To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-23
Zielona Góra: zakup i dostawa materiałów biurowych ramach projektów, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 31996 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 483872 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Lubuska Wojewódzka Komenda, ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3270215, 3284870, faks 068 3284871.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa materiałów biurowych ramach projektów, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych w ramach projektów, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, tj.: Nowe perspektywy, Młodzieżowa Akademia Umiejętności 2, OHP jako realizator usług rynku pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, pod względem asortymentowym i ilościowym znajduje się w załącznikach: - zał. nr 1NPE - materiały biurowe na potrzeby projektu Nowe perspektywy, - zał. nr 1MAU2 - materiały biurowe na potrzeby projektu Młodzieżowa Akademia Umiejętności 2, - zał. nr 1OHP-A - materiały biurowe na potrzeby jednostek powstałych w 2009 r. w ramach projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, - zał. Nr 1OHP-B - materiały biurowe na potrzeby jednostek powstałych w 2012 r. w ramach projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, - zał. Nr 1OHP-C - materiały biurowe na potrzeby koordynatora projektu OHP jako realizator usług rynku pracy. Zamawiający zastrzega, iż podane ilości są szacunkowe i mogą ulec niewielkim zmianom, do wysokości posiadanych przez Zamawiającego na ten cel środków. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Proponowane przez Wykonawcę zamienniki do tonerów muszą być testowane zgodnie z międzynarodowymi standardami pomiaru wydajności i jakości np. ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 (tonery do drukarek laserowych), ISO24711 (kartridże do drukarek atramentowych). Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia jest zobowiązany dostarczyć przed podpisaniem umowy wymagane certyfikaty. Wykonawca musi zapewnić naprawę urządzenia drukującego, w przypadku gdy bezpośrednią przyczyną jego uszkodzenia było użycie materiału eksploatacyjnego przez niego dostarczonego. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zrealizowane było w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 14.12.2012 r. W przypadku przedłużania się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty i podpisania umowy, dopuszcza się zrealizowanie zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 19.12.2012 r. Zamówienie należy do starczyć do siedziby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Zielonej Górze, przy ul. Zamenhofa 1. W cenie poszczególnych produktów należy także ujęć koszt dostawy. Wykonawca będzie zobowiązany wystawić odrębne faktury dla każdego załącznika cenowego. Należności uregulowane zostaną ze środków finansowych przyznanych w rezerwie celowej budżetu państwa w ramach projektów: Nowe perspektywy, Młodzieżowa Akademia Umiejętności 2, OHP jako realizator usług rynku pracy, po przekazaniu ich Zamawiającemu przez dysponenta II stopnia, tj. Komendę Główną Ochotniczych Hufców Pracy. Wykonawca jest zobowiązany wystawić daną fakturę po konsultacji z koordynatorem projektu oraz uwzględnić odroczony termin płatności-przelew w terminie min. 90 dni.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: zadanie jest realizowane w ramach projektów: Nowe Perspektywy, Młodzieżowa Akademia Umiejętności 2, OHP jako realizator usług rynku pracy, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BASKO" S.C WALDEMAR JAKUBIAK, SYLWESTER ŁYSOŃ
jakie przetargi wygrała firma
"BASKO" S.C WALDEMAR JAKUBIAK, SYLWESTER ŁYSOŃ
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe OMEGA sp. jawna Ćwilińscy, Al. Zjednoczenia 102, 65-120 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16704,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19424,35
Oferta z najniższą ceną: 19424,35 / Oferta z najwyższą ceną: 24061,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji zajęć dodatkowych oraz zajęć dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Dostawa materiałów biurowych do Zarządu Dróg Miasta Krakowa ul. Centralna 53
- Dostawy artykułów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





