eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PakośćUtrzymywanie czystości na ulicach, placach i chodnikach miasta Pakość

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-02

Pakość: Utrzymywanie czystości na ulicach, placach i chodnikach miasta Pakość
Numer ogłoszenia: 32047 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pakość , ul. Rynek 4, 88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5666073 (74), 5666089, faks 052 5666075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymywanie czystości na ulicach, placach i chodnikach miasta Pakość.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W związku z realizacją usług w zakresie utrzymania czystości na ulicach, placach i chodnikach miasta Pakość, Burmistrz Pakości działając na podstawie art. 10 ust. 1 oraz 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) ogłasza przetarg nieograniczony na w/w przedmiot zamówienia. W zakres zamówienia wchodzić będą: - sprzątanie chodników oraz placów (usuwanie: śmieci, kamieni, błota, piasku, chwastów i innych zanieczyszczeń), - zamiatanie jezdni - raz w tygodniu, - polewanie jezdni - w okresie letnim, w zależności od potrzeb, - opróżnianie (nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu) oraz mycie koszy ulicznych (min. raz na 2 tygodnie), - oczyszczanie żywopłotów - usuwanie: chwastów, liści, innych odpadów i zmiotek, - usuwanie śliskości na placach, parkingach i chodnikach - w okresie zimowym, - usuwanie liści z placów, chodników i opasek ulicznych wraz z wywozem - w okresie jesiennym, - opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów - porządkowanie terenu wokół nich, - opróżnianie kontenera na odpady stałe komunalno - bytowe typ KP-7 umieszczonego w okolicy garaży przy ulicy Jankowskiej, - demontaż i naprawa koszy ulicznych i pojemników do selektywnej zbiórki - w przypadku uszkodzenia w trakcie eksploatacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w programie oczyszczania miasta Pakość - załącznik nr 2 SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z art.22 ustawy PZP: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- załącznik nr 3 SIWZ, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli oferta składana jest przez przedsiębiorcę, który prowadzi działalność w formie spółki cywilnej niezbędnym jest przedstawienie powyższego zaświadczenia przez wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami tejże spółki oraz umowę spółki cywilnej. 2) Oświadczenie o braku przeciwwskazań do ubiegania się o w/w zamówienie - zgodnie z art.22 ustawy PZP: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik nr 3 SIWZ, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 SIWZ. 4) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Pzp - załącznik nr 5 SIWZ. 5) Oświadczenie o braku zaległości z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, regulowanych przez wykonawcę w Urzędzie Skarbowym oraz właściwym Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego) - załącznik nr 6 SIWZ. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pakosc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pakości, ul. Rynek 4, 88-170 Pakość pokój nr 18 (I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Pakości, ul. Rynek 4, 88-170 Pakość, w pokoju nr 4 (sekretariat, parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.