eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSukcesywna dostawa środków czystości dla Uniwersytetu Gdańskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-01

Gdańsk: Sukcesywna dostawa środków czystości dla Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 32115 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8433 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa środków czystości dla Uniwersytetu Gdańskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wraz z dostawą zwanych w dalszej części artykułami. 2. Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39830000-9; 39831000-6; 39831300-9; 39831600-2; 39832000-3. 3. Szczegółowy opis artykułów stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Pod pojęciem sukcesywnej dostawy należy rozumieć, dokonywanie zakupu etapami na poszczególne części zamówień spływające z jednostek organizacyjnych Zamawiającego 5. Zamówiona dostawa (częściowa) winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie ale nie dłużej niż 3 dni robocze od daty otrzymania zamówienia. 6.Wyceniając złącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca winien wziąć pod uwagę złożoność struktury organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego w związku z czym dostawy artykułów będą niejednokrotnie małe kwotowo jak i ilościowo. 7. Wyceniając załącznik nr 2 do SIWZ Wykonawca w cenie artykułów powinien również uwzględnić ich dostawę do Zamawiającego. 8. Dostawy sukcesywne mają być realizowane na podstawie zamówień (składanych przez jednostki organizacyjne Uczelni (według struktury organizacyjnej Zamawiającego), pocztą elektroniczną. 9. Zamawiający wymaga by oferowany przedmiot zamówienia w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, był taki, jak wymieniony w załączniku nr 2 do SIWZ. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji części zamówienia do 20% jego łącznej wartości brutto. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. 11.Podane ilości poszczególnych asortymentów w załączniku nr 2 (do SIWZ)są wielkościami szacunkowymi i mogą być zarówno mniejsze jak i większe, lecz ogólna wartość zamówień brutto nie przekroczy kwoty określonej w umowie. 12.Wszystkie dostarczone w ramach złożonej oferty artykuły winny spełniać warunki określone w (PN) i (PN - EN). 13.Zamawiający wymaga aby wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ artykuły posiadały karty charakterystyki, lub informację o wprowadzeniu produktu do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach Wprowadzonych do obrotu i karty produktu zgodnie z zapisem rozdziału XVI pkt. 6 ppkt 3 14.Ceny jednostkowe brutto będą podstawą przy rozliczeniach faktur przez cały okres trwania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.10.00-6, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe PORTAL Spółka z o.o., ul. Strzelców Karpackich 6A/15, 80-041 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 227800,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 229470,54

  • Oferta z najniższą ceną: 201112,64 / Oferta z najwyższą ceną: 269537,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.