eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaPrace pomocnicze związane z obsługą urządzeń laboratoryjnych w IMN O/Legnica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-15

Legnica: Prace pomocnicze związane z obsługą urządzeń laboratoryjnych w IMN O/Legnica
Numer ogłoszenia: 32079 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica, ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8505500, fax 076 8505501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JBR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace pomocnicze związane z obsługą urządzeń laboratoryjnych w IMN O/Legnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace pomocnicze w Laboratorium. Średni zakres prac obejmuje około 184 godzin miesięcznie. Praca wykonywana jest w systemie 1-zmianowym. Pracownik wykonuje powierzone prace w ubraniach roboczych i przy zastosowaniu środków ochrony osobistej zapewnionych przez wykonawcę. Pracownik wykonujący zleconą pracę musi być przeszkolony w zakresie bhp i posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalające na pracę na danym stanowisku oraz musi posiadać uprawnienia do obsługi powierzonych urządzeń. Koszty wymaganych szkoleń ponosi wykonawca. Inspektor BHP zamawiającego będzie pełnić funkcję Koordynatora ds. BHP. Zlecenia na wykonanie prac pilnych będą przekazywane Wykonawcy najpóźniej w dniu poprzedzającym ich konieczność a dla prac planowanych w terminie do końca każdego tygodnia. W umowie strony mogą dopuścić miesięczny termin dla prac planowanych - do końca każdego miesiąca. Na czas urlopu bądź dłuższych (więcej niż 2 dni) zwolnień lekarskich pracownika Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest na telefoniczne zgłoszenie Kierownika Laboratorium zapewnić zastępstwo dla tej osoby. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za straty powstałe u Zamawiającego z powodu nie stawienia się do pracy w określonym czasie zamówionego pracownika, w tym odpowiedzialność za straty finansowe. Pomoc laboratoryjna podlega bezpośrednio Kierownikowi Laboratorium , którego poleceniami jest związana. Wyszczególnienie zadań i obowiązków : 1. Prace pomocnicze w laboratorium a. przygotowanie do analizy chemicznej próbek stałych na drodze rozdrabniania, ucierania, przesiewania, przy użyciu urządzeń mechanicznych lub ręcznych; b. suszenie prób stałych; c. obsługa urządzeń laboratoryjnych : suszarki , ucieraka mechanicznego, młynka wibracyjnego, młynka FRITSCH , pieca laboratoryjnego, demineralizatora , wagi technicznej. 2. Prowadzenie dokumentacji magazynowej oraz przyjmowanie i wydawanie odczynników. 3. Przyjmowanie próbek do analiz i prowadzenie Książki Zleceń. 4. Mycie szkła laboratoryjnego. 5. Utrzymywanie sprzętu i aparatury w czystości. 6. Utrzymywanie pomieszczeń w czystości. 7. Wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika Laboratorium zgodnych z regulaminem pracy. 8. Przestrzeganie Przepisów i Zasad BHP oraz p.poż. obowiązujących w IMN/O Legnica

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 95.10.00.00 - Usługi pracowników handlowych i przemysłowych Kod CPV wg słownika 2008: 98.51.00.00 - Usługi pracowników handlowych i przemysłowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; oraz: - dysponują pracownikiem posiadającym co najmniej roczne doświadczenie w pracy odpowiadającej rodzajem przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do SIWZ; -Informację na temat kwalifikacji osoby proponowanej do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia wraz z wyszczególnieniem wypełnianych w ciągu trzech ostatnich lat obowiązków na zajmowanych stanowiskach pracy - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległej płatności lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległej płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imn.gliwice.pl --> BIP --> zamówienia publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.imn.gliwice.pl --> BIP --> zamówienia publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.