eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówDOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W ŁUKOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-08

Łuków: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W ŁUKOWIE
Numer ogłoszenia: 320136 - 2013; data zamieszczenia: 08.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Łukowie , ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 798 22 03, faks 25 798 74 91.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwolukow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W ŁUKOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do Starostwa Powiatowego w Łukowie. Zamówienie obejmuje 2 części: - Część 1 - dostawa materiałów biurowych - Część 2 - dostawa materiałów eksploatacyjnych 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, szczegółowy wykaz materiałów oraz ich ilość zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ - Wykaz asortymentowo-ilościowy materiałów biurowych oraz załącznik nr 2a do niniejszej SIWZ - Wykaz asortymentowo-ilościowy materiałów eksploatacyjnych. 3. Wykonawca zapewni załadunek, transport oraz rozładunek i dostarczenie materiałów do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego. 4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, w terminie do 4 dni kalendarzowych licząc od dnia odebrania od Zamawiającego pisemnego zapotrzebowania. Dostawy będą następować w godzinach od 8:00 do 14:00. 5. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. Termin -nowe- użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 6. Przez zamiennik Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o takich samych bądź lepszych parametrach w stosunku do oryginału, dopuszczony do stosowania przez producenta urządzenia. W przypadku oferowania przez Wykonawcę zamienników do oferty należy dołączyć odpowiednie dowody wykazujące równoważność oferowanych przez Wykonawcę produktów (zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy). 7. Na oferowane materiały Wykonawca udzieli 12 miesięcznej rękojmi, licząc od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. 8. W przypadku realizacji w całości jednego z asortymentów i nagłych potrzeb zamawiającego dopuszcza się zmianę ilości przedmiotu zamówienia na rzecz innych materiałów zaoferowanych w ofercie pod warunkiem nie przekroczenia wartości umownej zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla części 1 - 500 zł (słownie: pięćset złotych); - dla części 2 - 1 000 zł (słownie jeden tysiąc złotych) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42 z 2007r. poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 14 1500 2208 1222 0000 2081 0000. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Łukowie, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków w kancelarii pok. 209 lub dołączyć do oferty. 7. Wniesienie wadium po terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, głównych dostaw materiałów biurowych lub eksploatacyjnych o wartości brutto co najmniej 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) (przez wartość brutto należy rozumieć cenę netto plus należny podatek VAT). W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych dostaw na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie (poświadczenia, referencje).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Główne dostawy materiałów biurowych lub eksploatacyjnych o wartości brutto co najmniej 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) (przez wartość brutto należy rozumieć cenę netto plus należny podatek VAT) z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (poświadczenia, referencje).;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz asortymentowo-ilościowy materiałów biurowych stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz wykaz asortymentowo-ilościowy materiałów eksploatacyjnych stanowiący załącznik Nr 2a do SIWZ, z wypełnionymi przez Wykonawcę rubrykami znajdującymi się w kolumnie Nazwa i typ asortymentu proponowanego przez Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://splukow.bip4.e-zeto.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łukowie, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych 21-400 Łuków ul. Czerwonego Krzyża 4 pok. 4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łukowie 21-400 Łuków ul. Piłsudskiego 17 pok. 209.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych do Starostwa Powiatowego w Łukowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, szczegółowy wykaz materiałów oraz ich ilość zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ - Wykaz asortymentowo-ilościowy materiałów biurowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Starostwa Powiatowego w Łukowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, szczegółowy wykaz materiałów oraz ich ilość zawiera załącznik nr 2a do niniejszej SIWZ - Wykaz asortymentowo-ilościowy materiałów eksploatacyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.