Ogłoszenie z dnia 2008-11-18
Piekary Śląskie: Dostawa artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 320709 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Trautmana 4, 41-946 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2879236, faks 032 2879263.
- Adres strony internetowej zamawiającego: dps_trautmana@webpark.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa na okres od dnia 01.01.2009-31.12.2009 1. Pieczywo, wyroby cukiernicze - załącznik nr 4 do SIWZ 2. Nabiał - załącznik nr 5 do SIWZ 3. Mięso, wędliny - załącznik nr 6 do SIWZ 4. Drób - załącznik nr 7 do SIWZ 5. Ryby, konserwy rybne - załącznik nr 8 do SIWZ 7. Jaja - załącznik nr 9 do SIWZ 8. Artykuły sypkie i przyprawy i słodycze - załącznik nr 10 do SIWZ 9. Mrożonki i lody - załącznik nr 11 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00 - Pieczywo 15.81.20.00 - Wyroby ciastkarskie i ciasta 15.51.00.00 - Mleko i śmietana 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne 15.54.00.00 - Produkty serowarskie 15.11.00.00 - Mięso 15.13.11.10 - Mięso na wędliny 15.11.20.00 - Drób 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 33.11.00.0 - Ryby 15.24.00.00 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone 31.42.50.0 - Jaja 15.33.11.00 - Warzywa świeże lub mrożone 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone 15.55.50.00 - Lody i produkty podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia, -wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadza się zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia Wyżej wymienione warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawcy złożą dokumenty, których treść potwierdza ich spełnianie, zawarte w pkt. 4 specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 1 do specyfikacji, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy. 4.Aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami § 2 rozporządzenia wykonawczego do ustawy Prawo zamówień publicznych w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.06.2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Na podstawie art. 26 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących w/w oświadczeń i dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps_trautmana.webpark.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Piekarach Śląskich
41-946 Piekary Śląskie, ul. Trautmana 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Piekarach Śląskich 41-946 Piekary Śląskie, ul. Trautmana 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania: "Postindustrialne centrum dziedzictwa w Piekarach Śląskich - Etap 1 i Etap 2"
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Piekarach Śląskich w roku 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 11 w Piekarach Śląskich na rok 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 4 im. Jana Brzechwy w Piekarach Śląskich domówienie na rok 2025.
- Zagospodarowanie i transport odpadów popiołu z gospodarstw domowych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Piekary Śląskie w 2026 r.
- Przebudowa i doposażenie placów zabaw w Żłobku Miejskim w Piekarach Śląskich - Przebudowa i doposażenie placu zabaw zlokalizowanego przy Filii Żłobka Miejskiego w Piekarach Śląskich ul. Bytomska 81
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 23 Promyczek w Słupsku
- Sukcesywna dostawa środków spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Otmicach w roku 2026
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 8 części
- Dostawa ryb morskich i pokarmu dla ryb akwariowych w Holding Łódź Sp. z o.o. w 2026 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (warzyw, owoców i jaj) dla statku Nawigator XXI
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówkę Szkoły Podstawowej im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Czudcu''.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





