eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › Dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-18

Garwolin: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na zadania
Numer ogłoszenia: 320379 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Staszica 18, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 025 6823023 do 25 w. 68, faks 025 6843708.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na zadania dla Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50 w okresie 12 miesięcy. Zamówienie obejmuje 13 zadań: 1. Strzykawki i igły iniekcyjne; 2. Akcesoria do wlewów dożylnych; 3. Sprzęt urologiczny, cewniki; 4. Rękawice; 5. Elektromedycyna; 6. I Wskaźnik do monitorowania procesów; 7. Bielizna jednorazowego użytku z włókniny; 8. Pojemniki medyczne jednorazowego użytku; 9. Specjalistyczny sprzęt anestezjologiczny; 10. Sprzęt z zakresu ginekologii; 11. Ostrza chirurgiczne; 12. Drobny sprzęt anestezjologiczny i inny; 13. Drobny sprzęt jednorazowego użytku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 13.14.10.00 - 13.14.10.00 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.12.20 - Kaniula 33.19.41.20 - Artykuły do infuzji 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 33.19.90.00 - Odzież medyczna 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne 33.14.19.00 - Lancety .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły: spełnia / nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie składane przez Wykonawców zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składani ofert. (Zamawiający dopuszcza składania oświadczeń. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu zaświadczenia o niekaralności w terminie 15 dni od daty otwarcia ofert, jednak nie później niż do dnia podpisania umowy. d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert f) Aktualne Świadectwo Rejestracji Ministra Zdrowia lub Świadectwo dopuszczenia do obrotu bądź świadectwa jakości, świadectwo dopuszczenia do stosowania lub pozytywna opinia o wyrobie medycznym lub deklaracja zgodności CE - zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2004. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania ww. dokumentów. g) Koncesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Ocena techniczna i użytkowa - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozgarwolin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Staszica 18, 08-400 Garwolin, pokój nr 84 (Dział Zamówień Publicznych). Opłata 12,20 zł - przy odbiorze SIWZ w siedzibie Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie, ul. Staszica 18, 08-400 Garwolin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Strzykawki i igły iniekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki i igły iniekcyjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna i użytkowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Strzykawki i igły iniekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki i igły iniekcyjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.19.41.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna i użytkowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt urologiczny, cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt urologiczny, cewniki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna i użytkowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rękawice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna i użytkowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Elektromedycyna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektromedycyna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: I Wskaźnik do monitorowania procesów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I Wskaźnik do monitorowania procesów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna i użytkowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Bielizna jednorazowego użytku z włókniny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna jednorazowego użytku z włókniny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna i użytkowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pojemniki medyczne jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki medyczne jednorazowego użytku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Specjalistyczny sprzęt anestezjologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczny sprzęt anestezjologiczny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna i użytkowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sprzęt z zakresu ginekologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt z zakresu ginekologii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna i użytkowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Ostrza chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza chirurgiczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna i użytkowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Drobny sprzęt anestezjologiczny i inny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt anestezjologiczny i inny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Drobny sprzęt jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt jednorazowego użytku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.19.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.