Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-26
Gliwice: Wykonanie usługi z zakresu badań dodatkowych, konsultacji niezbędnych do wykonywania badań wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz innych świadczeń zdrowotnych na rzecz pracowników wojska i żołnierzy służby czynnej Jednostek Wojskowych w podziale na 5 zadań.
Numer ogłoszenia: 321132 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217 , ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 46 14 371, faks 0-32 46 14 230, 46 14 231.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi z zakresu badań dodatkowych, konsultacji niezbędnych do wykonywania badań wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz innych świadczeń zdrowotnych na rzecz pracowników wojska i żołnierzy służby czynnej Jednostek Wojskowych w podziale na 5 zadań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi z zakresu badań dodatkowych, konsultacji niezbędnych do wykonywania badań wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz innych świadczeń zdrowotnych na rzecz pracowników wojska i żołnierzy służby czynnej Jednostek Wojskowych w podziale na 5 zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe - załączniki od 2 do 6 (stosownie do zadania) oraz projekt umowy - załącznik nr 10 do SIWZ stanowiące jej integralną część.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru o treści załącznika nr 2 - 6 do SIWZ (stosownie do zadania), pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli ofertę składa pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej: a) Zamawiający dopuszcza zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. b) zaistnienia, po zawarciu umowy siły wyższej. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. c) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy. 3. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do przedłużenia terminu wykonania zamówienia na podstawie okoliczności wskazanych ust. 2, zmiany Umowy w zakresie sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy lub zmiany Umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej Umowie, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 4. Wniosek, o którym mowa w ust. 3 powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 10 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 3, wszelkich dokumentów wskazujących na zasadność zmiany Umową i informacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. 6. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności. 7. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany: a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, b) danych teleadresowych, c) danych rejestrowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4217 44-121 Gliwice ul. Gen. Andersa 47..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4217 44-121 Gliwice ul. Gen. Andersa 47..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usługi z zakresu badań dodatkowych, konsultacji niezbędnych do wykonywania badań wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz innych świadczeń zdrowotnych na rzecz pracowników wojska i żołnierzy służby czynnej Jednostek Wojskowych w podziale na 5 zadań obejmujących- zadanie nr 1 - Garnizon Gliwice: ul Andersa 47, 44-121 Gliwice..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik 2 oraz projekt umowy - załącznik nr 10 do SIWZ stanowiące jej integralną część..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usługi z zakresu badań dodatkowych, konsultacji niezbędnych do wykonywania badań wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz innych świadczeń zdrowotnych na rzecz pracowników wojska i żołnierzy służby czynnej Jednostek Wojskowych w podziale na 5 zadań obejmujących - Zadanie nr 2 - Garnizon Tarnowskie Góry: ul Opolska 36, 42-600 Tarnowskie Góry..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik 3 oraz projekt umowy - załącznik nr 10 do SIWZ stanowiące jej integralną część..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usługi z zakresu badań dodatkowych, konsultacji niezbędnych do wykonywania badań wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz innych świadczeń zdrowotnych na rzecz pracowników wojska i żołnierzy służby czynnej Jednostek Wojskowych w podziale na 5 zadań obejmujących- Zadanie nr 3 - Garnizon Bytom ul. Oświęcimska 33, 41-902 Bytom..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik 4 oraz projekt umowy - załącznik nr 10 do SIWZ stanowiące jej integralną część..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie usługi z zakresu badań dodatkowych, konsultacji niezbędnych do wykonywania badań wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz innych świadczeń zdrowotnych na rzecz pracowników wojska i żołnierzy służby czynnej Jednostek Wojskowych w podziale na 5 zadań obejmujących- Zadanie nr 4 - Garnizon Bielsko Biała: ul. Bardowskiego 3, 43-300 Bielsko Biała..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik 5 oraz projekt umowy - załącznik nr 10 do SIWZ stanowiące jej integralną część..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie usługi z zakresu badań dodatkowych, konsultacji niezbędnych do wykonywania badań wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz innych świadczeń zdrowotnych na rzecz pracowników wojska i żołnierzy służby czynnej Jednostek Wojskowych w podziale na 5 zadań obejmujących-Zadanie nr 5 - Garnizon Opole ul. Domańskiego 68-80, 45-800 Opole.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik 6 oraz projekt umowy - załącznik nr 10 do SIWZ stanowiące jej integralną część..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Podłączenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy ul. Portowej 23-25 i 27-29 w Gliwicach do sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej wraz z likwidacją szamb.
- Zakup wraz z dostawą obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej dla pracowników
- Modernizacja obiektu- utworzenie mini-siłowni przy szkole(GBO)
- "Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 1 w Gliwicach
- Świadczenie usług transportowych dla podopiecznych SKPON - GCER w roku szkolnym 2025/2026
- Usługa noclegowa, usługa gastronomiczno - restauracyjna oraz najem powierzchni na potrzeby organizacji wizyty studyjnej
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.