Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-18
Kraków: Roboty remontowe Urzędu Pocztowego Kraków 1 ul. Westerplatte 20
Numer ogłoszenia: 319951 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6190516, 6190537, faks 012 6190573.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: poczta.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe Urzędu Pocztowego Kraków 1 ul. Westerplatte 20.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są: Roboty remontowe Urzędu Pocztowego Kraków 1 ul. Westerplatte 20. Zakres robót będących przedmiotem zamówienia obejmuje: - naprawa i uzupełnienie istniejących krat, malowanie wytypowanych pomieszczeń Urzędu, stolarki drzwiowej i okiennej, elementów metalowych, cyklinowanie, lakierowanie posadzek parkietowych, wymiana miejscowo zniszczonych wykładzin podłogowych, wymiana zużytych elementów instalacji wod-kan., częściowa wymiana zużytego osprzętu elektrycznego. Szczegółowy sposób prowadzenia prac i zakres wchodzący w skład przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna zawierająca: - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - załącznik Nr 4 do DIWZ - Przedmiar robót - kosztorys ślepy - załącznik Nr 5 do DIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w § 9 ust. 3 Zasad : a/ nie podlegają wykluczeniu w związku z zaistnieniem przesłanek określonych w § 9 ust. 1 pkt 1-10 Zasad, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; tj. wykażą się zrealizowaniem co najmniej 2 robót ogólnobudowlanych odpowiadających wartości brutto minimum 70 000 zł każdej z nich, c/ samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców wskazanych w ofercie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. wykażą się uprawnionymi osobami wykonującymi zamówienie i udokumentują ich kwalifikacje, d/ samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców wskazanych w ofercie dysponują potencjałem ekonomiczno-finansowym zapewniającym wykonanie zamówienia. Stwierdzenie spełniania w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy, przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową, metodą spełnia/nie spełnia. Powyższe potwierdza się poprzez złożenia stosownego oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do DIWZ oraz w oparciu o poniższe dokumenty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Pełnomocnictwo do złożenia i podpisania oferty zawierające umocowanie do złożenia i podpisania pozostałych dokumentów składających się na ofertę o ile w imieniu wykonawcy czynności tych dokonuje pełnomocnik, b. Aktualny lub pełny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w § 9 ust. 1 pkt 5-9 Zasad , wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w § 9 ust. 1 pkt 10 Zasad, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, że wykonawca wykonał co najmniej 2 roboty ogólnobudowlane, odpowiadające wartości 70 tys. zł brutto każdej z nich. W tym celu wykonawca musi sporządzić i podpisać wykaz robót wg schematu z DIWZ oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określonych w wykazie, Zamawiający uzna np. referencje lub protokoły końcowego odbioru robót (dla co najmniej 2 robót). Załączone dokumenty winny w sposób jednoznaczny wskazywać roboty wykazane w wykazie tj. bezsprzecznie odnosić się do informacji zawartych w wykazie w tym obejmować m.in. okres w którym roboty wykonano oraz potwierdzać ich należyte wykonanie. f. Wykaz osób i podmiotów, pełniących funkcje techniczne na budowie w zakresie budowlanym, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wg wzoru z DIWZ. Należy wskazać: kto będzie Kierownikiem Budowy. Należy udokumentować kwalifikacje Kierownika budowy wskazanego w wykazie osób, poprzez załączenie odpowiednich uprawnień (art. 12 ustawy Prawo Budowlane) oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PPUP Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bronowicka 44 pok. 217.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 09:30, miejsce: PPUP Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bronowicka 44 pok. 217.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 27.12.2008.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Realizacja robót budowlanych pn. Rozbudowa miejsc parkingowych przy ul. Ks. Siemaszki 25
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 14 PAKIETÓW
- Dostawa celowników kolimatorowych do pistoletów
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Dostawa sprzętu sportowego
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej na potrzeby termomodernizacji pawilonu U-3 przy ul. Akademickiej 5 w Krakowie - DE-dzp.272-227/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Rościszewie
- Dostosowanie Pawilonu Gruźlicy i Chorób Płuc na potrzeby pacjentów chorób zakaźnych i niezakaźnych - ETAP II
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Remont dachu Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Jana Pawła II 23 w Strzelinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.