Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-18
Warszawa: System archiwizacji poczty elektronicznej
Numer ogłoszenia: 319847 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Biuro Informatyki , Al. J.Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5239315, faks 0-22 5238039.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: System archiwizacji poczty elektronicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu technicznego, dostarczenie licencji i urządzeń oraz wdrożenie systemu archiwizacji poczty elektronicznej dla potrzeb centrali Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Obejmuje on stworzenie oraz wdrożenie projektu technicznego systemu archiwizacji poczty, dostarczenie następujących licencji oprogramowania oraz urządzeń: 1) Licencje dla 2500 kont pocztowych realizujących funkcje: archiwizacji poczty, migracji plików pst, dostępu -offline- do zarchiwizowanych wiadomości pocztowych, archiwizację folderów publicznych, 2) Licencje dla 2500 kont pocztowych realizujących funkcje: journalling, 3) Instalację i konfigurację sprzętu i oprogramowania, 4) Zapewnienie wsparcia technicznego na warunkach określonych w załączniku nr 1 do siwz, pkt. 2.C. 5) Zapewnienie szkoleń dla administratorów, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do siwz, pkt. 2.D. 6) W ramach oferty należy dostarczyć 10 dysków o wielkości 1TB SATA (PN: X298A-R5, DSK DRV,1.0TB,7.2K RPM,SATA,R5). 7) Instalacja i konfiguracja dostarczonych dysków twardych w posiadanej przez Zamawiającego macierzy NetApp FAS2050A. Dyski przeznaczone są do rozbudowy macierzy NetApp FAS2050A..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.22.30.00 - Pakiety oprogramowania do poczty elektronicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Działając zgodnie z art. 45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 13 000,00 PLN. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. w tym: 2. Wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj.: 1. W ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością (tj. min. 550 000,00 PLN brutto) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Poprzez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, Zamawiający rozumie dostawę i wdrożenie systemów archiwizacji poczty elektronicznej. 2. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum dwoma certyfikowanymi inżynierami w zakresie oferowanego systemu archiwizacji poczty elektronicznej, posiadającymi niezbędne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do wykonania zamówienia. Każdy z nich powinien: 1) Posiadać ważny certyfikat producenta oferowanego przez Wykonawcę rozwiązania. 2) Brać udział w co najmniej 1 projekcie wdrożenia systemu archiwizacji poczty elektronicznej, o wartości min. 550 000 złotych brutto, 3) Mieć przydzielony zakres wykonywanych czynności w oferowanym przez Wykonawcę systemie archiwizacji poczty elektronicznej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Wykaz co najmniej 2 wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością (tj. min. 550 000,00 PLN brutto) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 4) Dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa w pkt. 3) zostały wykonane należycie. 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (minimum dwóch certyfikowanych inżynierów w zakresie oferowanego systemu archiwizacji poczty elektronicznej), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wskazano takie osoby w wykazie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msz.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Biuro Informatyki i Telekomunikacji, 00-580 Warszawa, Al. Szucha 23, pok. 361.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa Dziennik Podawczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy. Nr. sprawy: BI/D/010/2008.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





