Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-15
Wrocław: Utrzymanie czystości nawierzchni i pasa drogowego w ciągu dróg krajowych nr 3, 12, 12b, 18, 94 i A-18 administrowanych przez Rejon w Głogowie .
Numer ogłoszenia: 32056 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości nawierzchni i pasa drogowego w ciągu dróg krajowych nr 3, 12, 12b, 18, 94 i A-18 administrowanych przez Rejon w Głogowie ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości nawierzchni i pasa drogowego w ciągu dróg krajowych nr 3, 12, 12b, 18, 94 i A-18 administrowanych przez Rejon w Głogowie w podziale na następujące części : Część 1 - obejmująca: Utrzymanie czystości nawierzchni i pasa drogowego w ciągu dróg krajowych nr 3, 12, 12b. Zakres : 1. Sprzątanie jezdni przy krawężnikach w ciągu dróg nr 3 i 12, 12b (obwodnica); - pierwsze sprzątanie ręczne po okresie zimowym 30,719 km / 28.400,0 m2 - drugie sprzątanie ręczne po okresie letnim 30,719 km / 28.400,0 m2 - mechaniczne 30,719 km / 28.400,0 m2 - dwa razy w roku. 2. Zamiatanie chodników w ciągu dróg nr 3 i 12, 12b (obwodnica) trzykrotnie w ciągu roku o długości 10.809,0 m /35.155,0 m2.; 3. Oczyszczenie studzienek ściekowych w ciągu dróg nr 3, 12 dwukrotnie w ciągu roku 618 szt. 4. Sprzątanie pasa drogowego w ciągu dróg nr 3, 12 czterokrotnie w ciągu roku o długości 110,192 km, dodatkowe sprzątanie pasa drogowego w m. Lubin, Głogów, Wschowa, Polkowice pięciokrotnie w ciągu roku o długości 20,184 km. 5. Mycie znaków w ciągu dróg nr 3, 12, 12b dwukrotne w ciągu roku 2315 szt. 6. Mycie słupków prowadzących U-1a w ciągu dróg nr 3, 12, 12b dwukrotne w ciągu roku 2500 szt. Część 2 - obejmująca: Utrzymanie czystości nawierzchni i pasa drogowego w ciągu dróg krajowych nr 18, 94 i A-18. Zakres : 1. Zamiatanie chodników w ciągu drogi nr i 94 trzykrotnie w ciągu roku o długości 555,0 m /1.384,0 m2.; 2. Oczyszczenie studzienek ściekowych w ciągu dróg nr 18, 94 i A-18 dwukrotnie w ciągu roku 194 szt. 3. Ręczne oczyszczenie rowu z namułu bez naruszania skarp w ciągu drogi nr 18 na długości 17.500,0 mb. 4. Sprzątanie pasa drogowego w ciągu dróg nr 18, 94 i A-18 czterokrotne w ciągu roku o długości 44,932 km. 5. Mycie znaków w ciągu dróg nr 18, 94 i A-18 dwukrotne w ciągu roku 320 szt. 6. Mycie słupków prowadzących U-1a w ciągu dróg nr 18, 94 i A-18 dwukrotne w ciągu roku 950 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 90.22.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów odpływowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 7.700,00 zł odpowiednio dla Części 1: 6.400,00 zł i dla Części 2: 1.300,00 zł Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy (z dopiskiem- koszenie traw i utrzymanie zieleni Rejon Głogów): Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu w Kredyt Bank S.A. IV O/Wrocław, nr 43 1500 1793 1217 9002 3658 0000, w takim czasie aby kwota wadium w dniu otwarcia ofert znajdowała się na tym koncie, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium w określonej wyżej wysokości, w określonej w ofercie formie lub formach, zostanie wykluczony z postępowania..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2, spełniajacy warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: Potencjał ekonomiczno-finansowy - Wykonawca musi wykazać: 1) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł 2) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość co najmniej 200 000,00 zł.. 3) średni roczny przychód z ostatnich trzech lat obrotowych lub w okresie krótszym odpowiednio do działalności przedsiębiorstwa (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów) w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 1) warunek określony w pkt . 2) spełnia każdy z Wykonawców, 2) warunek określony w pkt 1) i 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone , kierownika robót/koordynatora na każdą część- doświadczenie w realizacji usług polegających na utrzymaniu czystości dróg i pasa drogowego 3 lata. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają określony warunek. Potencjał techniczny - Wykonawca musi posiadać (lub mieć dostęp) do jednostek sprzętu i środki transportu: część 1 -samochód specjalny próżniowo-ssący 1 szt, myjka ciśnieniowa 1 szt, zamiatarka mechaniczna 1 szt, samochód ciężarowy 1 szt, samochód dostawczy 1 szt, Część 2 - samochód specjalny próżniowo-ssący 1 szt, myjka ciśnieniowa 1 szt, samochód ciężarowy 1 szt, samochód dostawczy 1 szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają określony warunek. Doświadczenie -Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, następujące rodzaje robót: Część 1 : 4 zadania polegające na utrzymaniu czystości dróg i pasa drogowego każde o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł. - z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Część 2 : 2 zadania polegające na utrzymaniu czystości dróg i pasa drogowego każde o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł. - z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają określony warunek. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie metodą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 7.1.1. Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. 8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.1.6. Podpisany projekt umowy oraz projekt Szczegółowych warunków umowy. 8.1.7. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium. 8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 7.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.2.1. Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanych sprawozdaniach w części dotyczącej bilansu i rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o których mowa w pkt 7.2.1.3) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 8.2.2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 7.2.1.1) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.2.3. Wyciąg ze sprawozdania finansowego zgodny z treścią Formularza 3.2 8.2.4 . Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 7.2.1. 2) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 8.2.5. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu robotami, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 7.2.2 niniejszej Instrukcji. 8.2.6. Informację o posiadanym sprzęcie, środkach transportu (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 8.2.7. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.5. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.4 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 8.1.2., 8.1.4. i 8.1.5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) w pkt 8.1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp (pkt 7.1.1.4)-8) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców). 8.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. i 8.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 8.1.2. - 8.1.5. 8.6. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 8.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 8.1.2. - 8.1.5. albo odpowiadające im określone w pkt 8.3. i 8.4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 8.2. powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszej Instrukcji dla Wykonawców lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www: gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Głogowie, ul. Mickiewicza 61, 67-200 Głogów, odpłatnie w siedzibie zamawiającego lub pocztą, koszt 20 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 09:30, miejsce: GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Głogowie, ul. Mickiewicza 61, 67-200 Głogów, pok. nr 3..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości nawierzchni i pasa drogowego w ciągu dróg krajowych nr 3,12, 12b administrowanych przez Rejon w Głogowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości nawierzchni i pasa drogowego w ciągu dróg krajowych nr 3, 12, 12b. Zakres : 1. Sprzątanie jezdni przy krawężnikach w ciągu dróg nr 3 i 12, 12b (obwodnica); - pierwsze sprzątanie ręczne po okresie zimowym 30,719 km / 28.400,0 m2 - drugie sprzątanie ręczne po okresie letnim 30,719 km / 28.400,0 m2 - mechaniczne 30,719 km / 28.400,0 m2 - dwa razy w roku. 2. Zamiatanie chodników w ciągu dróg nr 3 i 12, 12b (obwodnica) trzykrotnie w ciągu roku o długości 10.809,0 m /35.155,0 m2.; 3. Oczyszczenie studzienek ściekowych w ciągu dróg nr 3, 12 dwukrotnie w ciągu roku 618 szt. 4. Sprzątanie pasa drogowego w ciągu dróg nr 3, 12 czterokrotnie w ciągu roku o długości 110,192 km, dodatkowe sprzątanie pasa drogowego w m. Lubin, Głogów, Wschowa, Polkowice pięciokrotnie w ciągu roku o długości 20,184 km. 5. Mycie znaków w ciągu dróg nr 3, 12, 12b dwukrotne w ciągu roku 2315 szt. 6. Mycie słupków prowadzących U-1a w ciągu dróg nr 3, 12, 12b dwukrotne w ciągu roku 2500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 90.22.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie czystości nawierzchni i pasa drogowego w ciągu dróg krajowych nr 18, 94 i A-18 administrowanych przez Rejon w Głogowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : Utrzymanie czystości nawierzchni i pasa drogowego w ciągu dróg krajowych nr 18, 94 i A-18. Zakres : 1. Zamiatanie chodników w ciągu drogi nr i 94 trzykrotnie w ciągu roku o długości 555,0 m /1.384,0 m2.; 2. Oczyszczenie studzienek ściekowych w ciągu dróg nr 18, 94 i A-18 dwukrotnie w ciągu roku 194 szt. 3. Ręczne oczyszczenie rowu z namułu bez naruszania skarp w ciągu drogi nr 18 na długości 17.500,0 mb. 4. Sprzątanie pasa drogowego w ciągu dróg nr 18, 94 i A-18 czterokrotne w ciągu roku o długości 44,932 km. 5. Mycie znaków w ciągu dróg nr 18, 94 i A-18 dwukrotne w ciągu roku 320 szt. 6. Mycie słupków prowadzących U-1a w ciągu dróg nr 18, 94 i A-18 dwukrotne w ciągu roku 950 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 90.22.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- "Legnica, Ogród Francuski w zabytkowym Parku Miejskim, (XVIII/XIX): Odbudowa Ogrodu Francuskiego - wizytówki zabytkowego - POWTÓRKA Parku Miejskiego w Legnicy"
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usług portierskich
- Prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt pochodzących z terenu Gminy Grudziądz wraz z usługami towarzyszącymi w sezonie 2026/2028
- BZP. 271.106.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza.
- Wykonanie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania Targowisk zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





