Ogłoszenie z dnia 2008-01-04
Gorzów Wielkopolski: Konserwacja, diagnozowanie awarii i naprawy kserokopiarek.
Numer ogłoszenia: 3207 - 2008; data zamieszczenia: 04.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, fax 095 7211455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja, diagnozowanie awarii i naprawy kserokopiarek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz jednostek i sprzętu zawiera SIWZ wraz z załącznikami. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: a)część A - teren południowy b)część B - teren północny. Wymagany czas przybycia na miejsce wskazanego przez Zamawiającego dnia powiadomienia o konieczności konserwacji lub zdiagnozowania awarii - nie dłuższy niż 3 dni. Czas trwania czynności związanych z naprawa kserokopiarek - nie dłuższy niż 1 dzień. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakościowej na części zamienne na okres 6 miesięcy, lub 25 tysięcy kopii przy zachowaniu terminu konserwacji. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 11.01.2009 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek Oryginalny kod CPV: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 11.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium w w/w postępowaniu..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e)przedstawią przedmiot zamówienia zgodny z SIWZ. 2)Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3)Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić dokumenty określone w punkcie X SIWZ dostępnej na stronie internetowej: www.lubuska.policja.gov.pl
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić dokumenty określone w punkcie X SIWZ dostępnej na stronie internetowej: www.lubuska.policja.gov.pl
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., pokój nr 304, 305, blok B - Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego,ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp, pokój nr 304, 305 blok B.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dotyczące przetargu: Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej ( art.9 ust.1 ustawy P.z.p.). Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować do Sekcji ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych tel. (095)7211832 lub (095)7211456 fax (095)7211435 e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert: a) cena oferty - 100% w następującym rozbiciu na : Części zamienne -40% - max. ilość punktów - 40 przeliczane wg wzoru: Cz = cn/cb x 100 x 40% Naprawa kserokopiarek -20% - max. Ilość punktów -20 przeliczane wg wzoru: N = cn/cb x 100 x 20% Konserwacja kserokopiarek -20%- max. Ilość punktów - 20 przeliczane wg wzoru: K = cn/cb x 100 x 20% Diagnozowanie awarii -20% - max. Ilość punktów - 20 przeliczane wg wzoru: D = cn/cb x 100 x 20% gdzie: cn - cena najniższa danej części oferty cb - cena badanej oferty Cz - części zamienne N - naprawa K - konserwacja D - diagnostyka C - cena łączna 100% b) Całość ceny będzie przeliczana wg poniższego wzoru: C = Cz + N + K + D c) Kryterium będzie oceniane w skali od 1 - 100 pkt. z tym, że 1 punkt=1%
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A - teren południowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz jednostek i sprzętu zawiera SIWZ wraz z załącznikami..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część B - teren północny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz jednostek i sprzętu zawiera SIWZ wraz z załącznikami..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy podziemnej budowli ochronnej.
- Dostawa zestawów komputerowych
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa serwisowa kserokopiarek znajdujących się w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.
- Dzierżawa i obsługa serwisowa urządzenia kserograficznego
- Dzierżawa 27 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą wszelkich materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem papieru oraz ze świadczeniem kompleksowych usług serwisowych dla ww. urządzeń.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





