eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublinremont drogi krajowej nr 19 odcinek 229+914 do km 237+914 od m. Turów do m. Radzyń Podlaski - roboty dodatkowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-05

POZYCJA 32052

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: remont drogi krajowej nr 19 odcinek 229+914 do km 237+914 od m. Turów do m. Radzyń Podlaski - roboty dodatkowe Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział, do kontaktów: mgr inż. Jerzy Budzyński, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239, e-mail: zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont drogi krajowej nr 19 odcinek 229+914 do km 237+914 od m. Turów do m. Radzyń Podlaski - roboty dodatkowe. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: woj. lubelskie, droga krajowa nr 19 odcinek Turów-Radzyń Podlaski. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi krajowej nr 19 odcinek 229+914 do km 237+914 od m. Turów do m. Radzyń Podlaski - roboty dodatkowe 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje wycinkę 10 sztuk drzew, rozbiórkę nawierzchni bitumicznych i podbudowy z kruszywa łamanego; wykonanie koryta i regulacji rowów z przemieszczeniem gruntu na odkład; profilowanie i zagęszczanie podłoża pod w-wy konstrukcyjne, wyk. w-wy odsączającej z piasku gr 25 cm i odcinającej z geowłókniny polipropylenowej 43 m2; oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych 918 m2; wyk. podbudowy z kruszywa łamanego stablilizowanego mechanicznie gr 20 cm 3171 m2 oraz z betonu asfaltowego gr 10 cm 306 m2; wyk. nawierzchni z BA gr 7 cm 302 m2 oraz z SMA gr 4 cm 298 m2; frezowanie korekcyjne naw. bitumicznej na zimno do gr. 6 cm 298 m2; wyrównanie nawierzchni dróg bocznych mieszanką mineralno-bitumiczną; wykonanie przepustów pod zjazdami z rur HDPE fi 500 mm; wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni asfaltowej 110 m2 i nawierzchni z kruszywa 226 m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 1

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę jest obowiązany wnieść wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 3.000 zł (słownie: trzech tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki formalne 1.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt. 1 musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki merytoryczne określone w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający minimalne warunki meryto-ryczne określone poniżej:a)Doświadczenie.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od daty wszczęcia postępowania), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował roboty budowlane o porównywalnym zakresie oraz o wartości każdej roboty nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. a); b)Potencjał osobowy. Wykonawca musi wykazać, że posiada odpowiedni potencjał kadrowy umożliwiający prawidłowe i terminowe wykonanie robót objętych niniejszym zamówieniem, legitymujący się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi kandydatów na stanowisko: - kierownik budowy (robót drogowych), powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi oraz być członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U . z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami).Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. b) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena warunków udziału w postęowaniu oparta będzie na kryterium spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków formalnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b)Aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli dany wykonawca podlega na podstawie odrębnych przepisów wpisowi do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Dla potwierdzenia spełnienia warunków merytorycznych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): a)Wykaz robót wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych robót. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku doświadczenia.Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. referencje) b)Wykaz kandydatów na stanowisko kierownika budowy (robót drogowych).Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). Informacja musi potwierdzać wymagania stawiane dla potencjału osobowego. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U . Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006 r.).Dokumenty, o których mowa wyżej winny być przetłumaczone na język polski (z poświadczeniem przez Wykonawcę), zgodnie z art. 9 ustawy Pzp. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Oświadczenie wymienione w pkt 1 a) winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, dokument wymieniony w pkt. 1 b) winien być przedłożony przez każdego Wykonawcę. 5.Dokumenty wymienione w pkt. 2 a) ÷ 2 b) winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku, do których wymaga się potwierdzenia spełnienia warunków i uczestniczyć będą w realizacji zamówienia z zakresie odpowiadającym postawionym warunkom. 6.Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 55 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej www.gddkia.gov.pl lub otrzymać w siedzibie tut. Oddziału w pokoju nr 55 albo otrzymać za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek Wykonawcy. Płatności można dokonać w kasie lub przelewem na rachunek bankowy: Kredyt Bank SA O/Lublin 48 1500 1520 1215 4482 0000. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.07.2007, godzina 11:15, GDDKiA Oddział w Lublinie ul. Ogrodowa 21 pok nr 124 (v piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Przez realizację przedmiotu zamówienia należy rozumieć ukończenie robót będących przedmiotem umowy i ich odbiór ostateczny. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.