To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-23
Zielona Góra: zakup i dostawa materiałów biurowych ramach projektów, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 31996 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 483872 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Lubuska Wojewódzka Komenda, ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3270215, 3284870, faks 068 3284871.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa materiałów biurowych ramach projektów, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych w ramach projektów, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, tj.: Nowe perspektywy, Młodzieżowa Akademia Umiejętności 2, OHP jako realizator usług rynku pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, pod względem asortymentowym i ilościowym znajduje się w załącznikach: - zał. nr 1NPE - materiały biurowe na potrzeby projektu Nowe perspektywy, - zał. nr 1MAU2 - materiały biurowe na potrzeby projektu Młodzieżowa Akademia Umiejętności 2, - zał. nr 1OHP-A - materiały biurowe na potrzeby jednostek powstałych w 2009 r. w ramach projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, - zał. Nr 1OHP-B - materiały biurowe na potrzeby jednostek powstałych w 2012 r. w ramach projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, - zał. Nr 1OHP-C - materiały biurowe na potrzeby koordynatora projektu OHP jako realizator usług rynku pracy. Zamawiający zastrzega, iż podane ilości są szacunkowe i mogą ulec niewielkim zmianom, do wysokości posiadanych przez Zamawiającego na ten cel środków. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Proponowane przez Wykonawcę zamienniki do tonerów muszą być testowane zgodnie z międzynarodowymi standardami pomiaru wydajności i jakości np. ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 (tonery do drukarek laserowych), ISO24711 (kartridże do drukarek atramentowych). Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia jest zobowiązany dostarczyć przed podpisaniem umowy wymagane certyfikaty. Wykonawca musi zapewnić naprawę urządzenia drukującego, w przypadku gdy bezpośrednią przyczyną jego uszkodzenia było użycie materiału eksploatacyjnego przez niego dostarczonego. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zrealizowane było w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 14.12.2012 r. W przypadku przedłużania się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty i podpisania umowy, dopuszcza się zrealizowanie zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 19.12.2012 r. Zamówienie należy do starczyć do siedziby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Zielonej Górze, przy ul. Zamenhofa 1. W cenie poszczególnych produktów należy także ujęć koszt dostawy. Wykonawca będzie zobowiązany wystawić odrębne faktury dla każdego załącznika cenowego. Należności uregulowane zostaną ze środków finansowych przyznanych w rezerwie celowej budżetu państwa w ramach projektów: Nowe perspektywy, Młodzieżowa Akademia Umiejętności 2, OHP jako realizator usług rynku pracy, po przekazaniu ich Zamawiającemu przez dysponenta II stopnia, tj. Komendę Główną Ochotniczych Hufców Pracy. Wykonawca jest zobowiązany wystawić daną fakturę po konsultacji z koordynatorem projektu oraz uwzględnić odroczony termin płatności-przelew w terminie min. 90 dni.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: zadanie jest realizowane w ramach projektów: Nowe Perspektywy, Młodzieżowa Akademia Umiejętności 2, OHP jako realizator usług rynku pracy, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BASKO" S.C WALDEMAR JAKUBIAK, SYLWESTER ŁYSOŃ
jakie przetargi wygrała firma
"BASKO" S.C WALDEMAR JAKUBIAK, SYLWESTER ŁYSOŃ
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe OMEGA sp. jawna Ćwilińscy, Al. Zjednoczenia 102, 65-120 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16704,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19424,35
Oferta z najniższą ceną: 19424,35 / Oferta z najwyższą ceną: 24061,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych w ramach Społecznej Inicjatywy Mieszkaniowej KZN-Lubuskie Trójmiasto przy ul. Zawadzkiego-Zośki w Nowej Soli (dz. nr 1137/2, 1137/3 obr. 0002)
- Remont budynku nr 25 zlokalizowanego na terenie RZI w Zielonej Górze przy ul. Zdrojowej 17
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Termomodernizacja budynku SP nr 10 i termomodernizacja budynku LO nr VII oraz rozbudowa ZSMS o łącznik i budowa drogi pożarowej
- Dostawa sprzętu medycznego - zestaw wysiłkowy z holterami EKG i ciśnieniowymi.
- Dostawa oraz wdrożenie przełączników sieci Ethernet.
- Sukcesywne dostawy asortymentu do zabiegów endoskopowych
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz niszczarek
- "Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych" Nr sprawy: 13/z/2025
- Dostawa tuszy i tonerów do plotera Canon Wave 3600 BK i plotera Canon iPF-PRO4600
- Dostawa materiałów biurowych dla projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Zakup i dostawa nowych materiałów biurowych dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Dostawa artykułów biurowych, urządzeń, papieru ksero, kopert
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.