To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-26
Opoczno: Dostawa mebli, rolet i wyposażenia w podziale na 4 zadania: Zadanie 1 - dostawa i montaż mebli szkolnych i wyposażenia szatni oraz dodatkowego wyposażenia, Zadanie 2 - dostawa i montaż stołów i krzeseł przedszkolnych oraz pozostałych krzeseł, Zadanie 3 - dostawa mebli wypoczynkowych, wyposażenia wypoczynkowego oraz pozostałego wyposażenia, Zadanie 4 - dostawa i montaż rolet okiennych
Numer ogłoszenia: 320196 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 282386 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opoczno, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7363137, faks 044 7363111.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli, rolet i wyposażenia w podziale na 4 zadania: Zadanie 1 - dostawa i montaż mebli szkolnych i wyposażenia szatni oraz dodatkowego wyposażenia, Zadanie 2 - dostawa i montaż stołów i krzeseł przedszkolnych oraz pozostałych krzeseł, Zadanie 3 - dostawa mebli wypoczynkowych, wyposażenia wypoczynkowego oraz pozostałego wyposażenia, Zadanie 4 - dostawa i montaż rolet okiennych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli, rolet i wyposażenia w podziale na 4 zadania: Zadanie 1 - dostawa i montaż mebli szkolnych i wyposażenia szatni oraz dodatkowego wyposażenia, Zadanie 2 - dostawa i montaż stołów i krzeseł przedszkolnych oraz pozostałych krzeseł, Zadanie 3 - dostawa mebli wypoczynkowych, wyposażenia wypoczynkowego oraz pozostałego wyposażenia, Zadanie 4 - dostawa i montaż rolet okiennych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.15.10.00 - Meble różne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt -Edukacja przedszkolna na dobry start, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1 - dostawa i montaż mebli szkolnych i wyposażenia szatni oraz dodatkowego wyposażenia,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlow0 - Produkcyjna AKMA 2, Konrad Podstawski, ul. Długa 43, 33-132 Niedomice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57228,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55677,18
Oferta z najniższą ceną: 55677,18 / Oferta z najwyższą ceną: 97563,60
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3 - dostawa mebli wypoczynkowych, wyposażenia wypoczynkowego oraz pozostałego wyposażenia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDU PRACOWNIA MARCIN KOŚCIELAK
jakie przetargi wygrała firma
EDU PRACOWNIA MARCIN KOŚCIELAK
- EDU Pracownia, Marcin Kościelak, ul. Budziszyńska 8-10, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64217,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57491,43
Oferta z najniższą ceną: 57491,43 / Oferta z najwyższą ceną: 70500,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Modernizacja ulicy Rzecznej w Opocznie
- Sukcesywna dostawa i zakup paliw płynnych (tj. Benzyna bezołowiowa E10, Olej napędowy, Gaz płynny LPG) dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Dostawa odczynników do badań immunochemicznych, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora immunochemicznego
- Modernizacja ulicy Głogowej w Opocznie
- Modernizacja drogi gminnej w m. Libiszów Kolonia
- Oświetlenie boiska w Dzielnej
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposażenia
- "Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"
- "Budowa przedszkola w Borzęcinie Dużym - dostawa i montaż mebli, wyposażenia oraz sprzętu komputerowego i RTV".
- Zakup i dostawa sprzętu TIK, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół w ramach projektu "Pociąg do wysokiej jakości edukacji w Gminie Pełczyce"
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Edukacja w Gminie Mirosławiec.
więcej: Meble różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.