eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDruk Informatorówczęść 1 - Informator Pierwszoroczniaka Politechniki Warszawskiej; część 2 - Informator Mobilnego Studenta; część 3 - Erasmus Students Guide; Nr postępowania ZP/U/MP/54/2012



Ogłoszenie z dnia 2012-08-29

Warszawa: Druk Informatorów: część 1 - Informator Pierwszoroczniaka Politechniki Warszawskiej; część 2 - Informator Mobilnego Studenta; część 3 - Erasmus Students Guide; Nr postępowania ZP/U/MP/54/2012
Numer ogłoszenia: 319978 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska , Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2346206, 2346630, faks 022 2346217, 6286075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk Informatorów: część 1 - Informator Pierwszoroczniaka Politechniki Warszawskiej; część 2 - Informator Mobilnego Studenta; część 3 - Erasmus Students Guide; Nr postępowania ZP/U/MP/54/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Druk Informatorów: część 1 - Informator Pierwszoroczniaka Politechniki Warszawskiej; część 2 - Informator Mobilnego Studenta; część 3 - Erasmus Students Guide..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Część 1 - Informator pierwszoroczniaka Politechniki Warszawskiej. 2. Część 2 - Informator mobilnego Studenta. 3. Część 3 - Erasmus Students Guide. 4. Przedmiot zamówienia dla część 1, części 2 i części 3 obejmuje druk, ubezpieczenie oraz dostawę do Politechniki Warszawskiej przy Placu Politechniki 1, 00-661 Warszawa, pokój 165, w dniach roboczych w godzinach od 09:00 do 15:00 w odpowiedniej ilości zgodnie z w art. 1,2 i 3 niniejszego rozdziału. 5. 5. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego wydruku próbnego wykonanego przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami i terminami: Część 1 - Pisemna akceptacja (fax, e-mail) przez Wykonawcę plików (w postaci zmontowanych elektronicznie plików PDF), załączonych przez Zamawiającego w dniu podpisania Umowy, winna być przekazana Zamawiającemu do 3 dni od daty podpisania umowy. Część 2 - Pisemna akceptacja (fax, e-mail) przez Wykonawcę plików (w postaci zmontowanych elektronicznie plików PDF), przekazanych Zamawiającemu nie później niż 10.09.2012 r. winna być przekazana Zamawiającemu do 5 dni od daty podpisania umowy Część 3 - Pisemna akceptacja (fax, e-mail) przez Wykonawcę plików (w postaci zmontowanych elektronicznie plików PDF), załączonych przez Zamawiającego w dniu podpisania Umowy, winna być przekazana Zamawiającemu do 3 dni od daty podpisania umowy. W przypadku braku akceptacji, Wykonawca wskaże wszelkie błędy w przesłanych plikach. 6. Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę (fax, e-mail) o akceptacji próbnego egzemplarza Informatora lub odmówi jego akceptacji w terminie: Część 1 - do 2 dni od daty przekazania wydruków próbnych.; Część 2 - do 2 dni od daty przekazania wydruków próbnych.; Część 3 - do 2 dni od daty przekazania wydruków próbnych. 7. Wydruk próbny Informatora (odpowiednio określonego w części 1, części 2 i części 3) wykonany przez Wykonawcę, będący wydrukiem wszystkich stron w formie złożonych kartek (bez szycia / klejenia) w postaci PROOF, winien być przekazany Zamawiającemu do 5 dni od daty pisemnej akceptacji plików. 8. Pisemna akceptacja (fax, e-mail) przez Zamawiającego wydruków próbnych nastąpi do 2 dni od daty przekazania wydruków próbnych. W przypadku odmowy akceptacji, umowa ulega rozwiązaniu, bez ponoszenia kosztów przez Zamawiającego. 9. Odbiór ilościowo-jakościowy nastąpi u Zamawiającego i będzie potwierdzony protokołem odbioru (załącznik nr 6 do siwz): Część 1 - w ciągu 5 dni roboczych od daty dostarczenia danej partii przedmiotu zamówienia; Część 2 - w ciągu 5 dni roboczych od daty dostarczenia danej partii przedmiotu zamówienia; Część 3 - w ciągu 3 dni roboczych od daty dostarczenia danej partii przedmiotu zamówienia 10. Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do dokonania odbioru (podpisania protokołu odbioru), wszystkich części przedmiotu zamówienia jest pan Krzysztof Baczewski. 11. Zamawiający przewiduje wystąpienie sytuacji określonej w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. dotyczącej zamówień uzupełniających do 20% wartości szacunkowej zamówienia. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Każdy Wykonawca składa tylko jedną ofertę zawierającą jedną jednoznacznie opisaną propozycję wraz z ostateczną ceną na każdą z części. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 13. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty mogą obejmować całość lub dowolną część zamówienia. 14. Wykonanie całości zamówienia nie może być powierzone podwykonawcom

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z przepisów prawa lub dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z pkt 8.2., 8.3. Rozdziału 11. 5.2. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ustawy. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą zamiast pełnomocnictwa mogą złożyć umowę spółki cywilnej. 5.3. Zobowiązanie innych podmiotów na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli dotyczy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty. 5.4. Jeden egzemplarz przykładowego Informatora lub publikacji o podobnych parametrach do zamawianego informatora wykonany przez Wykonawcę, będący wydrukiem wszystkich stron w formie złożonych kartek bez szycia w postaci PROOF wykonany przy użyciu druku pełno kolorowego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

9.1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności będące przyczyną proponowanych zmian. 9.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w następujących przypadkach: a) zmiana jest nieistotna; b) wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy; c) wystąpienia siły wyższej; d) urzędowej stawki VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które maja wpływ na realizacje Umowy; e) wynagrodzenia z przyczyn wcześniej nie możliwych do przewidzenia lub, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 9.3. Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani nie mogą przeciwdziałać, a które umożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia. a) wojnę, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; b) terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa; c) skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywna, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę; d) klęski żywiołowe: huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; e) bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców; f) inne wydarzenia losowe. 9.4. Strona dotknięta czynnikami losowymi powinna niezwłocznie poinformować druga Stronę faksem, poczta elektroniczna lub w innej formie pisemnej o zaistnieniu tych okoliczności lub o ich ustąpieniu. Wystąpienie wyżej opisanych okoliczności, jak również czas ich trwania potwierdzane jest przez właściwą Izbę Gospodarcza kraju Wykonawcy. 9.5. Braków surowcowych, niedoborów siły roboczej, zastosowanie części wadliwych i przerw w pracy nie uznaje sie jako czynników losowych. 9.6. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienia odpowiednio co najmniej jednej okoliczności wymienionej w pkt. 9.2. 9.7. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu Umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska Działa Zamówień Publicznych ul. Noakowskiego 18/20 pok. 204, 00-668 Warszawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Warszawska Działa Zamówień Publicznych ul. Noakowskiego 18/20, klatka A, pok. 204, 00-668 Warszawa..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Informator Pierwszoroczniaka Politechniki Warszawskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania szczegółowe: a) druk offsetowy; b) nakład: 6500 sztuk, format: A5 (148 x 210 mm); c) objętość: 80 stron + okładka (stron może się wahać o ? 10%); d) oprawa: klejona; e) papier środek: papier offsetowy 80 g.; f) papier okładka: papier foliowany min. 200 g.; g) kolorystyka środek: 2+2 (czarny + kolor panteon), (dwustronnie); h) kolorystyka okładka: 4+4 CMYK (pełny kolor); i) uszlachetnienie środek: bez uszlachetnienia; j) wydruk próbny typu proof.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Informator mobilnego Studenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania szczegółowe: a) druk offsetowy; b) nakład: 2000 sztuk, format: A5 (148 x 210 mm); c) objętość: 80 stron + okładka (stron może się wahać o ? 10%); d) łączenie zszywane; e) papier środek: papier offsetowy 80g.; f) papier okładka: papier powlekany min. 200 g.; g) kolorystyka środek: 2+2 (czarny + kolor panteon), (dwustronnie); h) kolorystyka okładka: 4+4 CMYK (pełny kolor); i) uszlachetnienie środek: bez uszlachetnienia; j) wydruk próbny typu proof.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Erasmus Students Guide.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania szczegółowe: a) druk offsetowy; b) nakład: 600 sztuk, format: A5 (148x210 mm); c) objętość: 72 stron + okładka (stron może się wahać o ? 10%); d) łączenie zszywane; e) papier środek: papier offsetowy 80g.; f) papier okładka: papier powlekany min. 200 g.; g) kolorystyka środek: 4+4 (CMYK), (pełny kolor), (dwustronnie); h) kolorystyka okładka: 4+4 CMYK (pełny kolor); i) uszlachetnienie środek: bez uszlachetnienia; j) wydruk próbny typu proof..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.