Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-18
Krosno: PN 4/2008
Dostawa sprzętu komputerowego dla Sądu Rejonowego w Krośnie
Numer ogłoszenia: 320681 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Krośnie , ul. Sienkiewicza 12, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4375600, faks 013 4321319.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 4/2008 Dostawa sprzętu komputerowego dla Sądu Rejonowego w Krośnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputer biurowy - 4 szt. Drukarka -11 szt. Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. Nagrywarka DVD - 1 szt. Klawiatura typ PS2 - 10szt. Mysz optyczna - 5 szt. 8-portywy swith - 2 szt. DFL800IPS12 - 1 szt. Kabel UTP + 2xRJ45 1m - 5 szt. Gilotyna do drukarki INTERMEC EasyCoder PD41 - 2 szt. Karta sieciowa do serwera HP 350 - 2 szt. PenDrive 16GB - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający następujące warunki: 8.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Do potwierdzenia: a) aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 8.2. Znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Do potwierdzenia: a) oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 8.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny. Do potwierdzenia: a) oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 8.4. Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Do potwierdzenia: a) oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 8.5. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 pkt. 1 ustawy. Do potwierdzenia : a) oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W razie wspólnego ubiegania się przez kilka podmiotów o zamówienie publiczne (art. 23 ust.1) wymagania dotyczące wykonawców odnoszą się do każdego z wykonawców występujących wspólnie, z tym że warunki dotyczące niezbędnego potencjału technicznego, osobowego oraz finansowego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia będą oceniane łącznie w odniesieniu do łącznego potencjału występujących wspólnie wykonawców. Po wyborze oferty łącznej, Wykonawcy obowiązani są przedłożyć w terminie 7 dni od daty dokonania wyboru oferty, umowy regulującej współpracę wykonawców występujących w tym postępowaniu wspólnie i określającej wzajemne relacje między tymi podmiotami. Nie przedłożenie umowy regulującej współpracę wykonawców uzasadnia unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy o zamówieniach publicznych. Ocena spełniania warunków udziału zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Krośnie
ul. Sienkiewicza 12
38-400 Krosno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Krośnie ul. Sienkiewicza 12 38-400 Krosno pok. 413.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowe jest z budźetu Sądu Rejonowego w Krośnie.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- ,,Zakup agregatów prądotwórczych w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku Sądu Rejonowego w Krośnie, ul. Wolności 3 w Krośnie w roku 2026.
- Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Krośnie oraz usługi sprzątania posesji i przyległych chodników do budynków Sądu w okresie 12 miesięcy od 01.01.2026r.
- Remont konserwatorski oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania kamienicy przy ul. Blich 1 w Krośnie na cele działalności instytucji kultury - wraz zagospodarowaniem terenu
- Aranżacja wystaw wraz z wykonaniem dekoracji plastycznych.
- Dostawa respiratorów stacjonarnych z pomiarem kalorymetrii pośredniej
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego oraz sprzętu komputerowego w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Zakup sprzętu komputerowego.
- Zakup pracowni analizy danych i informatyki śledczej dla studentów dziennych kierunku SIB spec. Analiza danych i informatyka śledcza
- Dostawa komputera i projektora na potrzeby wyposażenia pracowni vnLAB 2.0 w PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





