Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-08
Warszawa: Realizacja programu z zakresu profilaktyki zintegrowanej zaadresowanego do młodzieży ze szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, rodziców i nauczycieli
Numer ogłoszenia: 321022 - 2013; data zamieszczenia: 08.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek , ul. Ludwika Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4438701, 22 4438696, faks 22 675 18 83.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja programu z zakresu profilaktyki zintegrowanej zaadresowanego do młodzieży ze szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, rodziców i nauczycieli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na realizacji programu z zakresu profilaktyki zintegrowanej zaadresowanego do młodzieży ze szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, rodziców i nauczycieli na podstawie Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych m.st. Warszawy w 2013 r. (Uchwała XLV/1200/2012 Rady m. st. Warszawy z dnia 18 października 2012 r. w sprawie Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych m.st. Warszawy w 2013 r.)..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy. 2. Wielkość zamówień uzupełniających stanowić będzie nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego i będzie polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie wiedzy i doświadczenia wyrażającego się zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług polegających na realizacji zajęć z zakresu profilaktyki zintegrowanej zaadresowanych do młodzieży ze szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000 zł każda usługa; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: wymagane jest wykazanie co najmniej 1 osoby posiadającej minimum 3- letnie doświadczenie w realizacji zajęć z zakresu profilaktyki zintegrowanej zaadresowanych do młodzieży ze szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych;W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oferta, 2) pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku nie wskazania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, załączenie do oferty ww. załącznika nie jest wymagane, 3) wykazem części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć osobom trzecim, wg formularza stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ - w przypadku nie wskazania części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, załączenie do oferty ww. załącznika nie jest wymagane,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowek.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Dzielnicy Targówek
00-983 Warszawa, ul. Kondratowicza 20, pokój 301 III piętro,opłata za dokumentację 10,00 zł . Platne w kasie Urzędu, banku lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Dzielnicy Targówek 00-983 Warszawa, ul. Kondratowicza 20, biuro podawcze, parter budynku..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remonty jezdni o nawierzchni bitumicznej, remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej, awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych położonych na terenie dzielnicy Praga-Połud
- Wykonanie napraw bieżących poszycia dachowego w placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
- Remont tarasu i izolacji dachu wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem wraz z dokumentacją techniczną w budynku przy ul. Mokotowskiej 15 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa materiałów elektrycznych i oświetleniowych do doświetlenia przejść dla pieszych na terenie Dzielnicy Bielany w Warszawie
- Zakup, dostawa i wymiana dźwigu osobowego platformowego pionowego CIBES HISS A-5000 rok produkcji 1999 r. dla niepełnosprawnych wraz z wykonaniem dokumentacji projektowo-montażowej.
- Remont obiektów w III Oddziale ZUS w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW "RODZIC W CENTRUM"
- Warsztaty rękodzielnicze i eko oraz zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci i rodziców w ramach projektu Otwarty ogród na Świętojerskiej
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
- Organizacja i prowadzenie Coachingu rodzinnego w ramach projektu "W rodzinie siła!" nr FEPM.05.17-IZ.00-0137/24
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Płock
- Kompleksowa organizacja szkoleń specjalistycznych z zakresu wystąpień publicznych (z podziałem na 3 części)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.