eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osjaków › Dostawa kruszywa drogowego do remontu nawierzchni dróg gminnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-15

Osjaków: Dostawa kruszywa drogowego do remontu nawierzchni dróg gminnych.
Numer ogłoszenia: 32123 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osjaków, ul. Targowa 26, 98-320 Osjaków, woj. łódzkie, tel. (043) 842 33 91, fax (043) 842 33 91 w. 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osjakow.bip.net.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszywa drogowego do remontu nawierzchni dróg gminnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego rodzaju kruszywa: 1) z żużla hutniczego w ilości 600 ton o frakcji 0-8, 8-16, 2) dolomitowego łamanego w ilości 1.000 ton o frakcji 0/31,5 , 4/16 , 10/40. Dostawa kruszywa będzie odbywać się systematycznie do końca 2008 roku, nie jednorazowo. Zamawiający na co najmniej 3 dni przed planowaną dostawą telefonicznie będzie składał Wykonawcy zamówienie na określony rodzaj i określoną w tym zamówieniu ilość kruszywa. Zamawiający żąda, aby dostawa kruszyw odbywała się bezpośrednio do wskazanego miejsca na terenie gminy Osjaków. Dostarczone kruszywo z żużla hutniczego i kruszywo dolomitowe o w/w frakcji musi posiadać atest-aprobatę techniczną, która zezwala na stosowanie w budownictwie drogowym, zgodnie z PN CN-B-11115, oraz PN-B-11112. IV. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2008 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.12.22.00 - Dolomit Kod CPV wg słownika 2008: 44.92.22.00 - Dolomit Oryginalny kod CPV: 27.19.00.00 - Żużel, popioły, odpady żelaza i złom Kod CPV wg słownika 2008: 14.63.00.00 - Żużel, popioły, odpady żelaza i złom Oryginalny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi transportu lądowego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie żąda się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1). posiadanie uprawnień do wykonywania działalności, która jest przedmiotem zamówienia publicznego. 2). posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3). sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia, 4). nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o złożone informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wykazanych w pkt VI niniejszej specyfikacji. Z treści dołączonych dokumentów winno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów i oświadczeń lub złożone dokumenty i oświadczenia zawierają błędy, do ich uzupełnienia, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, oferowane przez Wykonawcę dostawy, usługi lub roboty budowlane powinny spełniać wymagani określone przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów - art. 26 ust. 3 ustawy. Nie spełnienie jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy), ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIZW) wraz z załącznikami 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy lub art. 24 ust. 1 pkt 9, jeśli o zamówienie ubiegają się podmioty zbiorowe - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) atest dla kruszyw, które jest przedmiotem dostawy, stwierdzający możliwość zastosowania do utwardzania nawierzchni dróg, 7) oświadczenie o posiadaniu min. 3 środków transportowych z wywrotem (w tym 1 z wywrotem bocznym) o ładowności co najmniej 20 ton, 8) oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Pzp 9) zaparafowany projekt umowy. Dokumenty, o których mowa wyżej, winny być złożone w oryginale lub kserokopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę na każdej stronie zawierającej informacje. Zaleca się, aby były spięte lub zszyte w jedną całość i strony kolejno ponumerowane. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osjakow.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Osjakowie ul. Targowa 26 98 - 320 Osjaków pokój nr 1 (parter).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Osjakowie, ul. Targowa 26, pokój nr 6 (sekretariat, I piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.