eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › Świadczenie usług operatora infrastruktury sieci szerokopasmowej Gminy Września w ramach projektu Interaktywna Września - cyfrowy świat w każdym domu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-26

Września: Świadczenie usług operatora infrastruktury sieci szerokopasmowej Gminy Września w ramach projektu Interaktywna Września - cyfrowy świat w każdym domu
Numer ogłoszenia: 320754 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września , ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4360880 w. 146, faks 061 4362500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług operatora infrastruktury sieci szerokopasmowej Gminy Września w ramach projektu Interaktywna Września - cyfrowy świat w każdym domu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług operatora infrastruktury sieci szerokopasmowej Gminy Września w oparciu o dofinansowanie w ramach: Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. 2. Zakres zadań operatora infrastruktury to administrowanie, zarządzanie i serwisowanie infrastruktury światłowodowej oraz radiowej sieci szerokopasmowej, obejmującą swoim zasięgiem teren Gminy Września, a w szczególności: a) bieżące monitorowanie infrastruktury i wykrywanie awarii; b) bieżąca analiza awarii i usterek infrastruktury aktywnej sieciowej oraz ich bieżące usuwanie (w ciągu maksymalnie 8 godzin zegarowych od zgłoszenia), w przypadku kiedy dotyczą one uszkodzeń i awarii urządzeń sieciowych objętych gwarancją, zgłaszanie i obsługa procedur gwarancyjno-serwisowych w imieniu Zamawiającego. Natomiast w przypadku awarii i usterek infrastruktury pasywnej (maszty, połączenia światłowodowe) w ciągu maksymalnie 48 godzin zegarowych od zaistnienia; c) w przypadku braku możliwości naprawy lub usunięcia usterki w czasie określonym w ppkt b), zapewnienie urządzeń zastępczych na czas naprawy w celu zachowania ciągłości pracy sieci; d) sprawowanie nadzoru nad prawidłową eksploatacją Sieci w tym: kontrola wykorzystania zasobów, -archiwizacja plików konfiguracyjnych razem z poprzednimi wersjami, -kontrola zajętości przestrzeni pasma radiowego, -kontrola atrybutów związanych z utrzymaniem bezpieczeństwa systemu, -podejmowanie działań dla utrzymania pożądanego poziomu bezpieczeństwa, e) sporządzanie okresowych raportów obciążenia infrastruktury sieciowej oraz łącz Internetowych do Beneficjentów Ostatecznych oraz jednostek podległych Zamawiającego; f) aktualizacja oprogramowania urządzeń sieciowych, w tym aktualizacja firmware-ów, oraz wykonywanie update-ów systemu bezpieczeństwa - zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń; g) okresowa konserwacja elementów i urządzeń infrastruktury sieciowej; h) zapisywanie zdarzeń systemowych (logowanie zdarzeń) i archiwizacja danych; i) wykonywanie modyfikacji konfiguracji infrastruktury na zlecenie Zamawiającego; j) uruchomienia telefonicznego centrum serwisowego, konta mailowego i numeru fax dla użytkowników sieci, Gminy Września oraz jednostek podległych Gminy Września, działającego w godzinach od 7.00 - do 17 w dni robocze; k) wdrożenie systemu na posiadanej platformie serwerowej i prowadzenie elektronicznej ewidencji zgłoszeń serwisowych zarówno dotyczących sieci jak i beneficjentów(np. GLPI, OTRS), wdrożony system udostępniony będzie na potrzeby podmiotu realizującego opiekę nad beneficjentami w celu obsługi rejestrowanych zgłoszeń; l) rejestracji i zarządzania użytkownikami i usługami sieci, m) Opracowywania w imieniu Zamawiającego wszelkiej niezbędnej dokumentacji na potrzeby Urzędu Komunikacji Elektronicznej, GIODO, n) prowadzenia wszelkiej niezbędnej (lub wymaganej przepisami prawa) dokumentacji w zakresie sieci szerokopasmowej, o) nadzorowania Beneficjentów Ostatecznych w zakresie użytkowanego łącza internetowego w tym kontrola ewentualnych nadużyć np. nieuprawniony dostęp do sieci. 3. Operator Infrastruktury będzie ponosił odpowiedzialności za prawidłowe funkcjonowanie Sieci oraz przestrzeganie poufności powierzonych informacji dotyczących Sieci. Operatora infrastruktury przejmuje na siebie wszelkie obowiązki wynikające z przepisów prawa telekomunikacyjnego oraz ustawy o ochronie danych osobowych w przypadku naruszenia prawa przez dowolnego użytkownika obsługiwanej sieci szerokopasmowej Gminy Września przekazanej w ramach niniejszego zamówienia. 4. Zakres punktów w których umieszczone są urządzenia aktywne, które mają być objęte opieką operatora infrastruktury stanowi załącznik nr 3 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności faktury - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy w szczególności mogą dotyczyć: 1) zmiany wysokości wynagrodzenia należytego Wykonawcy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrzesnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy we Wrześni ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Referat zamówień publicznych - pok. nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy we Wrześni ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Biuro Obsługi Interesanta - pok. nr 1 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie w ramach: Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.