Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gliwice: folia aluminiowa samoprzylepna z przekładką papierową Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Materiałów Ogniotrwałych, do kontaktów: Maria Figiel, ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice, woj. mazowieckie, tel. 032 2701933, e-mail: imo6@imo.gliwice.pl; zakupy@imo.gliwice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.imo.gliwice.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.imo.gliwice.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.imo.gliwice.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Instytut Materiałów Ogniotrwałych, Maria Figiel, ul.Toszecka 99, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032/2701933, fax 032/2701934, e-mail: imo6@imo.gliwice.pl, www.imo.gliwice.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Inne:jednostka badawczo-rozwojowa. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: folia aluminiowa samoprzylepna z przekładką papierową. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba zamawaijacego, ul.Toszecka 99,Gliwice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Folia aluminiowa samoprzylepna z przekładką papierową 1. Warunki techniczne folii a/ szerokość taśmy : 75 mm - zamawiana ilość 2340 szt. 85 mm - zamawiana ilość 4620 szt. ub zamiennie bobiny o szerokości 900- 1000 mm - zamawiana ilość 600 szt. b/ długość taśmy na rolce / bobinie - 50 mb c/ grubość folii : 80 um d/ lepiszcze : akryl e/ klasa termiczna: 150 st.C, okresowo do 200 st.C f/ odporność na ciągnienie : min. 5 % g/ siła zrywająca: min. 35 N/cm h/ zdolność przylegania do stali : min. 4 N/cm i/ grubość całkowita : 0,130 do 0,150 mm j/ kolor : aluminium k/ przekładka papierowa pokryta z jednej strony silikonem 90g/ m 2 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1 Oferta cenowa / wypełniony formularz ofertowy / 1a - formularz cenowy 1b - opis techniczny - wymagane przedstawienie : a/ specyfikacji technicznej produktu potwierdzającej własności jakościowe gwarantowane przez producenta/ zał. nr 1 c / b/ karty bezpieczeństwa produktu / certyfikat potwierdzający, że produkt spełnienia europejskie wymogi bezpieczeństwa / zał. nr 1 d / c/ pozytywnej ocenę przydatności folii do mocowania podkładek spawalniczych w zakresie badań materiałów,urządzeń i technologii spawalniczych wg. normy PN - EN ISO 17025,z terminem wystawienia nie dalej jak rok 2005/ zal. nr 1e / d/ Certyfikatu Systemu Zapewnienia Jakości wg normy ISO 9001: 2000 jeżeli Wykonawca lub producent taki posiada lub wypełnioną ANKIETĘ OCENY SYSTEMU ZAPEWNIENIA JAKOŚCI / zał. nr 1f / 2. Oświadczenia: 1) Oświadczenie ( zał. Nr 2 ), że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 oraz spełnia wymagania art. 22 ustawy Pzp 3. Zaświadczenia: 1). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencjidziałalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert / zał. Nr 4 / 2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat - liczonych od terminu składania ofert dostaw ( co najmniej 2 / dwa / ) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością co do przedmiotu zamówienia, potwierdzonymi stosownymi dokumentami o należytym ich wykonaniu / zał. nr 3 /, 3. Dowód wpłaty wadium / zał. Nr 5 / 4. Pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik / zał. Nr 6 / 5. Parafowany projekt umowy / zał. Nr 7 / 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.12.00 - Sztaby, pręty i profile z aluminium Kod CPV wg słownika 2008: 44.33.00.00 - Sztaby, pręty, drut i profile stosowane w budownictwie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6 600,00 PLN ( sześc tysięcy sześćset zł/00 ) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) złożą w wyznaczonym terminie ofertę zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wymogami SIWZ: w tym przedstawią wszystkie wymienione w pkt. III. 3 SIWZ oświadczenia i dokumenty oraz spełniają warunki określone w art. 22 Pzp 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w tym zakresie wymaganym dla przedmiotu zamówienia, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat liczonych od terminu składania ofert co najmniej 2 / dwa / zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością co do przedmiotu zamówienia, potwierdzonymi stosownymi dokumentami o należytym ich wykonaniu 5) złożą deklarację zapewnienia jakość produktu tj. pełną zgodność własności technicznych deklarowanych w ofercie w zakresie dostawy każdej partii produktu w okresie realizacji przyszłego świadczenia umownego, 6) udzielą gwarancji terminowej na proponowany surowiec w zakresie przydatności surowca do produkcji nie mniejszej niż 6 miesięcy, 7) wykażą zgodność oferowanego produktu: z wymaganiami jakościowymi określone w SIWZ potwierdzoną stosownymi dokumentami 8) wraz z ofertą dostarczą do Zamawiającego probkę folii / rolkę 75 mm i 85 mm /. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty o których mowa w pkt. 3 SIWZ oraz wymagane próbki. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.3 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wskazano w punkcie II.1.6 niniejszego ogłoszenia
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imo.gliwice.pl. Opłata: 36,6 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew, gotówka. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.06.2007, godzina 10:15, siedziba zamawiającego - ul.Toszecka 99, 44-100 Gliwice.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2007.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy windy zewnętrznej do budynku przy ul. Fiołkowej 26 w Gliwicach
- Roboty budowlane w podziale na 3 części: 1.Remont pomieszczeń i sanitariatów w budynkach nr 32 w Lublińcu 2.Remont budynków w Lublińcu. 3.Remont ogrodzenia w Lublińcu ul. Cyrana 8
- Dostawa anemometrów (wiatromierzy) do pomiaru kierunku wiatru i do pomiaru prędkości wiatru lub do pomiaru kierunku i prędkości wiatru (łącznie). Znak sprawy: DZPZ.282.60.2025.MK
- Dowóz dzieci i uczniów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 przy ul. Gierymskiego 7 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026 (2)
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) na uprawnienie do wykonywania lotów według wskazań przyrządów IR(A) (...) . DZPZ.283.72.2025.DM
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.