Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-26
Pabianice: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych
Numer ogłoszenia: 320620 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 22 59 285, faks 42 22 59 286.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zgm.pabianice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych. Dokładne określenie zakresu dostaw zostało wyszczególnione w formularzach cenowych będących załącznikami do SIWZ. Przedmiotem dostawy mają być wyłącznie materiały fabrycznie nowe. 2. Dostawa materiałów budowlanych ma następować na koszt wykonawcy do siedzib Zamawiającego usytuowanych przy ul. Warzywnej 6, Warszawskiej 28, Moniuszki 8a i Odrodzenia 15 w Pabianicach. 3. Materiały będą dostarczane sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w terminach i ilościach ustalanych wg bieżących potrzeb Zamawiającego, a dostawa materiału musi nastąpić następnego dnia roboczego do godz. 14:00 od daty złożenia zamówienia, z wyłączeniem materiałów sanitarnych i elektrycznych gdzie dostawa musi nastąpić w przeciągu czterech godzin od daty złożenia zamówienia oraz materiałów tartacznych suszonych i stolarki okiennej lub drzwiowej, gdzie dostawa winna nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych. 4. Zamawiający nie gwarantuje odbioru wszystkich wyszczególnionych w formularzach cenowych materiałów budowlanych ani wyszczególnionych ilości. 5. Pozostałe dokładne wymagania dotyczące przedmiotu umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącej część III SIWZ. 6. Termin wykonania zamówienia - od dnia 04.01.2016 do dnia 31.12.2016 r..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0, 44.11.10.00-1, 44.80.00.00-8, 44.83.13.00-7, 44.17.10.00-9, 44.11.42.00-4, 44.33.00.00-2, 03.41.10.00-4, 44.52.00.00-1, 44.53.00.00-4, 44.19.22.00-4, 14.21.00.00-6, 44.11.24.00-2, 44.22.00.00-8, 44.19.20.00-2, 44.51.00.00-8, 44.16.00.00-9, 31.00.00.00-6, 44.11.15.40-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2. Dokument potwierdzający dysponowaniem zasobami podmiotów trzecich, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. 4. Wykaz części zamówienia, która będzie wykonywana przez podwykonawców, jeżeli wykonawca zamierza powierzyć część zadania innym podmiotom. 5. Wykaz zastrzeżonych informacji, jeżeli wykonawca zamierza zastrzec dokumenty stanowiące dla wykonawcy tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503, z późn. zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT - wartość tego podatku zostanie obliczona wg obowiązującej w chwili wystawiania faktury stawki tego podatku
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.pabianice (zakładka: zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 6, pokój 05.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 08:30, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 6, kancelaria (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materialy ogólnobudowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały ścienne, zaprawy, tynki, gips, folie, płyty, farby, styropian, kleje i inne z chemii budowlanej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.80.00.00-8, 44.83.13.00-7, 44.17.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały budowlane betonowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kręgi, materiały drogowe, ogrodzenia, belki, płyty stropowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stal kształtowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kształtowniki i pręty walcowane, siatka zbrojeniowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.33.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Tarcica budowlana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyroby tartaczne, w tym suche; deski podłogowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Łączniki i okucia budowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gwoździe, kołki i inne łączniki, zamki, zawiasy, okucia okienne i drzwiowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.22.00-4, 44.52.00.00-1, 44.53.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kruszywa budowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: piasek i żwir budowlany.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały do robót dekarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papy, masy uszczelniające, rynny, rury spustowe, blacha ocynkowana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.24.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Stolarka okienna i drzwiowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: okna, drzwi, ościeżnice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Materiały różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bramy, furtki, ogrodzenia i inne elementy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Narzędzia budowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wszelkiego rodzaju narzędzia do robót budowlanych z wyłączeniem elektronarzędzi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Materiały hydrauliczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rury i łączniki do instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych i centralnego ogrzewania i inne akcesoria do tych instalacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Materiały elektryczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przewody, bezpieczniki, wkładki topikowe, gniazda, oprawy oświetleniowe, żarówki, listwy, wyłączniki itp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Szkło budowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkło okienne grubości 3 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.15.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Inwestycje z zakresu niezmotoryzowanego transportu indywidualnego w drogach powiatowych
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) do obiektów MOSiR w Pabianicach
- Zakup samochodu osobowego
- Dostawa oleju opałowego do szkół i świetlicy na terenie Gminy Pabianice w 2026 roku
- Przebudowa ulicy Ornej
- Usługa przygotowania, dostarczenia i zapewnienia obsługi wydawania posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Bychlewie, ...
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa niezbędnych narzędzi i wyposażenia na potrzeby realizowania zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych w zakresie instalacji elektrycznych i systemów PV dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej) w Starym Brześciu
- Dostawa materiałów dla zadania pn. Dostosowanie pomieszczeń gospodarczych w Publicznej Szkole Podstawowej w Witeradowie - etap I.
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do 3 pracowni Technikum nr 1 w Żorach w ramach projektu pn. "Transformacja kształcenia w Technikum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Żorach"
- Dostawa kruszywa (mieszanki optymalnej) na potrzeby utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Pisz w 2025 roku
- "Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych wraz z podłączeniem" w ramach programu "Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
więcej: Drewno drzew iglastych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





