Ogłoszenie z dnia 2009-01-30
Częstochowa: Dostawa, nadzór nad montażem i uruchomienie urządzeń zasilania bezprzerwowego
w ramach budowy elektrociepłowni w Częstochowie (Numer referencyjny zamówienia: FCZ-P033-10-ACZ-00001)
Numer ogłoszenia: 31999 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fortum Częstochowa S.A. , ul. Brzeźnicka 32/34, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. +48 34 3680460, faks +48 34 3256007.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.fortum.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zamawiający Sektorowy - produkcja, transport oraz dystrybucja gazu i energii cieplnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, nadzór nad montażem i uruchomienie urządzeń zasilania bezprzerwowego w ramach budowy elektrociepłowni w Częstochowie (Numer referencyjny zamówienia: FCZ-P033-10-ACZ-00001).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, nadzór nad montażem i uruchomienie urządzeń zasilania bezprzerwowego w ramach budowy elektrociepłowni w Częstochowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Tomie III SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.15.30.00 - Prostowniki 31.42.10.00 - Baterie ołowiowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a)w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (czyli publikacji ogłoszenia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawy urządzeń zasilania bezprzerwowego prądu stałego lub przemiennego o łącznej wartości co najmniej 300.000,00 PLN netto..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązaniu są przedłożyć następujące dokumenty: I. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z nich musi złożyć przedmiotowe dokumenty). II. Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW /Tom I SIWZ/, (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie może być złożone wspólnie, przy czym winno być podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia), a jeśli dotyczy: także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, o którym mowa w pkt 3 załącznika nr 2 do IDW /Tom I SIWZ/. III. W celu potwierdzenia spełniania warunku z pkt III.2. 1.2) a) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW /Tom I SIWZ/. IV. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt I: (i) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (ii) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. IV. (i) (ii) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. IV, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Data wystawienia: nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fortum.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ILF Consulting Engineers Polska Sp. z o.o. ul. Postępu 15 B 02-676 Warszawa Polska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 12:00, miejsce: ILF Consulting Engineers Polska Sp. z o.o. ul. Postępu 15 B 02-676 Warszawa Polska Recepcja, IV p.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Do niniejszego zamówienia ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655) nie stosuje się, gdyż wartość zamówienia sektorowego nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - dla dostaw lub usług. Zasady prowadzenia niniejszego postępowania określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona na stronie Zamawiającego. Punkt kontaktowy: ILF Consulting Engineers Polska Sp. z o.o. ul. Postępu 15 B 02-676 Warszawa. faks +48 (0) 22 / 430 26 01. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są: a) w zakresie merytorycznym - Arkadiusz Tryniszewski, tel. 022 430-27-29, email: arkadiusz.tryniszewski@ilf.com (w dni robocze); b) w sprawach dotyczących procedury - Monika Kujawska, tel. 022 430-26-24, email: monika.kujawska@ilf.com (w dni robocze).
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Zakup i dostawa programów multimedialnych na potrzeby projektu "Szkoła możliwości" - 2 części
- Modernizacja i zakupy inwestycyjne w MSZ w Częstochowie w zakresie przystosowania pomieszczeń znajdujących się na Oddziale Urologii celem umożliwienia wykonywania endoskopowych zabiegów urologicznych
- Dostawa stanowiska dydaktyczno-badawczego kołowych pojazdów autonomicznych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa jednostek pomiarowych (jarzm) dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa laptopów z systemem operacyjnym dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa zestawu analizatora spalin + dymomierz (5-gazowy analizator spalin z dymomierzem) w ramach Projektu ,,Rozwój kompetencji kluczem dla rozwoju gospodarki "
więcej: przetargi w Częstochowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.