Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-06
Poznań: Monitoring
Numer ogłoszenia: 320574 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych , Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 878 52 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Poznania wzdłuż ulic: Bukowskiej (na odcinku od ul. Roosevelta do ul. Bułgarskiej), al. Polskiej i ul. Bułgarskiej (na odcinku od ul. Bukowskiej do ul. Marcelińskiej). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i projektach wykonawczych Zakres robót obejmuje roboty: - Budowa kanalizacji wtórnej - Instalację kabli - Pomiary sieci światłowodowych - Budowę przyłączy teletechnicznych - Montaż i uruchomienie urządzeń CCTV Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielania minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany, najpóźniej w dniu podpisania umowy, przedstawić harmonogram realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 wzoru umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 32.26.00.00 - Urządzenia do przesyłu danych 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne 45.31.43.10 - Układanie kabli .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 85.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 19 600,00zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże udokumentowane wykonanie, minimum 2 robót, o wartości min. 500 000,00 zł brutto każda, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujących minimum jeden z zakresów: a) budowa doziemnej infrastruktury teletechnicznej oraz budowa i uruchamianie systemów monitoringu wizyjnego, b) budowa doziemnej infrastruktury teletechnicznej oraz dostawa, montaż i uruchamianie systemów teleinformatycznych,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje: a) minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej do kierowania robotami bez ograniczeń, b) minimum jedną osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 czerwca 1998 r. w sprawie wzoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej i licencji pracownika zabezpieczenia technicznego oraz trybu i częstotliwości wydawania przez organy Policji opinii o pracownikach ochrony ( Dz. U. Nr 78 poz. 511 z 1998 r. ) c) minimum jedną osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 czerwca 1998 r. w sprawie wzoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej i licencji pracownika zabezpieczenia technicznego oraz trybu i częstotliwości wydawania przez organy Policji opinii o pracownikach ochrony ( Dz. U. Nr 78 poz. 511 z 1998 r. ) d) minimum jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie technologii MPLS z wykorzystaniem przełączników firmy Brocade (dawniej Foundry) potwierdzone odbyciem minimum jednego szkolenia specjalistycznego w zakresie technologii MPLS w urządzeniach firmy Brocade (Foundry) oraz wykonaniem minimum jednej pracy w zakresie uruchamiania i konfiguracji sieci transmisyjnej z zastosowaniem przełączników tego producenta, e) minimum dwoma osobami posiadającymi doświadczenie z zakresu konfiguracji i uruchamiania systemu monitoringu wizyjnego firmy Bosch, potwierdzone odbyciem przez każdą osobę minimum jednego szkolenia specjalistycznego z zakresu systemu Bosch VIDOS oraz wykonaniem przez każdą osobę jednej pracy w powyższym zakresie z zastosowaniem systemu Bosch, f) minimum dwoma osobami posiadającymi doświadczenie z zakresu konfiguracji i uruchamiania systemu archiwizacji firmy Bosch oraz wykorzystania inteligentnej analizy obrazu, potwierdzone łącznie odbyciem minimum jednego szkolenia specjalistycznego oraz wykonaniem jednej pracy w powyższym zakresie z zastosowaniem systemu Bosch, g) w przypadku oferowania innego (kompatybilnego z istniejącym) rozwiązania systemu monitoringu - minimum jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe z zakresu uruchamiania i konfiguracji dostarczanego systemu monitoringu z uwzględnieniem procesu archiwizacji sygnału wizyjnego,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500 000,00zł b) posiada ubezpieczenie na kwotę minimum 500 000,00zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) gdy zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wartości wynagrodzenia umownego dla tej części umowy, której realizacja przypadnie po wprowadzeniu w życie zmienionej stawki VAT; 2) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy stanowi konsekwencję działania sił wyższych, obejmujących w szczególności następujące zdarzenia: - żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, niskie temperatury powietrza uniemożliwiające zachowanie wymogów technologicznych, - bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców, niezależnych od Wykonawcy, niewynikających z jego problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć poza zdarzeniami zwykłymi - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy; 3) Gdy nałożono na Wykonawcę ograniczenia w wykonywaniu prac, wynikające z zezwoleń udzielonych na realizację zadań będących elementem umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy; 4) Gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z dokonania na terenie budowy przez Wykonawcę odkryć przedmiotów o znaczeniu historycznym lub archeologicznych, bądź też przedstawiających znaczną wartość - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do zabezpieczenia odkrycia; 5) Gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z dokonania na terenie budowy przez Wykonawcę odkryć niewybuchów, niewypałów lub amunicji - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia ww. przedmiotów z terenu budowy; 6) Gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę warunków fizycznych uznanych za nieprzewidywalne (np. takich jak niedrożność wykorzystywanej kanalizacji niebędącej własnością Zamawiającego, kolizja budowlana z inwestycją innego Wykonawcy) - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do ich usunięcia; 7) Gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy spowodowane jest przez władze publiczne (np. nałożenie ograniczeń na transport lotniczy wykorzystywany do sprowadzenia materiałów i urządzeń niezbędnych na użytek zamówienia) - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy; 8) Gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z ukrytych błędów Projektów wykonawczych (załączniki nr 1 - 3 do umowy), wykrytych na etapie realizacji umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do wykonania zmiany przedmiotowej dokumentacji przez Jednostkę Projektową pełniącą nadzór autorski; 9) W sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie - powstałych z winy Zamawiającego ani Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu robót. (Dotyczy np. kolizji budowlanej z niezinwentaryzowanymi obiektami, specjalnymi instalacjami, inwestycjami realizowanymi w oparciu o spec-ustawy, itp., skutkujących niemożliwością wykonania ustalonego zakresu umowy na wcześniej zdefiniowanych warunkach)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania, plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 443..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania, plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 446..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy Masłowice
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku dydaktycznego dz. Nr 5746/9 w Bochni, ul. Windakiewicza 23
- Zaprojektowanie i budowa infrastruktury retencjonowania i zatrzymania wody w Kazimierzy Wielkiej w ramach projektu pn. Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury i retencjonowania wody w Kazimierzy W.
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska
- "Wykonanie systemu wideokonferencyjnego wraz z pracami remontowo-malarskimi w ośrodku szkoleniowo-wypoczynkowym w Muszynie"
- Poprawa bezpieczeństwa MOF Biłgoraja - Miasto Biłgoraj
więcej: Urządzenia do przesyłu danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





