Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-01-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Grodzisk Mazowiecki: sprzątanie Szpitala Zachodniego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Zachodni, do kontaktów: Hanna Sokołowska, ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, tel. 022 7559115, fax 022 7559110, e-mail: zam.publiczne@szpitalzachodni.pl, www.szpitalzachodni.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 14. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie Szpitala Zachodniego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Kompleksowe sprzątanie Szpitala , pomoc przy obsłudze pacjenta, transport wewnętrzny. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Zachodni w Grodzisku Mazowieckim. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000,00 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 50 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Jeden raz w miesiący, po wykonaniu usługi. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - wykazał się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat minimum 3 tożsamych zamówień o łącznej wartości minimum ceny brutto składanej oferty, - nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, - był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności (odpowiedzialność kontraktowa), - posiadał zdolność kredytową lub środki finansowe pozwalające na wykonanie zamówienia, - prowadził zarejestrowaną działalność gospodarczą. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru. Aktualna informacja o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Koncesję zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku wykonawcy potwierdzająca wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową. Aktualna polisa /odpowiedzialność kontraktowa/ ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz usług o charakterze podobnym do przedmiotu zamówień o wartości łącznej minimum ceny brutto składanej oferty, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat. Wykaz niezbędnego sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Plan pracy oraz ilość osób zatrudnionych na poszczególnych odcinkach (dobowa obsada pracownicza). Plan higieny, w tym wykaz preparatów i środków, którymi oferent będzie wykonywał usługę. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SZPZOZ/6/U/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.03.2006, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: pieniądz lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.03.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.03.2006, godzina 10:30, Szpital Zachodni w Grodzisku Mazowieckim.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.01.2006.
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Opieka nad świetlicami gminnymi na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki
- "Odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego oraz grubowarstwowego chemoutwardzalnego z wbudowaniem mikrokulek na drogach gminnych w Grodzisku Mazowieckim "
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 6 w Grodzisku Mazowieckim
- Roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia stadionu miejskiego przy Al. Mokronoskich 4 w Grodzisku Mazowieckim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Koronowie w 2026 r. (z prawem opcji) (II)
- Sprzątanie budynków podległych Gminie Nowa Sól - Miasto - budynek Centrum Aktywności Społecznej.
- Sprzątanie budynków podległych Gminie Nowa Sól - Miasto - budynki i pomieszczenia Urzędu Miejskiego.
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26
- Usługi sprzątania w Dziennym Domu Senior+ w Chomiąży Szlacheckiej w 2026 r.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





