eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarczynBudowa sieci wodociągowej w miejscowościachRacibory, Nowe Racibory i Kawęczyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-19

Tarczyn: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Racibory, Nowe Racibory i Kawęczyn
Numer ogłoszenia: 320837 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarczyn , ul. Rynek 8a, 05-555 Tarczyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7157900, 7157938, faks 022 7278191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarczyn.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Racibory, Nowe Racibory i Kawęczyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa gminnej sieci wodociągowej w miejscowościach Racibory i Nowe Racibory o łącznej długości 12 153 mb (sieć) i 4 096 mb (przyłącza) oraz w miejscowości Kawęczyn o łącznej długości 3 313 mb (sieć) i 1 884 mb (przyłącza). Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w równowartości kwoty: 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu w zł (PLN) należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miejskiego z siedzibą w Tarczynie przy ulicy Rynek 8a zlokalizowane w Banku DnB NORD Polska S.A., na numer konta: 61 1370 1138 0000 1804 4681 4002. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego. Na przelewie powinno widnieć Wadium w przetargu pn.: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Racibory, Nowe Racibory i Kawęczyn. Wadium wniesione w formach, określonych w art. 45 ust. 6 pkt. 2-pkt. 5 Pzp należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miejskiego w Tarczynie. Zamawiający dopuszcza, aby wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna było załączone do oferty - jako jej luźna, niezszyta część. W przypadku wniesienia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt. 2-pkt. 5 Pzp dokumenty takie muszą zawierać następujące informacje: określenie przedmiotu przetargu - należy wpisać nazwę: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Racibory, Nowe Racibory i Kawęczyn, określenie podmiotu, który wystawia gwarancję lub poręczenie; określenie beneficjanta gwarancji lub poręczenia: Gmina Tarczyn; ul. Rynek 8a; kod:05-555 Tarczyn; określenie podmiotu, na rzecz którego wystawiana jest gwarancja lub poręczenie - dane wykonawcy; jeżeli ofertę składa konsorcjum lub inny podmiot wspólny w gwarancji lub poręczeniu muszą być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w jego skład; określenie kwoty gwarancji lub poręczenia - musi ona odpowiadać kwocie wadium; kwota wadium ma być wyrażona w złotych polskich i ma wynikać wprost z treści gwarancji lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego - w razie zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp; określenie terminu ważności gwarancji lub poręczenia - okres ten nie może być krótszy niż 30 dni, licząc od dnia w którym upłynął termin składania ofert; gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że podmiot wystawiający gwarancję wypłaci beneficjantowi świadczenie na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegac wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego określonego w pkt 2 siwz - na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm); Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia; Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i doświadczoną kadrą zdolną do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj. ma dysponować lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej następujących urządzeń: koparka podsiębierna, samochód samowyładowczy, pale szalunkowe stalowe, zagęszczarka wibracyjna; należycie wykonał w ciągu ostatnich 5 lat (termin ten należy liczyć od dnia ogłoszenia postępowania), a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 5 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. 5 robót, polegających na budowie lub rozbudowie sieci wodociągowej o długości minimum 5000,00 mb (osobno każda z robót) Wykonawca ma znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. ma mieć zdolność kredytową lub posiadać na rachunku bankowym środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 50% ceny oferty z podatkiem VAT. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: spełnia-nie spełnia. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, w przypadku, gdy załączy on do oferty wszystkie dokumenty wymienione wyżej spełniające wymogi wskazane w przepisach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania oraz wykazanie, że oferowane roboty odpowiadają wymogom określonym w siwz przez zamawiającego, należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę, jak w pkt 1.12 siwz: * W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - § 1 ust. 1 rozporządzenia: 1) Krajowy rejestr sądowy firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub/i inne odpowiednie dokumenty (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej) - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 22 i 24 Pzp - załącznik numer 3 do siwz; 3) Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; * W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - § 1 ust. 2 rozporządzenia: 5) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (termin ten należy liczyć od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 5 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. 5 robót, polegających na budowie lub rozbudowie sieci wodociągowej o długości minimum 5000,00 mb (osobno każda z robót) - załącznik numer 5 do siwz; 6) Potwierdzenie należytego wykonania robót, wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt. 3.5.5 siwz; 7) Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia - wykonawca ma wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującym sprzętem: koparka podsiębierna, samochód samowyładowczy, pale szalunkowe stalowe, zagęszczarka wibracyjna - załącznik numer 6 do siwz; 8) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia urządzeń, o których mowa w pkt. 3.3a siwz, jeżeli w wykazie, o którym w pkt. 3.5.7 siwz Wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował w chwili rozpoczęcia robót (a nie dysponuje nimi w chwili składania oferty). * W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 9) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzających wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy. Informacja taka ma wskazywać, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50% ceny jego oferty z podatkiem VAT - wystawiona nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarczyn.pl zakładka zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tarczynie, ul. Rynek 8a, 05-555, pokój nr 14 na I piętrze w godz. 9:00-15:00 lub zostanie przesłana pocztą na pisemny wniosek Wykonawcy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tarczynie, ul. Rynek 8a, 05-555 Tarczyn, pokój nr 2 na parterze (Punkt obsługi interesantów).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.