,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego ilości zamówienia zawiera załącznik I do SIWZ - wykaz czasopism Część Nr 9, oraz załącznik 7I do SIWZ - wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00-9.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: czasopisma elektroniczne wydawnictwa BMJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego ilości zamówienia zawiera załącznik J do SIWZ - wykaz czasopism Część Nr 10, oraz załącznik 7J do SIWZ - wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00-9.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.