Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-15
Myślenice: Dostawa (leasing operacyjny) fabrycznie nowego kompaktora na składowisko odpadów w Myślenicach
Numer ogłoszenia: 32072 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o., ul. Słowackiego 82, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2720335, fax 012 2720335.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skladowisko.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (leasing operacyjny) fabrycznie nowego kompaktora na składowisko odpadów w Myślenicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dostawa (leasing operacyjny) kompletnego kompaktora: - silnik wysokoprężny moc od 200 KM do 240 KM - napęd na dwie osie 4 X 4 ( nie dopuszcza się kompaktora opartego na konstrukcji walca) - możliwość zmiany biegów pod obciążeniem - pojemność łyżki z nadstawką od 2,8 m3 do 4,6 m3 - szerokość łyżki od 2,7 m do 3,1 m ( szerokość maszyny max. równa szerokości łyżki ) - masa robocza od 23 000 kg do 26 000 kg - kabina z ogrzewaniem i klimatyzacją, wycieraczki szyb - Lemiesz - Mosty napędowe w wersji ciężkiej - Koła przednie okołkowane, zgarniacze kół przednich - Koła tylne z płytami poprzecznymi ugniatającymi - Osłony instalacji hydraulicznej i hamulcowej - kompletne - Mechanizm różnicowy przód i tył - światła robocze ( halogeny z przodu i tyłu ) - Wyposażenie w gaśnice, komplet niezbędnych narzędzi - Sygnalizacja ostrzegawcza jazdy wstecz - Zaczep do holowania - Lusterka wsteczne wewnętrzne i zewnętrzne - Licznik godzin pracy - Gwarancja dostępności serwisu w czasie nie dłuższym niż 48 godz - Minimalny wymagany okres gwarancji - 12 miesiący lub 2000 mtg - Homologacje, atesty, inne dokumenty stwierdzające dopuszczenie do stosowania na rynku polskim - Wymagana dokumentacja w języku polskim: Dokumentacja techniczna. Instrukcja obsługi, w tym wykaz prac obsługi codziennej i okresowej. Katalog części - Wymagane szkolenie: Przeszkolenie 2 operatorów w zakresie budowy, pracy, obsługi i konserwacji oferowanego kompaktora -Termin realizacji zamówienia max. 60 dni od daty podpisania umowy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.31.50 - Maszyny do zagęszczania gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 43.31.50.00 - Maszyny do zagęszczania gruntu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesiena wadium w kwocie 10000 zł w terminie do dnia 29 lutego 2008 r. do godziny 12.00...
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych 3. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: są dopuszczeni do obrotu gospodarczego i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu dostawy 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a. wykażą się doświadczeniem przy realizacji jako Dostawca minimum trzech maszyn podobnego do przedmiotu zamówienia tj. kompaktora o minimalnej masie 23 500 kg w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie b. wykażą, że dysponują osobami, które są zdolne do wykonania zamówienia i będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6. Zapoznali się z wymaganiami technicznymi wymienionymi w niniejszej SIWZ 7. Udzielą, co najmniej 12 miesięcy gwarancji lub 2000 mtg oraz rękojmi na zrealizowany przedmiot zamówienia 8. Przyjmą warunki umowy proponowane przez Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualne oświadczenie o nie zaleganiu przez Wykonawcę z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Wykaz dostarczonych urządzeń podobnego typu w ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - Wykaz należy przygotować wg załącznika nr 4 do SIWZ 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Wykaz należy przygotować wg załącznika nr 5 do SIWZ 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania dodatkowe: a. Wykonawcy przedłożą projekt umowy na realizacje zadania, określający strony umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców) itp. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zostanie zobowiązanych do przedstawienia przed podpisaniem umowy na realizację zadania do przedstawienia umowy regulującej współpracę wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, b. w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w Rozdziale V pkt. 1, 2, każdy Wykonawcy przedstawia oddzielnie dokumenty, c. w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w Rozdziale V pkt. 3, 4, 5, Wykonawcy muszą udokumentować łącznie spełnieni kryterium, d. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, e. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga! Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. f. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. Nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców a nie Pełnomocnika.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skladowisko.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Utylizacji Odpadów Sp z o.o ul.Słowackiego 82 , 32-400 Myślenice.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Zakład Utylizacji Odpadów Sp z o.o ul.Słowackiego 82 , 32-400 Myślenice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Budowa i rozbudowa oświetlenia na terenie Miasta i Gminy Myślenice
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 mieszczącej się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Myślenicach
- Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłami gazowymi w mieszkaniach pod adresem oś 1000-lecia blok 13 mieszkania nr 26,30,31,37,42
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z ,,Przebudową i rozbudową budynku usług publicznych - szkoły wraz z wewnętrznymi instalacjami
- Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Myślenice
- Kompleksowe zagospodarowanie działki nr 1083 w Parku Jordana w Myślenicach - plac zabaw
więcej: przetargi w Myślenicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.