Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-05
Warszawa: USŁUGA KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI KONFERENCJI PN. PIERWSZY EUROPEJSKI DZIEŃ MÓZGU. STARZENIE SIĘ, UDAR MÓZGU I CHOROBA ALZHEIMERA  W POSZUKIWANIU INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ W RAMACH POLSKIEJ PREZYDENCJI W RADZIE UNII EUROPEJSKIEJ, ZZP-111/11
Numer ogłoszenia: 320020 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia , Al. Jerozolimskie 155, 02-326 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8833512, 8833552, faks 22 8833513, 8833552.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzpprzymz.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI KONFERENCJI PN. PIERWSZY EUROPEJSKI DZIEŃ MÓZGU. STARZENIE SIĘ, UDAR MÓZGU I CHOROBA ALZHEIMERA W POSZUKIWANIU INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ W RAMACH POLSKIEJ PREZYDENCJI W RADZIE UNII EUROPEJSKIEJ, ZZP-111/11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI KONFERENCJI PN. PIERWSZY EUROPEJSKI DZIEŃ MÓZGU. STARZENIE SIĘ, UDAR MÓZGU I CHOROBA ALZHEIMERA W POSZUKIWANIU INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ W RAMACH POLSKIEJ PREZYDENCJI W RADZIE UNII EUROPEJSKIEJ Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej organizacji międzynarodowej KONFERENCJI EKSPERTÓW, ORGANIZOWANEJ W RAMACH PRZEWODNICTWA Polski w Radzie Unii Europejskiej. 1)Zaprojektowanie i obsługa strony internetowej konferencji w dwóch wersjach językowych 2)Zorganizowanie 2 sesji plenarnych 3)Wsparcie organizacji konferencji prasowej 4)Zapewnienia obsługi cateringowej (dwie przerwy kawowe i przerwa lunchowa) 5)Projekt, druk oraz dostawa zaproszeń, programu konferencji, tabliczek na stół prezydialny oraz identyfikatorów 6)Organizacja transportu lotniczego z krajów europejskich do Warszawy i z Warszawy dla 30 osób 7)Organizacja transportu kolejowego dla 20 osób z Polski 8)Zapewnienie noclegu (2 noce) dla 6 osób i (1 noc) dla 59 osób w hotelu o standardzie co najmniej hotelu 3-gwiazdkowego o podwyższonym standardzie (tzw.3,5*) zlokalizowanego na terenie m.st. Warszawy 9)Organizacja transportu samochodowego z lotniska do hotelu i z hotelu do obiektu WUM oraz po zakończeniu konferencji z obiektu WUM na lotnisko 10)Zapewnienie sprzętu do tłumaczenia symultanicznego 11)Zaprojektowanie, wydrukowanie i dostarczenie zaproszeń, programu, identyfikatorów imiennych i tabliczek na stół prezydialny oraz pendrive, teczek kartonowych i materiałów informacyjnych jak również plakatów i smyczy z karabińczykiem 12)Przygotowanie ścianki łukowej na potrzeby konferencji prasowej 13)Dodatkowa przerwa kawowa dla przedstawicieli prasy (30 osób).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spelniajcy warunki w art. 22 ust.1 Ustawy P.z.p. i nie podlegający wykluczeniu na podstwie aet. 24 Ustawy P.z.p., oprocz stosowanych oświadczeń musi zlozyc wzystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spelniajcy warunki w art. 22 ust.1 Ustawy P.z.p. i nie podlegający wykluczeniu na podstwie aet. 24 Ustawy P.z.p., oprocz stosowanych oświadczeń musi zlozyc wzystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spelniajcy warunki w art. 22 ust.1 Ustawy P.z.p. i nie podlegający wykluczeniu na podstwie aet. 24 Ustawy P.z.p., oprocz stosowanych oświadczeń musi zlozyc wzystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spelniajcy warunki w art. 22 ust.1 Ustawy P.z.p. i nie podlegający wykluczeniu na podstwie aet. 24 Ustawy P.z.p., oprocz stosowanych oświadczeń musi zlozyc wzystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spelniajcy warunki w art. 22 ust.1 Ustawy P.z.p. i nie podlegający wykluczeniu na podstwie aet. 24 Ustawy P.z.p., oprocz stosowanych oświadczeń musi zlozyc wzystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
 
 III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
 - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
 - wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
 
- 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
 
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania .określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 usług w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (tj. w zakresie organizacji konferencji lub szkolenia) o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, 2.Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2 b ustawy P.z.p., może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. składa. a.zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3.2. pkt. 3.2.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b.Dokumenty, o których mowa w ust. 3.3.1. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 3.3.2.. stosuje się odpowiednio. 7.W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w rozdz. III ust. 3.1 pkt. 3.1.4. kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy P.z.p.). a)Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 3 ustawy P.z.p.) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty, o których mowa w powyższym rozdziale są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wysokość kary zgodna z wzorem umowy stanowiacym załącznik nr 1 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzpprzymz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia, Al. Jerozolimskie 155,
02- 326 Warszawa, pok. 104, (I pietro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia, Al. Jerozolimskie 155, 02- 326 Warszawa, pok. 104, (I pietro) Otwarcie ofert:14.10.2011r. godz. 11:00, pok. 113 (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Najem 3 używanych samochodów osobowych klasy D oraz 1 używanego samochodu osobowego klasy C
 - Usługi polegające na nadzorze i aktualizacji wraz z dostosowaniem w posiadanym przez Zamawiającego systemem telemedycznym i zintegrowanym systemem gromadzenia i przetwarzania danych medycznych.
 - Remont drewnianej posadzki foyer Teatru Dramatycznego w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
 - Wykonywanie diagnostyki drogowych obiektów inżynierskich, ekranów i bramownic w zakresie opinii technicznych, ekspertyz, analiz oraz badań podstawowych i specjalistycznych dotyczących oceny stanu(...)
 - Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.
 - Usługi serwisu i wsparcia dla urządzeń HSM Thales LUNA S700 oraz oprogramowania
 
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia dwóch dwudniowych szkoleń pn. "Skuteczne zarządzanie zespołem w publicznych służbach zatrudnienia z Dolnego Śląska" .
 - Usługa wynajmu powierzchni konferencyjno-szkoleniowej z usługą hotelową, cateringową oraz organizacyjną, obejmująca logistykę pobytu uczestników wizyty studyjnej w Brukseli w dniach 02-04.12.2025r
 - Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
 - Przygotowanie i dostawa obiadów dla dzieci w oddziale przedszkolnym przy ul. Warszawskiej 27 w Mszczonowie w 2026 roku
 - Organizacja i przeprowadzenie pozalekcyjnych wyjazdów studyjnych oraz wyjazdów zawodoznawczych
 - "Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pt. Korzystanie z narzędzi Google w pracy zawodowej".
 
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





