Ogłoszenie z dnia 2010-10-06
Opole: Wykonanie i dostawa mebli biurowych na potrzeby Departamentu Koordynacji Programów Operacyjnych
Numer ogłoszenia: 321180 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5416409, faks 077 5416411.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa mebli biurowych na potrzeby Departamentu Koordynacji Programów Operacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część II - Wykonanie i dostawa mebli biurowych na potrzeby Departamentu Koordynacji Programów Operacyjnych. Zamawiający szczegółowo opisał przedmiot zamówienia w załączniku (część II) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: EuropejskiegoFunduszuRozwojuRegionalnegoOrazŚrodkówBudżetuWoj.OpolskiegoW ramachPomocyTechnicznejRegionalnegoProgramuOperacyjnegoWojewództwaOpolskiegoNaLata 2007-2013;EuropejskiegoFunduszuSpołecznegoOrazŚrodkówBudżetuWoj.OpolskiegoW ramachPomocyTechnicznejProgramuOperacyjnegoKapitałLudzki;EuropejskiegoFunduszuRozwoju RegionalnegoWramachPomocyTechnicznejProgramuOperacyjnegoWspółpracyTransgranicznej RepublikaCzeska-RzeczpospolitaPolska2007-2013;budżetuWojewództwaBędącychWdyspozycji Dep.KPO UMWO.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Część II - Wykonanie i dostawa mebli biurowych na potrzeby Departamentu Koordynacji Programów Operacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"BAKO" SPÓŁKA CYWILNA MAREK SAWULSKI SYLWIA SAWULSKA JANUSZ SAWULSKI
- BAKO S.C. Janusz Sawulski, Jacek Zalwert, ul. Niemodlińska 19/1, 45-710 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23080,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31749,28
Oferta z najniższą ceną: 31749,28 / Oferta z najwyższą ceną: 31793,20
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: postanowiono dokonać zamówienia w trybie zapytania o cenę, ponieważ przedmiot zamówienia, określony w niniejszym ogłoszeniu, jest dostawą przedmiotów powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakościowych. Zatem spełniony został warunek zastosowania tego trybu, określony w art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie prawne: art. 69 - 73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przeprowadzenie przez eksperta zewnętrznego dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej szkoleń dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów
- Zakup wraz z dostawą zestawów komputerowych, laptopów, tabletów oraz drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych z obsługą serwisową (z podziałem na 4 zadania)
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- "Wyjazd integracyjno - edukacyjny dla rodzin zastępczych z terenu miasta Opola - Wyjazdowa Akademia rodzica i dziecka"
- TP.D.CS.32.25_Zakup wraz z dostawą wskaźników medycznych, biologicznych, opakowań jednorazowych, etykiet, kopert dezynfekcyjnych i sterylizacyjnych
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla potrzeb Oddziału Chirurgii Szczękowo-Twarzowej
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych w ramach programu "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2".
- Wykonanie i montaż wyposażenia - mebli biurowych i aneksów kuchennych w budynku Urzędu Gminy Laskowa w ramach zadania: "Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Laskowa"
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie
- Sprzedaż i dostawa foteli biurowych dla jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa mebli w ramach inwestycji "Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej"
- Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.