Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-08
Wielkie Oczy: Rozbudowa sieci bezprzewodowej, dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz szkolenia beneficjentów ostatecznych projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Wielkie Oczy
Numer ogłoszenia: 320940 - 2013; data zamieszczenia: 08.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wielkie Oczy , ul. Leśna 2, 37-627 Wielkie Oczy, woj. podkarpackie, tel. 016 6310126, faks 016 6310126.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wielkieoczy.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci bezprzewodowej, dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz szkolenia beneficjentów ostatecznych projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Wielkie Oczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci bezprzewodowej, dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz organizacja i przeprowadzenie szkoleń beneficjentów ostatecznych projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Wielkie Oczy, w tym: a.Opracowanie projektu budowlanego dla budowy 1 wieży telekomunikacyjnej (branża konstrukcyjna i elektryczna) i uzyskanie niezbędnych pozwoleń na budowę dla zaprojektowanej wieży, b.Budowa wieży telekomunikacyjnej, c.Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem radiolinii, d.Przeniesienie stacji bazowej WiMAX eksploatowanej przez Gminę Wielkie Oczy na wybudowaną w ramach projektu wieżę wraz z rekonfiguracją 12 stacji pośredniczących WiMAX/WiFi, e.Dostawa, instalacja i uruchomienie 80 urządzeń odbiorczych sieci bezprzewodowej wraz z wykonaniem niezbędnych instalacji w gospodarstwach domowych beneficjentów Projektu, f.Dostawa 40 zestawów komputerowych dla beneficjentów ostatecznych Projektu, g.Dostawa 25 zestawów komputerowych dla jednostek podległych Zamawiającego, h.Przeprowadzenie szkoleń dla beneficjentów ostatecznych Projektu. 2.Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych, dostaw i usług przewidzianych do wykonania w ramach zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3.Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.57.10.00 - Infrastruktura komunikacyjna 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.23.30 - Wznoszenie masztów antenowych 44.21.22.00 - Wieże, maszty kratowe, półmaszty i słupy stalowe 32.26.00.00 - Urządzenia do przesyłu danych 32.58.10.00 - Sprzęt do przesyłu danych 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 32.52.30.00 - Urządzenia telekomunikacyjne 31.68.14.00 - Elektryczne elementy składowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 45.31.23.30 - Montaż anten radiowych 45.23.23.32 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 51.30.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 32.41.21.10 - Sieć internetowa 32.41.80.00 - Sieć radiowa 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone: w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - nr 21 9101 1013 2005 5100 2293 0013 w Powiatowym Banku Spółdzielczym Lubaczów Oddział Wielkie Oczy z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium przetargowe na zadanie Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Wielkie Oczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty; wnoszone w pozostałych formach: do depozytu w Kasie Urzędu Gminy Wielkie Oczy, przy czym musi to nastąpić przed upływem terminu składania ofert a do oferty należy dołączyć kopię dokumentu. 3.Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1)nazwa i adres Zamawiającego - Gmina Wielkie Oczy, ul. Leśna 2, 37-627 Wielkie Oczy 2)określenie przedmiotu zamówienia, 3)nazwę i adres Wykonawcy, 4)termin ważności. 5.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, wadium może wnieść jeden z nich. 6.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a)w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej dwa zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każde, obejmujące - w każdym zamówieniu - budowę wieży telekomunikacyjnej, oraz b)w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej dwa zamówienia obejmujące dostawę i instalację sprzętu komputerowego o wartości 100 000 zł brutto każde.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym i w związku z tym uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść obligatoryjnego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponować: a)co najmniej dwiema osobami, przeszkolonymi w zakresie instalacji i serwisu oferowanych linii radiowych, b)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń, c)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże: a)posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do bieżącego finansowania zadania na kwotę nie niższą niż 500 000 PLN, b)posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie niższą niż 500 000 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opis oferowanego sprzętu, który musi zawierać numer katalogowy (o ile posiada) i jego specyfikację techniczną - opis ten i ewentualne załączone do niego dokumenty muszą potwierdzać jednoznacznie, że zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymogi, które określone zostały przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Wszelkie certyfikaty, świadectwa, gwarancje i inne dokumenty dotyczące oferowanego sprzętu i oprogramowania, jeśli tak postanowiono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy i usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego do oferty należy dołączyć: 1.Opis oferowanego sprzętu, który musi zawierać numer katalogowy (o ile posiada) i jego specyfikację techniczną - opis ten i ewentualne załączone do niego dokumenty muszą potwierdzać jednoznacznie, że zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymogi, które określone zostały przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wszelkie certyfikaty, świadectwa, gwarancje i inne dokumenty dotyczące oferowanego sprzętu i oprogramowania, jeśli tak postanowiono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, wobec których brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów składających się na ofertę Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia nie spełnia. 5.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zakazana jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2.Dopuszczalne są następujące zmiany treści umowy: a)zmniejszenie zakresu zamówienia - w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, b)zmiana wysokości wynagrodzenia umownego w związku z okolicznościami wymienionymi w ust. 2 lit. a), c)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: I.gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego - w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, II.działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, III.zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie zamówienia lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, IV.przerwy w dostawie prądu, wody, gazu, trwającej ponad 7 dni - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót, V.wydłużenia terminów dostaw materiałów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w realizacji zamówienia, VI.konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień, VII.konieczności zmiany harmonogramu realizacji i finansowanie zamówienia - stosownie do koniecznych zmian, d)zmiana przedstawicieli stron - w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja), e)zmiana dotycząca dostarczanego przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie; wycofanie modelu (typu) określonego w przedmiocie zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować, f)zmiana dotycząca dostarczanego przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł dostarczyć przedmiotu zamówienia w terminie wyznaczonym w umowie, a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji dostawy w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych); pod warunkiem, że dostępny będzie przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy oraz że cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie. 3.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wielkieoczy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielkie Oczy, ul. Leśna 2, 37-627 Wielkie Oczy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Wielkie Oczy, ul. Leśna 2, 37-627 Wielkie Oczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Dotacje na innowacje Inwestujemy w Waszą przyszłość. Oferty zostaną otwarte w Urzędzie Gminy Wielkie Oczy w pok. nr 1 w dniu 23.08.2013 r. godz. 09:30. Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle Wykonawcy informację z sesji otwarcia ofert na jego pisemny wniosek..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI WIELKIE OCZY
- "Świadczenie usług cateringowych dla dzieci uczęszczających do Przedszkola im. Małego Księcia w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wielkich Oczach"
- "Świadczenie usług cateringowych zbiorowego żywienia uczniów uczęszczających do Publicznej Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Wielkich Oczach"
więcej: przetargi WIELKIE OCZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Przebudowa boiska sportowego w m. Sady wraz ze zmianą nawierzchni na poliuretanową oraz budowa piłkochwytów, ogrodzenia, zbiornika i utwardzeniem terenu w ramach "Budowa boiska typu Orlik w m. Sady"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy ul. Niepodległości i ul. Szpitalnej w Pionkach
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
więcej: Elektryczne elementy składowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





