Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-18
Goleniów: Zakup i dostawa sprzętu przeznaczonego do wyposażenia pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Aresztu Śledczego przy ul. Młyńskiej 21 w Międzyrzeczu
Numer ogłoszenia: 320165 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze - Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Goleniowie , ul. Grenadierów 66, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4182844, faks 091 4182854.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu przeznaczonego do wyposażenia pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Aresztu Śledczego przy ul. Młyńskiej 21 w Międzyrzeczu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę n/w elementów: regał - 13szt., szafa biurowa - 21szt., wieszak na TV - 3szt., wieszak płyta+ 4 haczyki - 41szt., szafa z półkami - 3szt., wieszak ścienny - 3szt., biurko 1- szafkowe - 9szt., krzesło twarde - 24szt., regał na termosy - 3szt., szafa z półkami pojedyncza- 3szt., stolik świetlicowy - 17szt., szafka kuchenna z blatem - 3szt., szafa ubraniowa - 4szt., szafa metalowa ze skarbczykiem - 3szt., krzesło miękkie - 54szt., biurko 2- szafkowe - 9szt., szafa ubraniowa niska - 16szt., szafa ubraniowa - 8szt., półka wisząca - 9szt., krzesło obrotowe - 8szt., szafa metalowa aktowa bez skarbczyka - 7szt., szafka pod zlew - 4szt., krzesło obrotowe - 3szt., stół mocowany do ściany - 6szt., biurko dyspozytorskie w zabudowie- 3szt., regał metalowy- 1szt., szafka na kartoteki- 1szt., zestaw szafek z blatem- 3szt, szafki wiszące- 1szt., szafka pod umywalkę- 1szt., szafa ubraniowa podwójna- 2szt., regał biurowy niski z szufladami- 3szt., fotel- 3szt., stolik okolicznościowy- 9szt., szafa zabudowana- 2szt., szafa metalowa- 3szt., lustro- 16szt., tablica korkowa- 12szt., ławka 4-os.- 6szt., stół do ping-ponga- 3szt., piłkarzyki- 3szt., zestaw gier planszowych- 3szt., telewizor- 3szt., zestaw komputerowy z niszczarką- 7szt., lampka biurowa- 10szt., radioodtwarzacz- 10szt., lodówka podblatowa- 1szt., zestaw komputerowy- 2szt., niszczarka- 1szt., kuchenka mikrofalowa- 3szt., lodówka- 3szt., czajnik elektryczny- 13szt., taboret lekarski- 2szt., leżanka- 2szt., parawan- 2szt., dozownik na środki dezynfekcyjne- 3szt., waga lekarska z miarą wys.- 1szt., lampa bezcieniowa 1-ogniskowa- 1szt., oprawa bakteriobójcza wisząca- 2szt., negatoskop jedno klatkowy- 1szt., aparat do mierzenia ciśnienia- 2szt., słuchawki lekarskie- 3szt., pojemnik do sterylizacji- 2szt., kosz na odpadki medyczne- 2szt., oprawa bakteriobójcza mobilna- 1szt., gleukometr- 1szt., otoskop- 1szt., inhalator- 1szt., spirometr- 1szt., słuchawki lekarskie- 3szt., miska nerkowa- 2szt., kieliszki jednorazowe na leki- 258szt., nożyczki opatrunkowe proste- 1szt., nożyczki opatrunkowe zagięte- 1szt., nożyczki opatrunkowe do zdjęcia szwów- 2szt., wózek transportowy- 9szt., apteczka -9szt., stolik zabiegowy na kółkach- 2szt., szafki na leki 1 drzwiowe- 2szt., szafka na aparaturę medyczną- 1szt., biurko lekarskie 1 szafkowe- 2szt., biurko lekarskie 2 szafkowe- 1szt., stolik podręczny na przyrządy- 1szt., szafka na leki 2 drzwiowa przeszklona- 1szt., zestaw do szycia- 5szt., kosz uchylny- 155szt., szczotka, zmiotka + szufelka- 94szt., szczotka WC- 86szt., miednica- 86szt., uchwyt na papier toaletowy- 13szt., pojemnik na ręczniki papierowe- 22szt., dozownik mydła- 19szt., wiadro plastikowe- 13szt., kosz na bieliznę- 5szt., półki na przybory toaletowa- 31szt., maty podprysznicowe- 6szt., dozownik na płyn do mycia naczyń- 3szt., wózek do sprzątania- 2szt., pojemnik plastikowy- 10szt., taca plastikowa- 4szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.11.31.00 - Fotele 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.14.33.10 - Stoliki 39.12.11.00 - Biurka 32.32.43.00 - Urządzenia telewizyjne 37.46.10.00 - Gry stołowe i wyposażenie 37.46.12.20 - Stoły do gry w piłkarzyki 30.21.31.00 - Komputery przenośne 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 39.14.40.00 - Meble łazienkowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z póżn. zm.), a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, a więc: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. /W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może złożyć w/w dokument w jednym egzemplarzu/. 1.2. oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. /W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może złożyć w/w dokument w jednym egzemplarzu/. 2. Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich Wykonawców w prowadzonym postępowaniu: 2.1. złożyć ofertę zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 1.1. do SIWZ dla zadania nr 1, załącznikiem 1.2. do SIWZ dla zadania nr 2, załącznikiem nr 1.3. do SIWZ dla zadania nr 3 i Załącznikiem nr 1.4. do SIWZ dla zadania nr 4; 2.2. do oferty należy załączyć wykaz asortymentów z podaniem ich nazwy i charakterystyki oraz ceny brutto dla zadania nr 1, zadania nr 2, zadania nr 3 i zadania nr 4; 2.3. złożyć oświadczenie o zatrudnieniu przez Wykonawcę na czas realizacji przedmiotu zamówienia do 10 osób pozbawionych wolności zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. /W przypadku składania oferty na więcej niejedno zadanie Wykonawca może złożyć w/w dokument w jednym egzemplarzu/ . 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w : 1) w pkt. 1. ppkt. 1.1. składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4. Dokument o którym mowa w pkt. 1.1. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt. 1.1. zastępuje się go sądowym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 4. 6. Oferty wspólnie przedstawione przez Wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje wymienione w pkt. 7.1. dla każdego partnera konsorcjum, b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa- treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania pleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów, e) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum, f) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. - nazwa i adres Wykonawcy- należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Golenioiwe, ul. Grenadierów 66, 72-100 Goleniów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 09:45, miejsce: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Golenioiwe, ul. Grenadierów 66, 72-100 Goleniów, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż mebli przeznaczonych do wyposażenia pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Aresztu Śledczego przy ul. Młyńskiej 21 w Międzyrzeczu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania należy dostarczyć i zamontować n/w asortyment meblowy: regał - 13szt., szafa biurowa - 21szt., wieszak na TV - 3szt., wieszak płyta+ 4 haczyki - 41szt., szafa z półkami - 3szt., wieszak ścienny - 3szt., biurko 1- szafkowe - 9szt., krzesło twarde - 24szt., regał na termosy - 3szt., szafa z półkami pojedyncza- 3szt., stolik świetlicowy - 17szt., szafka kuchenna z blatem - 3szt., szafa ubraniowa - 4szt., szafa metalowa ze skarbczykiem - 3szt., krzesło miękkie - 54szt., biurko 2- szafkowe - 9szt., szafa ubraniowa niska - 16szt., szafa ubraniowa - 8szt., półka wisząca - 9szt., krzesło obrotowe - 8szt., szafa metalowa aktowa bez skarbczyka - 7szt., szafka pod zlew - 4szt., krzesło obrotowe - 3szt., stół mocowany do ściany - 6szt., biurko dyspozytorskie w zabudowie- 3szt., regał metalowy- 1szt., szafka na kartoteki- 1szt., zestaw szafek z blatem- 3szt, szafki wiszące- 1szt., szafka pod umywalkę- 1szt., szafa ubraniowa podwójna- 2szt., regał biurowy niski z szufladami- 3szt., fotel- 3szt., stolik okolicznościowy - 9szt., szafa zabudowana- 2szt., szafa metalowa- 3szt., lustro- 16szt., tablica korkowa- 12szt., ławka 4-os.- 6szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.13.10.00-9, 39.13.21.00-7, 39.11.31.00-8, 39.11.11.00-4, 39.14.33.10-2, 39.12.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup, dostawa i instalacja sprzętu RTV i AGD przeznaczonych do wyposażenia pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Aresztu Śledczego przy ul. Młyńskiej 21 w Międzyrzeczu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania należy dostarczyć i zamontować n/w sprzęt RTV i AGD: stół do ping-ponga- 3szt., piłkarzyki- 3szt., zestaw gier planszowych- 3szt., telewizor- 3szt., zestaw komputerowy z niszczarką- 7szt., lampka biurowa- 10szt., radioodtwarzacz- 10szt., lodówka podblatowa- 1szt., zestaw komputerowy- 2szt., niszczarka- 1szt., kuchenka mikrofalowa- 3szt., lodówka- 3szt., czajnik elektryczny- 13szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.43.00-3, 37.46.10.00-7, 37.46.12.20-5, 30.21.31.00-6, 39.71.13.62-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż asortymentu medycznego przeznaczonego do wyposażenia pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Aresztu Śledczego przy ul. Młyńskiej 21 w Międzyrzeczu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania należy dostarczyć i zamontować n/w asortyment medyczny: taboret lekarski- 2szt., leżanka- 2szt., parawan- 2szt., dozownik na środki dezynfekcyjne- 3szt., waga lekarska z miarą wys.- 1szt., lampa bezcieniowa 1-ogniskowa- 1szt., oprawa bakteriobójcza wisząca- 2szt., negatoskop jedno klatkowy- 1szt., aparat do mierzenia ciśnienia- 2szt., słuchawki lekarskie- 3szt., pojemnik do sterylizacji- 2szt., kosz na odpadki medyczne- 2szt., oprawa bakteriobójcza mobilna- 1szt., gleukometr- 1szt., otoskop- 1szt., inhalator- 1szt., spirometr- 1szt., słuchawki lekarskie- 3szt., miska nerkowa- 2szt., kieliszki jednorazowe na leki- 258szt., nożyczki opatrunkowe proste- 1szt., nożyczki opatrunkowe zagięte- 1szt., nożyczki opatrunkowe do zdjęcia szwów- 2szt., wózek transportowy- 9szt., apteczka -9szt., stolik zabiegowy na kółkach- 2szt., szafki na leki 1 drzwiowe- 2szt., szafka na aparaturę medyczną- 1szt., biurko lekarskie 1 szafkowe- 2szt., biurko lekarskie 2 szafkowe- 1szt., stolik podręczny na przyrządy- 1szt., szafka na leki 2 drzwiowa przeszklona- 1szt., zestaw do szycia- 5szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż asortymentu łazienkowego przeznaczonego do wyposażenia pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Aresztu Śledczego przy ul. Młyńskiej 21 w Międzyrzeczu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania należy dostarczyć i zamontować n/w asortyment łazienkowy: kosz uchylny- 155szt., szczotka, zmiotka + szufelka- 94szt., szczotka WC- 86szt., miednica- 86szt., uchwyt na papier toaletowy- 13szt., pojemnik na ręczniki papierowe- 22szt., dozownik mydła- 19szt., wiadro plastikowe- 13szt., kosz na bieliznę- 5szt., półki na przybory toaletowa- 31szt., maty podprysznicowe- 6szt., dozownik na płyn do mycia naczyń- 3szt., wózek do sprzątania- 2szt., pojemnik plastikowy- 10szt., taca plastikowa- 4szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.40.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek pocztowych i ewentualnych ich zwrotów.
- "Budowa kolumbarium na cmentarzu komunalnym w Goleniowie"
- "Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Goleniów wraz z instytucjami kultury, jednostkami organizacyjnymi i pomocniczymi oraz Ochotniczymi Strażami Pożarnymi"
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa 60 sztuk foteli ergonomicznych do Urzędu Miejskiego w Dębicy
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- "Wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Stanisława Staszica, ul. J. Kacperskiej 6b w Żyrardowie, w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury edukacyjnej - Szkoła Podstawowa nr 3 w Żyrardowie."
- Dostawy wyrobów z zakresu elektromedycyny oraz endoskopii.
- Dostawa specjalistycznych urządzeń do diagnostyki, terapii i treningu funkcjonalnego dla kierunków Fizjoterapia i Kosmetologia
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu K(A)FE
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.