eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Instytutu Inzynierii Materiałów Polimerowych i Barwników

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-16

Toruń: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Instytutu Inzynierii Materiałów Polimerowych i Barwników
Numer ogłoszenia: 320026 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników , Ul. M. Skłodowskiej - Curie 55, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6500044 w.149, 123, faks 056 6500333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.impib.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Instytutu Inzynierii Materiałów Polimerowych i Barwników.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych do Instytutu Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników w Toruniu, oraz Oddziałów Zamiejscowych w Gliwicach, Jaśle, Piastowie, Oświęcimiu i Zgierzu . 2. Szczegółowy wykaz i opis przedmiotu zamówienia stanowi: załącznik nr 4 do SIWZ - z uwagi na liczbę pozycji (obszerność załącznika ) zamawiający wymaga załączenia do oferty płyty zawierającej skalkulowane w excelu zestawienie szczegółowe (zał. nr 4) co pozwoli zamawiającemu na szybką i sprawną ocenę oferty pod względem rachunkowym. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wskazany towar do Zamawiającego w ciągu 48 godzin od złożenia dyspozycji niezależnie od wielkości zamówienia. Towar dostarczany będzie bezpośrednio na wskazany adres centrali w Toruniu bądź Oddziałów Zamiejscowych. Zamawiający będzie wyrażał dyspozycje na piśmie, faxem, telefonicznie lub drogą elektroniczną. 4. Wskazane w zestawieniu szczegółowym ilości poszczególnych artykułów - chociaż określone zostały z należytą starannością - mają charakter szacunkowy. 5. Zamawiający wymaga aby towar będący przedmiotem dostawy był fabrycznie nowy i opakowany z ważnym terminem przydatności do użycia (min. 12 m-cy od każdej dostawy) i był objęty gwarancją przez okres co najmniej 12 miesięcy od każdej dostawy. 6. Ilekroć przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych lub pochodzenia wskazuje tym samym parametry techniczne i jakościowe wymaganego towaru. Artykuły równoważne to artykuły porównywalne jakościowo, charakteryzujące się takimi samymi lub lepszymi parametrami i właściwościami. 7. W przypadku zaoferowania towarów równoważnych wobec typu asortymentu określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty certyfikat, kartę produktu lub inny dokument wystawiony przez producenta dla towaru opisanego przez Zamawiającego ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia oraz dla odpowiadającego mu zaoferowanego towaru równoważnego wraz z porównaniem parametrów tych towarów zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Złożone dokumenty producentów powinny umożliwiać porównanie tych towarów i stwierdzenie równoważności towaru zaoferowanego przez Wykonawcę. Załączone dokumenty muszą być opisane w sposób umożliwiający ich identyfikację z zestawieniem szczegółowym (załącznikiem nr 4) np. poprzez numer pozycji której dotyczą..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy p.z.p. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 oceniane będzie poprzez sprawdzenie złożonych przez oferenta niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) oświadczenie z art. 22 ust.1 p.z.p., zawarte na druku Oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ; c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca będzie korzystał z potencjału lub osób pochodzących od innych podmiotów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.impib.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Materiałów Polimerowych i Barwników w Toruniu ul. Marii Skłodowskiej -Curie 55 87-100 Toruń, pokój nr 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 08:00, miejsce: oferty należy składać w sekretariacie (pokój nr 23) Instytutu Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników w Toruniu, ul. M. Skłodowskiej - Curie 55, 87-100 Toruń..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. Projekt Materiały opakowaniowe nowej generacji z tworzywa polimerowego ulegającego recyklingowi organicznemu, nr umowy POIG 01-03-01-00-018/08-00 Priorytet 1. Badanie i rozwój nowoczesnych technologii Działanie 1.3 Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowe Poddziałanie 1.3.1 Projekty rozwojowe.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.